Ze had ook haar hobbies nog vermeld. Trekt het je dan al meer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:49 schreef piere het volgende:
[..]
Ik ben een dame van 28 lentes jong
Dit zegt me niet zoveel en kan nog alle kanten op qua uiterlijk en innerlijk. Pas als er meer info komt kan ik misschien een beter antwoord geven op de vraag.
hockey ,en terassen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze had ook haar hobbies nog vermeld. Trekt het je dan al meer?
Verderop vertelt ze nog wat 'wensen'quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:55 schreef piere het volgende:
[..]
hockey ,en terassen.
Zo'n hockeytutje kan wel leuk zijn qua uiterlijk dus dat kan een pluspuntje zijn
Terassen vertaal ik maar naar terrassen dus dat is dan lekker borreltje doen op een terrasje? Ook niets mis mee maar het blijft me toch allemaal wat te vaag.
Ik zie ook nog 170 cm en 50 kg, iets minder mysterie dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Verderop vertelt ze nog wat 'wensen'![]()
Ik zou blijven lezen (en hopen?) in dit topic!
Ziequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef piere het volgende:
[..]
Ik zie ook nog 170 cm en 50 kg, iets minder mysterie dus.
quote:Dat lezen doe ik wel hoor, dat hopen ben ik niet aan begonnen en gaat hem ook niet worden
Ik heb mijn wensen en eisen nog nioet eens laten wetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie
[..]![]()
![]()
Ach. Er is een leven naast/buiten FOK!
Met iets minder eisen en wat realistischer wensen. Ga ik vanuit.
Geld en nog meer geld?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:04 schreef piere het volgende:
[..]
Ik heb mijn wensen en eisen nog nioet eens laten weten
Dat is toch geen issue bij 'echte liefde'?quote:
Misschien wil hij z'n liefde wel verkopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is toch geen issue bij 'echte liefde'?![]()
![]()
Want dat zoekt TS!
klopt hoe weet jij dat ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 07:48 schreef kitano het volgende:
Dus je bent een jonge knappe hockey-dame en zoekt op een incel-forum een willekeurige man om te daten met als enige eis dat hij onder de 40 is.
Ik zeg:
[ afbeelding ]
Goede vraag dit.quote:
Ze is erg lekker en overal voor in, aanrader deze TSquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:12 schreef Kalemafklapper het volgende:
En heb je nu al een date gehad?
Oww je kent haar dan?😊quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ze is erg lekker en overal voor in, aanrader deze TS
Ja, maar mwah. Wel een beetje een (loensende) zeester hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ze is erg lekker en overal voor in, aanrader deze TS
Hoi ik heb serieus interessequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef white_witch het volgende:
[..]
Daarnaast doe ik niet zo moeilijk heb weinig eisen, in deze zomerdagen mis ik gewoon een man.
Misschien d'r verstandquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:55 schreef Luuntje het volgende:
Ondertussen heeft TS haar date gevonden??
Sluit maar achteraan, ze is al meerdere Fokkers verder vriendquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:05 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Hoi ik heb serieus interesse
Prima geen probleem mee!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Sluit maar achteraan, ze is al meerdere Fokkers verder vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |