Soury hoiquote:
quote:
Happyquote:
Fakequote:
Hoax zoals mensen zullen weten die pinguïns leuk vindenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fake
die beestjes kunnen gewoon vliegen en doen dat dan ook regelmatig.
De BBC liegt nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoax zoals mensen zullen weten die pinguïns leuk vinden
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De BBC liegt nooit
dus moet jij wel fout zitten
Wat weet ik beter?quote:
Oh ik dacht uhm dus serieus dat je het wist.. dat BBC filmpje was een garpjequote:
Dat zeggen ze ja, dat het een 1 april filmpje is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ik dacht uhm dus serieus dat je het wist.. dat BBC filmpje was een garpje![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Flying_penguin_hoax
Ze kunnen echt niet vliegen![]()
en uhm.. ik vind het leuke beestenblij dat ik ze in hun eigen leefomgeving heb gezien
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, dat het een 1 april filmpje is.
Maar dat is heul niet zo, dat zeggen ze om alle tere zieltjes te beschermen die anders hun wereldbeeld in elkaar zien vallen omdat ze toch kunnen vliegen
Wellusquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
is niet waar
![]()
![]()
ze kunnen heul nie vlieguh jonguh!
Dat kan ik jou niet aan doen,quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nietus
laat maar nog een filmpje zien dan
You infidelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Tuurlijk kunnen pinguïns niet vliegen![]()
Ze hebben niet voor niks vleugels.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fake
die beestjes kunnen gewoon vliegen en doen dat dan ook regelmatig.
Joewel laat maar zienquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan ik jou niet aan doen,
weet niet of je straks gaat huilen anders![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Ze kunnen wel goed duikenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel laat maar zien
[..]precies
Marcb houdt ons voor de gek![]()
Have fun, het is best fris buiten. Heb even een stukje gefietsquote:
Pas op voor laag overkomende pinguïnsquote:
Zweefduiken?quote:
2 secondenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]En dan zeker wel een seconde in de lucht hangen
Lekker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
En we hebben een maaltijd
Ze vliegen aardig ver als je ze een rotschop geeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Zeg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vliegen aardig ver als je ze een rotschop geeft.
Badeendjes nog veel verderquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vliegen aardig ver als je ze een rotschop geeft.
Dan zit jij in een ander zuiden dan ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |