Who the fuck is Stefan Waggershausen?quote:
quote:
quote:
En we hebben een maaltijdquote:
Lecker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
En we hebben een maaltijd
duitse songwriter 45 jaren alquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Who the fuck is Stefan Waggershausen?
Alice ken ik wel.
Ah, weer wat geleerd.quote:
Yessquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een titel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:26 schreef mario390 het volgende:
mit zij had hij 2 hits
de erste keer deed het pijn
Ik ken haar van dit nummer:quote:
Mooie vrouw , zij presenteerde heel erg lang lang geleden een keer het ESFquote:
Ken ik nietquote:
Ja sorry.quote:
Wij kennen Conchita Wurstquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:51 schreef mario390 het volgende:
ik denk julie kennen en ostenrijkse lied nur
wanneer het en nederlandse nachzingt
quote:
Mjah, ja en nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:13 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-verhuurd-aan-torino
Dat gaat de goede kqant. op @:marcb1974
Uit het oog is uit het hart moeten we maar hopen danquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ja en nee.
Het is verhuur, dus er is een kans dat je hem volgend seizoen weer terugkrijgt
Zoiets jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Uit het oog is uit het hart moeten we maar hopen dan
Dat hed ik niet verwachtquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
Alice Krige en anderen zingen Mooifontein.
In chains,quote:
Sommige mensen hebben daar een speciale kelder voorquote:
alle schapen op de Dam sjalalalie ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
En hopelijk iets met schapen en een dam
Héé haloaquote:
Soury hoiquote:
quote:
Happyquote:
quote:
Fakequote:
Hoax zoals mensen zullen weten die pinguïns leuk vindenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fake
die beestjes kunnen gewoon vliegen en doen dat dan ook regelmatig.
De BBC liegt nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoax zoals mensen zullen weten die pinguïns leuk vinden
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De BBC liegt nooit
dus moet jij wel fout zitten
Oh ik dacht uhm dus serieus dat je het wist.. dat BBC filmpje was een garpjequote:
Dat zeggen ze ja, dat het een 1 april filmpje is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ik dacht uhm dus serieus dat je het wist.. dat BBC filmpje was een garpje![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Flying_penguin_hoax
Ze kunnen echt niet vliegen![]()
en uhm.. ik vind het leuke beestenblij dat ik ze in hun eigen leefomgeving heb gezien
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja, dat het een 1 april filmpje is.
Maar dat is heul niet zo, dat zeggen ze om alle tere zieltjes te beschermen die anders hun wereldbeeld in elkaar zien vallen omdat ze toch kunnen vliegen
Wellusquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
is niet waar
![]()
![]()
ze kunnen heul nie vlieguh jonguh!
Dat kan ik jou niet aan doen,quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nietus
laat maar nog een filmpje zien dan
You infidelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Tuurlijk kunnen pinguïns niet vliegen![]()
Ze hebben niet voor niks vleugels.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fake
die beestjes kunnen gewoon vliegen en doen dat dan ook regelmatig.
Joewel laat maar zienquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan ik jou niet aan doen,
weet niet of je straks gaat huilen anders![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Ze kunnen wel goed duikenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel laat maar zien
[..]precies
Marcb houdt ons voor de gek![]()
Have fun, het is best fris buiten. Heb even een stukje gefietsquote:
Pas op voor laag overkomende pinguïnsquote:
Zweefduiken?quote:
2 secondenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]En dan zeker wel een seconde in de lucht hangen
Lekker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze vliegen aardig ver als je ze een rotschop geeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Zeg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vliegen aardig ver als je ze een rotschop geeft.
Badeendjes nog veel verderquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vliegen aardig ver als je ze een rotschop geeft.
Dan zit jij in een ander zuiden dan ikquote:
Is dat niet iets om uit te proberen?quote:
Denk het wel jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zit jij in een ander zuiden dan ik
Je brengt mij wel op ideeënquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet iets om uit te proberen?
Als ie maar nooit zo dichtbij geweest is om m die echte schop te geven ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou soms verdient ie wel een schop
Dat zei ik jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
Die limbo's zijn mooi de klos
[ afbeelding ]
Moet je er maar niet heen gaan voor het weerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Of nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Je moe gewoon rekening houden met waar je gaat wonen .... Ja hier onde NAP, maar op 4 hoog nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zei ik ja
Al is dit gewoon regen, geen stortbui, zwaar onweer, of wat dan ook.
Daar heb je wat aan als alle straten onderwater staan daar, kan je mooi van 4 hoog naar het water kijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moe gewoon rekening houden met waar je gaat wonen .... Ja hier onde NAP, maar op 4 hoog niet
Dan regel ik een pick-up drone aan mn balkon ..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan als alle straten onderwater staan daar, kan je mooi van 4 hoog naar het water kijken
Nee nooit.. maar zou het ook niet doen hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie maar nooit zo dichtbij geweest is om m die echte schop te geven ...
Misschien wordt hij er wel heel blij van als JIJ schoptquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nooit.. maar zou het ook niet doen hoor![]()
De Kuip?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
enige stadion waar ik ooit binnen ben geweest om te kijken ..
Misschien wel ja..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wordt hij er wel heel blij van als JIJ schopt
Camp nou?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar ook nooit , maar duide op Spanje
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Had nooit op de naam van het stadion in valencia gekomen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
In Valencia ... Camp nou is nog onder constructie ... december is het doel
Heb er zelfs op de middenstip gestaan , net als in de Meerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had nooit op de naam van het stadion in valencia gekomen.
Maar kijk ze
Ik had een seizoenskaart toen ze nog in de meer speelden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb er zelfs op de middenstip gestaan , net als in de Meer
Ik zat in de Meer in het verlengde van San Marco's omhaal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik had een seizoenskaart toen ze nog in de meer speelden.
Ik op het gras van de Kuip. Bruce Springsteen in 1985.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb er zelfs op de middenstip gestaan , net als in de Meer
Tegen Den Bosch tochquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat in de Meer in het verlengde van San Marco's omhaal.
Gek eigenlijk. Heb zoveel dingen meegemaakt ofzo waar ik tegenwoordig een foto van zou nemen.quote:
Mestalla Princequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik op het gras van de Kuip. Bruce Springsteen in 1985.
Ik had VIP kaartenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik had een seizoenskaart toen ze nog in de meer speelden.
Had ik paar jaar geleden een keer bij FC Dordrecht. De kantine is bij mijn amateurclub mooier en luksueuser.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je dat niet alsnog regelen dan?
Pciesquote:
Baas boven baas.quote:
Ik weet het niet meer om eerlijk te zijn , daar na borrel waar wat spelers kwamen en er mochten mensen op de foto ... (die foto is vroeger al eens langsgekomen)quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Baas boven baas.
Ik zat rechts van de F side.
Volgens mij was dat de gezinstribune.
Ik ben nog een jaar of 3 denk ik naar de Arena geweest en daarna was ik er wel klaar meequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer om eerlijk te zijn , daar na borrel waar wat spelers kwamen en er mochten mensen op de foto ... (die foto is vroeger al eens langsgekomen)
Ik op een excursie naar de in aanbouw zijnde Arena .. Hein Vergeer deed toen het woord ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:35 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik ben nog een jaar of 3 denk ik naar de Arena geweest en daarna was ik er wel klaar mee
Ik ben wel nog op een rondleiding geweest door het stadion. Maar dat was ergens in 2010 ofzo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik op een excursie naar de in aanbouw zijnde Arena .. Hein Vergeer deed toen het woord ...
Aanbouw was nog voor het Millenium , want die heb ik vet gecashed ergens andersquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:58 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik ben wel nog op een rondleiding geweest door het stadion. Maar dat was ergens in 2010 ofzo.
Ajax is er in 1996 gestart idd. De bouw begon in 1993.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Aanbouw was nog voor het Millenium , want die heb ik vet gecashed ergens anders
U bent gewaarschuwd!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ze maken er nog code geel van ook
https://www.nu.nl/binnenl(...)last-in-limburg.html
Zal best .... 99.99% is er niks te doen, dus opvullen met wat ook veel geld kost..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:07 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ajax is er in 1996 gestart idd. De bouw begon in 1993.
Maar je kan er nu ook nog rondleidingen krijgen.
Morguh Aoibhinquote:
Gaat alles alweer een beetje beter daar?quote:
Het gaat de goede kant op, allene de heub/bekken blijft af en toe flink klieren. maar ik mag niet klagen al met al gaat het de goede kant op gelukkigquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat alles alweer een beetje beter daar?
Mogguhhquote:
Morguh GGquote:
Fijn om te horen!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, allene de heub/bekken blijft af en toe flink klieren. maar ik mag niet klagen al met al gaat het de goede kant op gelukkig
Goed om te horen. Heup doet levenquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, allene de heub/bekken blijft af en toe flink klieren. maar ik mag niet klagen al met al gaat het de goede kant op gelukkig
quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heup doet leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:50 schreef 88-4 het volgende:
Morgen weer aan het werk
Vol goede moed de nieuwe uitdagingen aangaan morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst koffie drinken, dan al je mail lezen, ja alle 794 mailtjes, dan zuchten en opnieuw koffie drinken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vol goede moed de nieuwe uitdagingen aangaan morgen.![]()
Eerst koffie drinken, dan al je mail lezen, ja alle 794 mailtjes, dan zuchten en opnieuw koffie drinken
Uhuhquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heup doet leven
quote:
Lijken net twee hazen oren boven op de koppie die blauwe verenquote:
Ik snap de lol niet zo. Iemand massaal de grond intrappen op het internet.quote:
Ach jeequote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-delon-88-overleden
![]()
RIP Alain
[ afbeelding ]
Op zondag werkenquote:Belastingdienst: uw schuld van 454,35 is nog niet voldaan,
De gerechtsdeurwaarder legt beslag op 18-08-2024,
Betaal via: -linkje verwijderd
Dit inderdaad. Dat gun je niemand.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:49 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik snap de lol niet zo. Iemand massaal de grond intrappen op het internet.
Het zal er wel bij horen tegenwoordig.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
Stel je nou voor, je zwemt, gewoon lekker.
En ineens wordt je aangerand. Zomaar.
Door een dolfijn![]()
https://www.hln.be/dieren(...)le-dolfijn~aa4fc0e4/
Een geile dolfijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
Stel je nou voor, je zwemt, gewoon lekker.
En ineens wordt je aangerand. Zomaar.
Door een dolfijn![]()
https://www.hln.be/dieren(...)le-dolfijn~aa4fc0e4/
dat is natuurlijk ook heel spannend, maar na morgen zal dat wel een stuk beter gaan en een leuk vooruitzicht natuurlijk dat ze volgende week komt logerenquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Kleindochter succes gewenst voor morgen, ze is een beetje van slag van de spanning dat ze nu echt naar school gaat, een hele nieuwe routine super spannend natuurlijk. Ik ga die kleine boef wel een beetje missengelukkig komt ze zaterdag bij mij logeren
Hier hetzelfde, morgen "grote"school en woensdag alweer 4 jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Kleindochter succes gewenst voor morgen, ze is een beetje van slag van de spanning dat ze nu echt naar school gaat, een hele nieuwe routine super spannend natuurlijk. Ik ga die kleine boef wel een beetje missengelukkig komt ze zaterdag bij mij logeren
Ah .. ik had ooit nog een luchtje van hem .....quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-delon-88-overleden
![]()
RIP Alain
[ afbeelding ]
Wat is im rohr?quote:
Lasagne in pijp?quote:
En wat voor curry wordt het nu?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Lasagne in pijp?
Ik ga nog maar een keer voor curry
Chicken jalfrezi deze keerquote:
Dat ziet er heel smakelijk uitquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Chicken jalfrezi deze keer![]()
Was ook lekker![]()
[ afbeelding ]
Oeh, beterquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Was ook lekker![]()
[ afbeelding ]
Mmm lekker.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Was ook lekker![]()
[ afbeelding ]
In de omgeving van Dortmund deze keer. Een weekje nog... vrijdag naar huis en dan vakantiequote:Op zondag 18 augustus 2024 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, beter
Je zit weer ergens op locatie?
Het is denk ik wel z'n beetje m'n lievelingsetenquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmm lekker.![]()
Naanbrood met zo'n curry, heerlijk.
Ah beterquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:23 schreef engine het volgende:
[..]
In de omgeving van Dortmund deze keer. Een weekje nog... vrijdag naar huis en dan vakantie
Van mij ook wel hoor. En er is ook heel veel keuze in vegetarische gerechten. Maar Thais vind ik ook erg lekker.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:23 schreef engine het volgende:
[..]
Het is denk ik wel z'n beetje m'n lievelingseten
Ja als je moeite hebt met weggooien dan wordt het opeens wel wat vol. Ik herken het wel een beetje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:33 schreef 88-4 het volgende:
Wat kan een mens een rotzooi hebben![]()
Even bezig geweest op zolder...
Ook nog veel speelgoed. Niemand die er nog mee speeltquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja als je moeite hebt met weggooien dan wordt het opeens wel wat vol. Ik herken het wel een beetje.
Oehh dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Was ook lekker![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 18 augustus 2024 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Was ook lekker![]()
[ afbeelding ]
Ga het wel uitkijken,quote:
ik hou de tussenstand wel ff in de gaten om te schakelenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga het wel uitkijken,
als ik niet in slaap val dan
Vrees dat je weinig hoeft te schakelen,quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
ik hou de tussenstand wel ff in de gaten om te schakelen
Dat was tegen die Grieken anders, maar toen ontbrak het aan het scorend vermogen want kansen hadden ze zatquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat je weinig hoeft te schakelen,
met 80% (oid) balbezit met moeite tot 1 halve kans komen
Ondertussen staat nac wel voorquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was tegen die Grieken anders, maar toen ontbrak het aan het scorend vermogen want kansen hadden ze zat
zag hetquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ondertussen staat nac wel voor
VAR grijpt in
Nu wel, hier gaat de VAR niet aan doen.quote:
Was er geen staking van de politie ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ajax schijnt toch mee te doen
Is er nog steeds geloof ikquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Was er geen staking van de politie ?
Lees er zo nu en dan wat over,quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef chufi het volgende:
Maar die vrouwen tour is toch ook best wel spannend tot op de meet ... 8.5 km nog
ja dat is nog niet gespeeld :dquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef chufi het volgende:
Maar die vrouwen tour is toch ook best wel spannend tot op de meet ... 8.5 km nog
Zoals het nu loopt 2 kansen op 3quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees er zo nu en dan wat over,
gaat er nog een NL'se winnen?
Het is een beetje in slow motion allemaalquote:
Die dames verzieken het dus ook.quote:
Nou eerlijk is eerlijk die andere was gewoon uiteindelijk beterquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dames verzieken het dus ook.
Teveel met elkaar bezig geweest ipv 1 van de 2 de wedstrijd te laten winnen?
Vertel wat in jouw ogen een klssieker isquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
om deze schandelijke nederlagen weg te spoelen maar eens een absolute filmklassieker kijken![]()
Niet in mijn ogen he,quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel wat in jouw ogen een klssieker is
jaja triest wel #7 zelfsquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet in mijn ogen he,
volgens Paramount
1 en 3 waren goed, de rest was bagger.quote:
7 heeft 1 voordeel, Claire Forlaniquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1 en 3 waren goed, de rest was bagger.
Zou wel moeten jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:49 schreef chufi het volgende:
Staat er niet ergens een Alain Delon film gepland ?
Knappe brunettequote:Op zondag 18 augustus 2024 21:05 schreef chufi het volgende:
Ik ga niet zoeken ... doe voortaan zelf een link achter een naam .. scheelt een hoop gedoe
Geen idee.quote:
quote:
Voor jou danquote:
Las vanmiddag wie zijn ex is,quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:49 schreef chufi het volgende:
Staat er niet ergens een Alain Delon film gepland ?
Een hoop mooiequote:Op zondag 18 augustus 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las vanmiddag wie zijn ex is,
misschien wel de mooiste van allemaal ooit
Haha Dat maakt het niet perse duidelijker uit die massaquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las vanmiddag wie zijn ex is,
misschien wel de mooiste van allemaal ooit
Liesbeth Zegveld.quote:
OK, zegt mij ook nietsquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:39 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Liesbeth Zegveld.
Niet dat ik haar ken trouwensMaar ze verteld het mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |