Wat ben ik toch simpel eigenlijk, mooie tieten!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of je tieten laten zien (vanaf 4:40 )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar weten wanneer je af wil spreken 😋
Kewle formulequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt.
Er is een formule waarmee je kunt berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie aanvaardbaar is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op en dan krjig je de minimum leeftijd van de jongste partner.
Misschien bestaat er wel een soortgelijke formule waarbij je uit het IQ van de slimste partner het minimum IQ van de minder slimme partner kan berekenen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
Kewle formule
Maar van de andere kant wil ik zelf ook wel dat het denkniveau in dezelfde richting en ja, ook dezelfde hoogte zit.
Interessant.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien bestaat er wel een soortgelijke formule waarbij je uit het IQ van de slimste partner het minimum IQ van de minder slimme partner kan berekenen.
Wel een foto dan hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen.
Hoe moet ik je die foto doen toekomen of laten zien?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
Wel een foto dan hoor.
En of je er 1 terug krijgt, is maar de vraag
Eh. Er bestaat toch DM?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe moet ik je die foto doen toekomen of laten zien?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Kun je daar ook foto's mee versturen?
Ohhh dan ben ik benieuwd of hier een spannende date gaat uitkomenquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:06 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Net als op FOK! : eerst uploaden. (je kant een short code kiezen, kost minder tekens)
Meestal gebruik ik imgBB
Als je de Sally bent die door Meaghan Rath gespeeld wordt is dat ook helemaal niet nodig. Goalslevel knap!quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Wel een foto dan hoor.
En of je er 1 terug krijgt, is maar de vraag
Was dat een vraag aan mij, of aan TS?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vanwaar eigenlijk ineens de interesse in een date ?
Ah zo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat was een vraag aan jou.
Het valt best mee dat ik het in andere hoeken zoek.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef Sally het volgende:
Ah zo.
We lijken wel een beetje op 1 lijn te liggen.
Nu had ik wel wat andere dingen van je gelezen elders op het forum, waarvan ik weet dat je het tegenwoordig in andere hoeken zoekt, dus ik heb geen idee of het wat zou kunnen worden.
Maar ja, zonder date kom je daar ook niet achter, toch?
Ik zie wat moois opbloeienquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah zo.
We lijken wel een beetje op 1 lijn te liggen.
Nu had ik wel wat andere dingen van je gelezen elders op het forum, waarvan ik weet dat je het tegenwoordig in andere hoeken zoekt, dus ik heb geen idee of het wat zou kunnen worden.
Maar ja, zonder date kom je daar ook niet achter, toch?
Speel je hockey op hoog niveau?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef white_witch het volgende:
Ik kijk regelmatig naar het programma lang leven de liefde en dan denk ik dat wil ik ook. Ik heb sinds 2 jaar geen relatie wel een paar one night stands gehad maar het was toch niet helemaal tevreden en het bleef oppervlakkig de mannen die ik trof hadden geen inhoud.
Bij deze heeft er iemand interesse in een date![]()
zoals in first dates?
Ik ben een dame van 28 lentes jong, mijn hobbies zijn hockey ,en terassen.
Nou ben benieuwd 1 ding ik wil eerst een foto zien voordaat ik akkoord ga.
Als ik het zo lees....vrij laag niveauquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Speel je hockey op hoog niveau?
Doe eens lief!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:43 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als ik het zo lees....vrij laag niveau
Omdat dat lief is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |