I know, ben er heel trots op. Het was niet makkelijk. En dan krijg je alsnog van bijna elke meid te horen dat je homo bent.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Pfoeh, dat ziet er uit als een hoop werk.
Ik zou eigenlijk niet weten voor wat voor soort relaties die formule geldt, en of het misschien ook geldt voor ongegeneerd neuken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:16 schreef Deshain het volgende:
Wooh kalm aan joh, dit ging toch om ongegeneerd neuken?
Jammer weer..
Wat ben ik toch simpel eigenlijk, mooie tieten!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of je tieten laten zien (vanaf 4:40 )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar weten wanneer je af wil spreken 😋
Kewle formulequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt.
Er is een formule waarmee je kunt berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie aanvaardbaar is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op en dan krjig je de minimum leeftijd van de jongste partner.
Misschien bestaat er wel een soortgelijke formule waarbij je uit het IQ van de slimste partner het minimum IQ van de minder slimme partner kan berekenen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
Kewle formule
Maar van de andere kant wil ik zelf ook wel dat het denkniveau in dezelfde richting en ja, ook dezelfde hoogte zit.
Interessant.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien bestaat er wel een soortgelijke formule waarbij je uit het IQ van de slimste partner het minimum IQ van de minder slimme partner kan berekenen.
Wel een foto dan hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen.
Hoe moet ik je die foto doen toekomen of laten zien?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
Wel een foto dan hoor.
En of je er 1 terug krijgt, is maar de vraag
Eh. Er bestaat toch DM?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe moet ik je die foto doen toekomen of laten zien?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Kun je daar ook foto's mee versturen?
Ohhh dan ben ik benieuwd of hier een spannende date gaat uitkomenquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:06 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Net als op FOK! : eerst uploaden. (je kant een short code kiezen, kost minder tekens)
Meestal gebruik ik imgBB
Als je de Sally bent die door Meaghan Rath gespeeld wordt is dat ook helemaal niet nodig. Goalslevel knap!quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Wel een foto dan hoor.
En of je er 1 terug krijgt, is maar de vraag
Was dat een vraag aan mij, of aan TS?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vanwaar eigenlijk ineens de interesse in een date ?
Ah zo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat was een vraag aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |