Ik ben 1,70 en weeg 50 kg plus min hoe kan ik hier een foto plaatsen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil ook wel eerst een foto zien
ik wil namelijk alleen met slanke vrouwen die minimaal een 8.6/10 zijn
als jij viesdik bent haak ik af
je mag ook een filmpje op youtube plaatsen in bikini en dan een rondje draaienquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ik ben 1,70 en weeg 50 kg plus min hoe kan ik hier een foto plaatsen?
Als je niet serieus kan zijn blijf dan weg ga in een ander forum de lolbroek uithangen. Ik vermoed dat deze foto een pefrfilages is van jou zelf ?quote:
Nee dat vind ik te gewaagd sorry,quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je mag ook een filmpje op youtube plaatsen in bikini en dan een rondje draaien
Of je tieten laten zien (vanaf 4:40 )quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je mag ook een filmpje op youtube plaatsen in bikini en dan een rondje draaien
Ik geef sowieso geen pikante fotos weg te gevaarlijk dan kan ik gechanteerd worden in de toekomst!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of je tieten laten zien (vanaf 4:40 )
Dus je wil gewoon gratis uit eten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef white_witch het volgende:
Bij deze heeft er iemand interesse in een date![]()
zoals in first dates?
Je post dit in SEX dus je kan beter aangeven of je openstaat voor anaal en of je slikt of niet.quote:Ik ben een dame van 28 lentes jong, mijn hobbies zijn hockey ,en terassen.
Ik sta voor alles open hoor zolang ze onder de 40 jaar zijn. en in de omgeving utrecht zou helemaal ideaal zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Misschien kun je eerst in het kort een beetje aangeven waar je naar op zoek bent. Het kan zomaar gebeuren dat er zich een heleboel mensen melden waar je geen interesse in hebt omdat ze te jong of te oud zijn, te kort of te lang zijn, of omdat ze te ver weg wonen.
You will see hihiquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En wat moet ik ervan denken dat deze oproep in de rubriek seksualiteit staat?
Betekent dit dat er ook meteen op de eerste date aan sex gedaan wordt?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:49 schreef white_witch het volgende:
Ik sta voor alles open hoor zolang ze onder de 40 jaar zijn. en in de omgeving utrecht zou helemaal ideaal zijn.
Helaas. Ik ben 54, dus dat gaat niet door. Of je zou voor mij een uitzondering moeten maken.quote:
Daarnaast doe ik niet zo moeilijk heb weinig eisen, in deze zomerdagen mis ik gewoon een man.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:49 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open hoor zolang ze onder de 40 jaar zijn. en in de omgeving utrecht zou helemaal ideaal zijn.
Zie je er ook uit als 54?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
[..]
Helaas. Ik ben 54, dus dat gaat niet door. Of je zou voor mij een uitzondering moeten maken.
54 is mij toch iets te oud als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:00 schreef white_witch het volgende:
54 is mij toch iets te oud als ik heel eerlijk ben.
I know, ben er heel trots op. Het was niet makkelijk. En dan krijg je alsnog van bijna elke meid te horen dat je homo bent.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Pfoeh, dat ziet er uit als een hoop werk.
Ik zou eigenlijk niet weten voor wat voor soort relaties die formule geldt, en of het misschien ook geldt voor ongegeneerd neuken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:16 schreef Deshain het volgende:
Wooh kalm aan joh, dit ging toch om ongegeneerd neuken?
Jammer weer..
Wat ben ik toch simpel eigenlijk, mooie tieten!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of je tieten laten zien (vanaf 4:40 )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar weten wanneer je af wil spreken 😋
Kewle formulequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt.
Er is een formule waarmee je kunt berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie aanvaardbaar is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op en dan krjig je de minimum leeftijd van de jongste partner.
Misschien bestaat er wel een soortgelijke formule waarbij je uit het IQ van de slimste partner het minimum IQ van de minder slimme partner kan berekenen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
Kewle formule
Maar van de andere kant wil ik zelf ook wel dat het denkniveau in dezelfde richting en ja, ook dezelfde hoogte zit.
Interessant.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien bestaat er wel een soortgelijke formule waarbij je uit het IQ van de slimste partner het minimum IQ van de minder slimme partner kan berekenen.
Wel een foto dan hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen.
Hoe moet ik je die foto doen toekomen of laten zien?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
Wel een foto dan hoor.
En of je er 1 terug krijgt, is maar de vraag
Eh. Er bestaat toch DM?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe moet ik je die foto doen toekomen of laten zien?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Kun je daar ook foto's mee versturen?
Ohhh dan ben ik benieuwd of hier een spannende date gaat uitkomenquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:06 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Net als op FOK! : eerst uploaden. (je kant een short code kiezen, kost minder tekens)
Meestal gebruik ik imgBB
Als je de Sally bent die door Meaghan Rath gespeeld wordt is dat ook helemaal niet nodig. Goalslevel knap!quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Wel een foto dan hoor.
En of je er 1 terug krijgt, is maar de vraag
Was dat een vraag aan mij, of aan TS?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vanwaar eigenlijk ineens de interesse in een date ?
Ah zo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat was een vraag aan jou.
Het valt best mee dat ik het in andere hoeken zoek.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef Sally het volgende:
Ah zo.
We lijken wel een beetje op 1 lijn te liggen.
Nu had ik wel wat andere dingen van je gelezen elders op het forum, waarvan ik weet dat je het tegenwoordig in andere hoeken zoekt, dus ik heb geen idee of het wat zou kunnen worden.
Maar ja, zonder date kom je daar ook niet achter, toch?
Ik zie wat moois opbloeienquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah zo.
We lijken wel een beetje op 1 lijn te liggen.
Nu had ik wel wat andere dingen van je gelezen elders op het forum, waarvan ik weet dat je het tegenwoordig in andere hoeken zoekt, dus ik heb geen idee of het wat zou kunnen worden.
Maar ja, zonder date kom je daar ook niet achter, toch?
Speel je hockey op hoog niveau?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef white_witch het volgende:
Ik kijk regelmatig naar het programma lang leven de liefde en dan denk ik dat wil ik ook. Ik heb sinds 2 jaar geen relatie wel een paar one night stands gehad maar het was toch niet helemaal tevreden en het bleef oppervlakkig de mannen die ik trof hadden geen inhoud.
zoals in first dates?
Ik ben een dame van 28 lentes jong, mijn hobbies zijn hockey ,en terassen.
Nou ben benieuwd 1 ding ik wil eerst een foto zien voordaat ik akkoord ga.
Als ik het zo lees....vrij laag niveauquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Speel je hockey op hoog niveau?
Doe eens lief!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:43 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als ik het zo lees....vrij laag niveau
Omdat dat lief is.quote:
Ze zei al dat ze geen foto's deeltquote:
Geen uitdagende foto's en filmpjes alleen toch? Gewoon een nette in hockeypakje moet kunnen toch?quote:
Oh ja, ik las even terug.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:21 schreef piere het volgende:
[..]
Geen uitdagende foto's en filmpjes alleen toch? Gewoon een nette in hockeypakje moet kunnen toch?
Eens kijken of TS dat ook vindt! Wel belangrijk om te weten voor de gegadigden dat er ook een beetje een fysieke klik is lijkt mequote:Op maandag 19 augustus 2024 11:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, ik las even terug.
Dat moet kunnen, ja!
Dat vraagt TS zelf immers ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef piere het volgende:
[..]
Eens kijken of TS dat ook vindt! Wel belangrijk om te weten voor de gegadigden dat er ook een beetje een fysieke klik is lijkt me
Alleen voor de zomerdagen dus, in de herfst is het wieberenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef white_witch het volgende:
[..]
Daarnaast doe ik niet zo moeilijk heb weinig eisen, in deze zomerdagen mis ik gewoon een man.
Nu maar afwachten of er een foto gaat komen...quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat vraagt TS zelf immers ook
Het wensenlijstje is uitgebreid.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef white_witch het volgende:
de mannen die ik trof hadden geen inhoud.
quote:Ik ben een dame van 28 lentes jong, mijn hobbies zijn hockey ,en terassen.
Ik snap dit topic sowieso niet helemaal , TS kijkt naar dat vreselijke zaaddodende programma 'lang leve de liefde',quote:
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:
interessant ja een man kan wel een x aantal jaar ouder zijn vind ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt.
Er is een formule waarmee je kunt berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie aanvaardbaar is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op en dan krjig je de minimum leeftijd van de jongste partner.
Ja helemaal me eens.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:53 schreef white_witch het volgende:
[..]
interessant ja een man kan wel een x aantal jaar ouder zijn vind ik ook.
Zoek je ook een stel? Mijn vrouw (29) en ik (42) zoeken een unicorn 🦄.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef white_witch het volgende:
Ik kijk regelmatig naar het programma lang leven de liefde en dan denk ik dat wil ik ook. Ik heb sinds 2 jaar geen relatie wel een paar one night stands gehad maar het was toch niet helemaal tevreden en het bleef oppervlakkig de mannen die ik trof hadden geen inhoud.
zoals in first dates?
Ik ben een dame van 28 lentes jong, mijn hobbies zijn hockey ,en terassen.
Nou ben benieuwd 1 ding ik wil eerst een foto zien voordaat ik akkoord ga.
Ts begintquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef white_witch het volgende:
ik wil eerst een foto zien voordaat ik akkoord ga.
Mijn buurvrouw is een unicorn maar mijn vrouw ziet het niet zittenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:12 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zoek je ook een stel? Mijn vrouw (29) en ik (42) zoeken een unicorn 🦄.
Ik:
1.85, 80kg, atletisch gebouwd, donker haar, klein baardje, rest geschoren
Mijn vrouw:
1.63, 52kg, slank, 75C, donkerblonde krullen, rest kaal
Foto’s mogen in DM
(Ik denk ook dat het een beetje nep is allemaalquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap dit topic sowieso niet helemaal , TS kijkt naar dat vreselijke zaaddodende programma 'lang leve de liefde',
en denkt : 'dat wil ik ook'.
Vraagt mensen hier om een date ,deelt geen foto's (wat ik overigens ook wel logisch vind want dit is gewoonweg geen date topic, maar ga dan ergens iets zoeken om wel te kunnen daten met foto's .
Foto's (Of een beeld van iemand krijgen is uiteindelijk wel belangrijk. Maar ik vind het in dit topic een beetje raar allemaal.
We worden genept.quote:
Ik zat nog te denken:quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in jouw geval niet ouder dan 40, dusquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:53 schreef white_witch het volgende:
[..]
interessant ja een man kan wel een x aantal jaar ouder zijn vind ik ook.
Best jong nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar in jouw geval niet ouder dan 40, dus
Jij bent nog zo jong?quote:
Nee ik ben alweer wat ouder dan dat dus maak geen kansquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij bent nog zo jong?
Dan maak je een kans bij TS
Zou je er iets aan missen denk je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:40 schreef piere het volgende:
[..]
Nee ik ben alweer wat ouder dan dat dus maak geen kans
Persoonlijk mis ik er niets aan, natuurlijk.quote:
Ik ben een dame van 28 lentes jongquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Persoonlijk mis ik er niets aan, natuurlijk.
Hoe het voor de mannen geldt, kan ik niet echt over oordelen.
Ze had ook haar hobbies nog vermeld. Trekt het je dan al meer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:49 schreef piere het volgende:
[..]
Ik ben een dame van 28 lentes jong
Dit zegt me niet zoveel en kan nog alle kanten op qua uiterlijk en innerlijk. Pas als er meer info komt kan ik misschien een beter antwoord geven op de vraag.
hockey ,en terassen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze had ook haar hobbies nog vermeld. Trekt het je dan al meer?
Verderop vertelt ze nog wat 'wensen'quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:55 schreef piere het volgende:
[..]
hockey ,en terassen.
Zo'n hockeytutje kan wel leuk zijn qua uiterlijk dus dat kan een pluspuntje zijn
Terassen vertaal ik maar naar terrassen dus dat is dan lekker borreltje doen op een terrasje? Ook niets mis mee maar het blijft me toch allemaal wat te vaag.
Ik zie ook nog 170 cm en 50 kg, iets minder mysterie dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Verderop vertelt ze nog wat 'wensen'![]()
Ik zou blijven lezen (en hopen?) in dit topic!
Ziequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef piere het volgende:
[..]
Ik zie ook nog 170 cm en 50 kg, iets minder mysterie dus.
quote:Dat lezen doe ik wel hoor, dat hopen ben ik niet aan begonnen en gaat hem ook niet worden
Ik heb mijn wensen en eisen nog nioet eens laten wetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie
[..]![]()
![]()
Ach. Er is een leven naast/buiten FOK!
Met iets minder eisen en wat realistischer wensen. Ga ik vanuit.
Geld en nog meer geld?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:04 schreef piere het volgende:
[..]
Ik heb mijn wensen en eisen nog nioet eens laten weten
Dat is toch geen issue bij 'echte liefde'?quote:
Misschien wil hij z'n liefde wel verkopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is toch geen issue bij 'echte liefde'?![]()
![]()
Want dat zoekt TS!
klopt hoe weet jij dat ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 07:48 schreef kitano het volgende:
Dus je bent een jonge knappe hockey-dame en zoekt op een incel-forum een willekeurige man om te daten met als enige eis dat hij onder de 40 is.
Ik zeg:
[ afbeelding ]
Goede vraag dit.quote:
Ze is erg lekker en overal voor in, aanrader deze TSquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:12 schreef Kalemafklapper het volgende:
En heb je nu al een date gehad?
Oww je kent haar dan?😊quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ze is erg lekker en overal voor in, aanrader deze TS
Ja, maar mwah. Wel een beetje een (loensende) zeester hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ze is erg lekker en overal voor in, aanrader deze TS
Hoi ik heb serieus interessequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef white_witch het volgende:
[..]
Daarnaast doe ik niet zo moeilijk heb weinig eisen, in deze zomerdagen mis ik gewoon een man.
Misschien d'r verstandquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:55 schreef Luuntje het volgende:
Ondertussen heeft TS haar date gevonden??
Sluit maar achteraan, ze is al meerdere Fokkers verder vriendquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:05 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Hoi ik heb serieus interesse
Prima geen probleem mee!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Sluit maar achteraan, ze is al meerdere Fokkers verder vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |