SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik ga nooit maar heb sowieso niet echt wat met festivals, meeste muziek is mijn ding ook niet enz op Lowlands enz.quote:
Ik heb sowieso echt een mega hekel aan kamperen dus dan is de andere optie een heel festival doortrekken en dat wil ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ben er nog nooit geweest ook. Al lijkt het mij best grappig
Ik ben ook naar festivals geweest, er zijn bankjes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Ik ga liever naar losse concerten. Dat trekt mijn rug nog net.
Gedoe met koepeltentje. Met een rol wc papier onder je arm over het terrein naar de plee's toe, in de regen.... minstens 10x struikelen over scheerlijnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sowieso echt een mega hekel aan kamperen dus dan is de andere optie een heel festival doortrekken en dat wil ik ook niet.
Nee sorry.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gedoe met koepeltentje. Met een rol wc papier onder je arm over het terrein naar de plee's toe, in de regen.... minstens 10x struikelen over scheerlijnen.
You gotta love it.
bol of coolblue?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
De blauwe doos is ook op lowlands. Ze hadden kaartjes verloot onder personeel
Die hebben geld te veel.quote:
daarom staan ze daar nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hebben geld te veel.
Ik heb ze vorige week gesponsord door een tv-meubel aan te schaffen
Mijn hemelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://festileaks.com/20(...)4-er-van-binnen-uit/
Allemaal voor het goeie doelquote:
Ziet er wel relaxed uit als je stoned bent.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://festileaks.com/20(...)4-er-van-binnen-uit/
Zometeen krijg je ook nog last van de rest van je lijf omdat je maar in een of twee houdingen zit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:38 schreef datismijnmening het volgende:
Draaide net van mijn ene zij naar de andere, nou dat hebben we geweten hoor
ja hoe vul je je dagen nu?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:38 schreef datismijnmening het volgende:
Draaide net van mijn ene zij naar de andere, nou dat hebben we geweten hoor
95% van de mensen komt wel uit Amsterdam. Dat is wel beetje jammer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken toch 95% van de line up niet
Voor het eerst buiten de ring.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
95% van de mensen komt wel uit Amsterdam. Dat is wel beetje jammer.
Gelukkig zijn er genoeg influencers die kunnen vertellen wat je moet doen daar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor het eerst buiten de ring.
Woordenboekje mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg influencers die kunnen vertellen wat je moet doen daar.
Zei jij nou ergens dat er 6500 rondlopen daar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg influencers die kunnen vertellen wat je moet doen daar.
Ik wil hier een foto van zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:45 schreef bitterbal het volgende:
medewerkers van de afdeling bedden werken ook in speciale ikea pyjama's
Helemaal eens, dan neem ik ook mijn 2 poezenbeesten mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Fuck rest van het huis, alleen maar daar leven.
Hopen dat ze niet gaan kotsen of pissen daar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal eens, dan neem ik ook mijn 2 poezenbeesten mee.
Wanneer is iets een pyjama. Telt het ook als ik in mijn joggingsbroek en oversized tshirt heen ga?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:47 schreef Nizno het volgende:
Pyjamafeest bij IKEA: 31 Augustus 2024
Kom naar ons pyjamafeest! Als echte slaapexperts helpen we je graag op weg naar een betere nachtrust. En wat is er leuker dan shoppen bij IKEA? Shoppen in je pyjama, met extra korting natuurlijk.
Kom in je pyjama! Dan geniet je van:
¤20 korting op iedere ¤ 100*
Een gratis Zweeds ontbijtje tot 16:00**
Kinderen ontbijten gratis (Of ze nu in pyjama komen of niet)
Onze nieuwe Zweedse ontbijtproducten
Slaapactiviteiten in de winkel:
Ontmoet onze slaapexperts (uiteraard ook in pyjama)
Het programma voor kinderen verschilt per winkel, zoals voorlezen, knutselen en een leuke mascotte om te ontmoeten!
jij welquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer is iets een pyjama. Telt het ook als ik in mijn joggingsbroek en oversized tshirt heen ga?
das geen pyamaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap in de warmte alleen in ondergoed
Moet echt iets aan en ik moet ook een deken om. Ja ik martel mezelf soms echt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon daarmee naar de IKEAquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
ik oordeel wel vanuit huis. doe ik dat als bijbaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:50 schreef bitterbal het volgende:
we zetten Nizno er neer om te beoordelen of het een pyjama is of niet
goed ideequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik oordeel wel vanuit huis. doe ik dat als bijbaan.
druk op de knop ja of nee om te kijken of iemand gratis mag ontbijten of korting mag bij de kassa
Tijden veranderen, vroeger ging je nog op foefenjacht op Lowlands.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks even familiebezoek en daarna lekker met de beentjes omhoog.
hij heeft al een meisjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijden veranderen, vroeger ging je nog op foefenjacht op Lowlands.
Enige wat ik kan doen is de herinnering levend houden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijden veranderen, vroeger ging je nog op foefenjacht op Lowlands.
ik maak ze liever doodquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige wat ik kan doen is de herinnering levend houden.
niet erg respectvol tegenover je vrouwtjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer mag je dan niet meer op foefenjacht?
Ik naaktquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Laten staan tot hij terug is.quote:
Maar ik ga volgende week naar hem dus dan staat het hier 2 weken.quote:
Dan moet hij maar eerder langs komenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ga volgende week naar hem dus dan staat het hier 2 weken.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ga volgende week naar hem dus dan staat het hier 2 weken.
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis nu perfect weer tussen de 20 en 25 graden beter kan je het niet krijgen
Ik zit ook precies in dat donkergroene gedeelte in het westen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie wat discriminatie tussen west en oost.
Iets minder luchtvochtigheid zou beter zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis nu perfect weer tussen de 20 en 25 graden beter kan je het niet krijgen
Je moet ook je luchtbevochtiger uitzettenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit ook precies in dat donkergroene gedeelte in het westen.
Maar elke stap vooruit is er weer één.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:28 schreef Karzai het volgende:
doe goede zaken en het gaat weer goed de weg is nog lang
En het mooie is dat je maar een keertje leeft, dat was het dan als je er zelf een kutzooi van maakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:28 schreef Karzai het volgende:
ik was verwekt en niet groot gebekt, kon goed leren maar veel foute vrienden brachten mij op het slechte pad
verslaafd aan de alcohol en aan de drugs
liet mij wegslepen aan de lust maar ik vocht terug en sta weer op mijn benen
doe goede zaken en het gaat weer goed de weg is nog lang
ben meer fan als ze meer ringbandjes hebben. met twee is grotere kans dat het een beetje scheurtquote:
oh das netjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:17 schreef Xilia het volgende:
Hier kun je een flexi-job naast je normale baan nemen.
Zonder belasting dus brutobedrag verdienen @:bitterbal
Ik weet bij jou niet meer of je serieus bentquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben meer fan als ze meer ringbandjes hebben. met twee is grotere kans dat het een beetje scheurt
in dit geval meen ik het.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:38 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik weet bij jou niet meer of je serieus bent
Ja ook voor gepensioneerden.quote:
Beste is van die plastieken insteekmapjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dit geval meen ik het.
met twee van die ringbanden scheuren de papieren die je er in hebt veel sneller dan wanneer je een 23 ringdband map hebt
Random hersenspinsel maar waar vind je het chiller om boodschappen te doen? België of Nederland?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja ook voor gepensioneerden.
Tot een bepaald bedrag per jaar wel.
Of de geur van de zee?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En het mooie is dat je maar een keertje leeft, dat was het dan als je er zelf een kutzooi van maakt.
Dus knopje om, weg uit die stinkstad, laat je ballen doorknippen, zweer drank, nicotine en drugs af en leer weer genieten van een zingende merel.
Nederland!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Random hersenspinsel maar waar vind je het chiller om boodschappen te doen? België of Nederland?
Het ging mij er meer om dat de mensen vroeger bijbaantjes hadden terwijl tegenwoordig de 40-urige werkweek al een zeldzaamheid is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja ook voor gepensioneerden.
Tot een bepaald bedrag per jaar wel.
Snap wat je bedoelt, maar wat meer vrije tijd is ook wat waard dus mooi dat men kan kiezen toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat de mensen vroeger bijbaantjes hadden terwijl tegenwoordig de 40-urige werkweek al een zeldzaamheid is.
Dat heeft een reden, alsof we vroeger uit gegalvaniseerd staal gemaakt waren en tegenwoordig uit papier-maché.
Weer/nog steeds dicht?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:45 schreef Ama het volgende:
Oh de drama over DTS is nog niet voorbij zie ik.
Ik las juist vanmorgen nog dat Gen Z vaker een bijbaantje heeft dan andere generatiesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat de mensen vroeger bijbaantjes hadden terwijl tegenwoordig de 40-urige werkweek al een zeldzaamheid is.
Dat heeft een reden, alsof we vroeger uit gegalvaniseerd staal gemaakt waren en tegenwoordig uit papier-maché.
Hoe heb je dat in al die kraakpanden volgehouden dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sowieso echt een mega hekel aan kamperen dus dan is de andere optie een heel festival doortrekken en dat wil ik ook niet.
mantelzorg niet vergeten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las juist vanmorgen nog dat Gen Z vaker een bijbaantje heeft dan andere generaties
En als je al het werk meetelt, dus ook het huishouden, wordt er tegenwoordig ook meer gewerkt in uren.
Jupquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
mantelzorg niet vergeten.
Terwijl je je ouders en grootouders vroeger mooi kon dumpen in alle mogelijke tehuizen met personeel is de zorgdrempel nu stukken hoger en kom je nergens meer terecht als je niet minstens een gevaar bent om je eigen huis in de fik te zetten.
ringbandmappen nemen met metalen randquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben meer fan als ze meer ringbandjes hebben. met twee is grotere kans dat het een beetje scheurt
Las laatst wel iets over het topic 'snachts dicht te doen, maar dat is dus hele dag gewordenquote:
Al die kraakpanden? Heb er in 1 gewoond en het was gewoon te vergelijken met een studentenhuis eigenlijk qua hoe je leefde. Dus zie niet echt in wat dat met kamperen te maken heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in al die kraakpanden volgehouden dan? [ afbeelding ]
Bestaan die?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:54 schreef mschol het volgende:
zometeen even naar den haag, decathlon in en daarna andere winkels eens afstruinen naar een degelijke goedkopere insectenlamp
Vergeet de doorbrekende zon nietquote:
75% heeft een bijbaantje in nederland zag ik gisteren het hoogste percentage in europa denemarken op twee op een straatlengte afstand met 57%quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las juist vanmorgen nog dat Gen Z vaker een bijbaantje heeft dan andere generaties
En als je al het werk meetelt, dus ook het huishouden, wordt er tegenwoordig ook meer gewerkt in uren.
Die lampen werken meestal niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je kent die blauwe lampen niet?
[..]
als dat nou kon...
Ik had de tekst niet helemaal paraatquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vergeet de doorbrekende zon niet
Dat geeft nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had de tekst niet helemaal paraat
Linkje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
75% heeft een bijbaantje in nederland zag ik gisteren het hoogste percentage in europa denemarken op twee op een straatlengte afstand met 57%
er is genoeg werk
ze werken wel, wellicht niet perfect maar beter dan nietquote:
ALS ik er 1 zou plaatsen moet die open voor deur of raam dicht kan, kunnen ze nogsteeds naar binnenquote:En horren kunnen overal
Er kan absoluut geen hoor voor mijn slaapkamerraam.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Die lampen werken meestal niet?
En horren kunnen overal
Oh.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Al die kraakpanden? Heb er in 1 gewoond en het was gewoon te vergelijken met een studentenhuis eigenlijk qua hoe je leefde. Dus zie niet echt in wat dat met kamperen te maken heeft.
Dat is echt heel onhandig jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ze werken wel, wellicht niet perfect maar beter dan niet
[..]
ALS ik er 1 zou plaatsen moet die open voor deur of raam dicht kan, kunnen ze nogsteeds naar binnen
Hmm bij Schol blijkbaar ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er kan absoluut geen hoor voor mijn slaapkamerraam.
mijn zus heeft ook 2 jaar anti kraak gewoond, hadden airco en vaatwasser in het pand.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht aan hondsdolle ratten, het hebben van platjes en kutten met gasflessen omdat de rekening al twaalf maanden niet meer betaald is.
Ik heb ook een slang in de tuin.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:05 schreef Karzai het volgende:
mijn moeder had een slang in de tuin zei ze vanochtend
Boeie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zus heeft ook 2 jaar anti kraak gewoond, hadden airco en vaatwasser in het pand.
Moest gewoon tijdelijk bewoond worden voor het naar de vlakte ging en voorkomen dat er anderen het gingen kraken.
Beetje een reden dat de airco hier zo veel aan staat. Slaapkamerraam staat eigenlijk nooit helemaal open.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:04 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm bij Schol blijkbaar ook niet.
Er zijn zoveel soorten tegenwoordig, magneet, plakken etc.
Ik zou gek worden zonder
Ja nit aan gedachtquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zo werkt dat met naar buiten openslaande deuren en ramen
Tuinslang?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:05 schreef Karzai het volgende:
mijn moeder had een slang in de tuin zei ze vanochtend
op, 8,48quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkje?
Dan zou hier ook 75 procent een bijbaan naast het primaire werk moeten hebben, ik denk eerder dat we op 0 procent zitten.
Ik ken namelijk ook maar 3 mensen die extra erbij werken, voor de centen, de carrière, een uit de hand gelopen hobby of een droom.
Maar zo'n airco afvoer hangt ook naar buiten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje een reden dat de airco hier zo veel aan staat. Slaapkamerraam staat eigenlijk nooit helemaal open.
En daarnaast heb ik er voor de doorluchting echt geen ene donder aan.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb ook een slang in de tuin.
ligt er al een jaartje
keb het over een levend dier bijdehandjequote:
Ok ok en nu?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
keb het over een levend dier bijdehandje
Door de woonkamerdeur waar wel een hor hangt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:08 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar zo'n airco afvoer hangt ook naar buiten?
Hoopvol maar dit gaat over jongeren met een bijbaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
op, 8,48
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/eenvandaag-16-08-2024/
Wat nou als je geen beestjes wil?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:14 schreef Karzai het volgende:
laat dat onkruid gewoon staan daar komen de beestjes opaf
hmm meer respect voor dan jouwquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoopvol maar dit gaat over jongeren met een bijbaan.
Anti kraak en kraak is niet hetzelfde he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zus heeft ook 2 jaar anti kraak gewoond, hadden airco en vaatwasser in het pand.
Moest gewoon tijdelijk bewoond worden voor het naar de vlakte ging en voorkomen dat er anderen het gingen kraken.
quote:
klopt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Anti kraak en kraak is niet hetzelfde he.
zo nog ff een terrasje pakkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:56 schreef mschol het volgende:
gaan we nog wat doen vandaag?
ik ben op pad
ja heb ik ook gedaan laatst kan ik wel 4 dagen van etenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:05 schreef mschol het volgende:
vanavond pasta saus bouwen voor morgenavond (of, als het loopt zoals ik denk, maandagavond)
ik kan er ook wel meerdere dagen van etenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja heb ik ook gedaan laatst kan ik wel 4 dagen van eten
je moet ervan houden , maar ik vind het leuk om te doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan er ook wel meerdere dagen van eten
het is alleen de laatste maanden een zeldzaamheid dat ik zelf kook
Ja joh half Nederland komt terug van vakantie en de andere helft gaat naar een festival ofzo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:18 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)or-gewaarschuwd.html![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:24 schreef Ama het volgende:
Ik moet niet vergeten dat ik vandaag en morgen de katten van de bovenburen eten moet geven.
Stond er gistermiddag inquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:18 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)or-gewaarschuwd.html![]()
![]()
![]()
![]()
Voortaan gewoon buiten de vakantieperiode doen als mensen naar hun werk moeten want dan is er tenminste begrip voor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja joh half Nederland komt terug van vakantie en de andere helft gaat naar een festival ofzo.
[ afbeelding ]
wE hAdDeN eRvOoR gEwAaRsChUwD
nou ja, je bent ook gewoon dom als je jezelf daarin laat belanden, dit is niet pas een week bekend ofzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja joh half Nederland komt terug van vakantie en de andere helft gaat naar een festival ofzo.
[ afbeelding ]
wE hAdDeN eRvOoR gEwAaRsChUwD
uiteraardquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet ervan houden , maar ik vind het leuk om te doen
aliensquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:28 schreef mschol het volgende:
bioscoop schema eens bekijken, misschien pak ik filmpje mee
Geen zin om een bakkie te gaan drinken bij je moeder?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:33 schreef Karzai het volgende:
buren hebben het gezellig met de bbq ik voel me alleen
Prik een vurkske meequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:33 schreef Karzai het volgende:
buren hebben het gezellig met de bbq ik voel me alleen
Wij hadden vroeger een buurman die elke keer over de schutting kwam hangen als we de bbq aanhadden, en dan zei dat ie zo ook even z'n vlees erop kwam gooienquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een buurman die elke keer over de schutting kwam hangen als we de bbq aanhadden, en dan zei dat ie zo ook even z'n vlees erop kwam gooien
vanochtend gedaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen zin om een bakkie te gaan drinken bij je moeder?
zin in?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:41 schreef bitterbal het volgende:
K wacht op de tram. Ga naar de verjaardag van mijn stieftante
je kan beter in de tram gaan zitten dan er op.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:41 schreef bitterbal het volgende:
K wacht op de tram. Ga naar de verjaardag van mijn stieftante
Ja kan ik pas doen als die er isquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan beter in de tram gaan zitten dan er op.
hoe kan je er dan op staan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan ik pas doen als die er is
quote:
Heb ook maar even een muziekje aangezet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:45 schreef Karzai het volgende:
Ik ben lekker muziek aan het draaien
[ afbeelding ]
Ik luister nu dezequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:45 schreef Karzai het volgende:
Ik ben lekker muziek aan het draaien
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik luister nu deze
Song · Hot Chip, William Onyeabor · 2014
werkt t zo wel?quote:
raar ook niet, als ik de link kopieer uit de quote krijg ik wel het liedjequote:
In het weekend ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voortaan gewoon buiten de vakantieperiode doen als mensen naar hun werk moeten want dan is er tenminste begrip voor.
veel plezierquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af en kom maandagavond weer terug, fijn weekend lieve mensen![]()
De drummer heeft maar één arm.:) Ik heb Lowlands opstaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:00 schreef Ama het volgende:
Nog 1 liedje dan voor ik weer verder ga met schoonmaken.
Ik SCH - Utregquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
De drummer heeft maar één arm.:) Ik heb Lowlands opstaan.
Eens. En als er eentje scheurt bij 23 is dat niet zo erg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dit geval meen ik het.
met twee van die ringbanden scheuren de papieren die je er in hebt veel sneller dan wanneer je een 23 ringdband map hebt
Doen ze ook. Zie het bericht.quote:
En zaten ze goed?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:26 schreef mschol het volgende:
net 2 jonkies van 13 ofzo even wegwijs gemaakt in OV
waren in randstadrail naar zoetermeer gestapt en moesten naar blijdorp.
1 was ervan overtuigd dat ze goed waren, de ander niet..
Ikea aanklagenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
De houtenpinnentjes van de Ikea zijn afgebroken. Dus niet meer eruit te krijgen. Dus opnieuw gaten er in boren. Alleen de accu van de boormachine is leeg
Zoetermeer is niet een tussenstop?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ze moesten niet naar zoetermeer maar naar rotterdam
neequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoetermeer is niet een tussenstop?
Ik weet niet van waar naar waar de randstadrail loopt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ze moesten niet naar zoetermeer maar naar rotterdam
den haag <> zoetermeerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet van waar naar waar de randstadrail loopt.
Deuvels heten die houten pinnetjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
De houtenpinnentjes van de Ikea zijn afgebroken. Dus niet meer eruit te krijgen. Dus opnieuw gaten er in boren. Alleen de accu van de boormachine is leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt vermoeiendquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:57 schreef Goitske het volgende:
Vanmorgen heerlijk gewandeld. Had nog de wandeling van eerder deze week in mijn benen zitten dus heb geen puf in mijn benen meer zit op 17.000 stappen voor nu..
En vergeten dat ik nu nog de logeerkamer moet opruimen want er blijven wat blagen slapen en anders past het allemaal niet op 1 kamer en die kamer is een bende![]()
wat voor biersmaak?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Coffee Stout is een intens biertje
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Coffee Stout is een intens biertje
wat is het alcoholpercentage??quote:
Stond er helaas niet bij, maar het was een stout en hij was heftig, dus sowieso veelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
wat is het alcoholpercentage??
Ben je nu in alle voormalige sovjet staten geweest die in het Engels op stan eindigen??quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker twee avonden op rij naar dezelfde kroeg in Bishkek met de alcoholisten van de groep
hele avodn FOK!ken dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker twee avonden op rij naar dezelfde kroeg in Bishkek met de alcoholisten van de groep
Ben je met je eigen vriendengroep of onbekenden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je nu in alle voormalige sovjet staten geweest die in het Engels op stan eindigen??
Of moet je er nog een of meerdere??
Onbekenden, al ken ik ze na drie weken inmiddels best redelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je met je eigen vriendengroep of onbekenden?
Turkmenistan dat is toch met die gestoorde dictator die alles kan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaOp Turkmenistan na want die is ingewikkeld (dictatuur waarbij je uitgenodigd moet worden om het te mogen bezoeken
).
[..]
je ratten hebben het opgegeven?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:39 schreef Ama het volgende:
Durf niet te hard te juichen maar volgens mij piept mijn Playstation niet meer.
Is het leuk om onbekenden zo lang te zien?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaOp Turkmenistan na want die is ingewikkeld (dictatuur waarbij je uitgenodigd moet worden om het te mogen bezoeken
).
[..]
Onbekenden, al ken ik ze na drie weken inmiddels best redelijk
Ja prima. Soms wel irritant omdat sommigen zich bemoeien met van alles en nog wat en ik ga er erg slecht op om mezelf continu te moeten verantwoorden. Maar ik stoor me er niet zo aan (de groepsreis in het algemeen) omdat ik weet dat het de juiste keuze was voor deze regio. In een toegankelijk land als Thailand bijvoorbeeld lijkt het me verschrikkelijk, dat doe ik zelf welquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is het leuk om onbekenden zo lang te zien?
Waar bemoeien ze zich dan mee precies? Thailand zou ik dan niet zo snel alleen gaan maar lijtk me wel toegankelijker idd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja prima. Soms wel irritant omdat sommigen zich bemoeien met van alles en nog wat en ik ga er erg slecht op om mezelf continu te moeten verantwoorden. Maar ik stoor me er niet zo aan (de groepsreis in het algemeen) omdat ik weet dat het de juiste keuze was voor deze regio. In een toegankelijk land als Thailand bijvoorbeeld lijkt het me verschrikkelijk, dat doe ik zelf wel
Enorm schijtland van vervelies, ze vereren daar de meloen en tapijten, bom erop.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Turkmenistan dat is toch met die gestoorde dictator die alles kan?
Alles van goud en alleen witte auto's allowedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enorm schijtland van vervelies, ze vereren daar de meloen en tapijten, bom erop.
Hmm ja lastig om nu iets concreets te bedenken, dus ik gooi maar wat voorbeelden. Het zijn vooral twee van de mensen dus dat valt mee en het is misschien ook grotendeels hoe ze het verwoorden, niet per se slechte intentie. Maar bijvoorbeeld in plaats van vragen of ik verbrand ben zeggen "jij bent heel erg verbrand" en als ik dan zeg dat het niet zo is (wat daadwerkelijk zo is) "jawel je bent echt verbrand." Okquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar bemoeien ze zich dan mee precies? Thailand zou ik dan niet zo snel alleen gaan maar lijtk me wel toegankelijker idd.
Soms wel. Heb een tijdje geleden een weekend weg gehad omdat een vriendin 50 werd. Kende alleen haar en haar vriend maar heb een fantastisch weekend gehad met die andere 5 die er ook waren. Het moet alleen wel klikken. 1 stel is binnenkort weer hier in de stad dus belden vandaag of ik dan ook tijd had om mee uit eten te gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is het leuk om onbekenden zo lang te zien?
Dit klinkt echt als een stel 60-jarigen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm ja lastig om nu iets concreets te bedenken, dus ik gooi maar wat voorbeelden. Het zijn vooral twee van de mensen dus dat valt mee en het is misschien ook grotendeels hoe ze het verwoorden, niet per se slechte intentie. Maar bijvoorbeeld in plaats van vragen of ik verbrand ben zeggen "jij bent heel erg verbrand" en als ik dan zeg dat het niet zo is (wat daadwerkelijk zo is) "jawel je bent echt verbrand." OkOf "heb je geen bergschoenen?" "heb je geen petje?" "heb je geen water?" "we moeten over X minuten gaan dus misschien moet je Y doen," "ik doe zelf A dus jouw keuze B lijkt me erg onverstandig," "je hebt een knieblessure want je been staat echt niet normaal." Of dat ze vragen wat ik van iets vond en dat ik dan antwoord en dat ze dan zeggen dat die mening of dat gevoel niet klopt. What the heck?
![]()
Ik vind dat allemaal echt super vreemd, vooral omdat ik helemaal geen afwijkend gedrag vertoon, altijd op tijd ben, ze weten dat ik al enorm veel (in m'n eentje) gereisd heb, ik verantwoordelijk ben, etc. En dan ook allemaal op zo'n betweterige rottoon, laat me met rust denk ik danMaar ja een dergelijk gekke reis trekt ook wel flink wat neurodivergente mensen aan, dus ik gooi het daar maar op.
Soort Fok! meet zonder ontsnappingsmogelijkheden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm ja lastig om nu iets concreets te bedenken, dus ik gooi maar wat voorbeelden. Het zijn vooral twee van de mensen dus dat valt mee en het is misschien ook grotendeels hoe ze het verwoorden, niet per se slechte intentie. Maar bijvoorbeeld in plaats van vragen of ik verbrand ben zeggen "jij bent heel erg verbrand" en als ik dan zeg dat het niet zo is (wat daadwerkelijk zo is) "jawel je bent echt verbrand." OkOf "heb je geen bergschoenen?" "heb je geen petje?" "heb je geen water?" "we moeten over X minuten gaan dus misschien moet je Y doen," "ik doe zelf A dus jouw keuze B lijkt me erg onverstandig," "je hebt een knieblessure want je been staat echt niet normaal." Of dat ze vragen wat ik van iets vond en dat ik dan antwoord en dat ze dan zeggen dat die mening of dat gevoel niet klopt. What the heck?
![]()
Ik vind dat allemaal echt super vreemd, vooral omdat ik helemaal geen afwijkend gedrag vertoon, altijd op tijd ben, ze weten dat ik al enorm veel (in m'n eentje) gereisd heb, ik verantwoordelijk ben, etc. En dan ook allemaal op zo'n betweterige rottoon, laat me met rust denk ik danMaar ja een dergelijk gekke reis trekt ook wel flink wat neurodivergente mensen aan, dus ik gooi het daar maar op.
Ik word eerdaags 62.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een stel 60-jarigen.
Op naar de 80.quote:
Kun je voorstellen dat je met deze SC een reis moet maken? Pffggttttquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Fok! meet zonder ontsnappingsmogelijkheden.
ik vlieg op de vleugeltjes van Vlinder meequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je voorstellen dat je met deze SC een reis moet maken? Pffggtttt
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je voorstellen dat je met deze SC een reis moet maken? Pffggtttt
Akkoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van verjaardagsfeestje.
Ik vertrouw fauna uit Australië niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)pin-ga-je-vaker-zien
👀quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag laatst een filmpje en daar was er precies zo eentje tussen broodje en hamburger gekropen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:27 schreef CherryLips het volgende:
gezelligquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:27 schreef CherryLips het volgende:
Aww.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:32 schreef kwiwi het volgende:
Het mysterieuze dier dat me al dagen wakker maakt midden in de nacht, is blijkbaar een baby vos![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje en daar was er precies zo eentje tussen broodje en hamburger gekropen.
x1000
quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:32 schreef kwiwi het volgende:
Het mysterieuze dier dat me al dagen wakker maakt midden in de nacht, is blijkbaar een baby vos![]()
Warme muts van makenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:32 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 07:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik was om half vier wakker. Pieker pieker pieker.
Australië heeft hele strenge controles om het land binnen te komen, maar wat er het land uit gaat, is minder belangrijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:27 schreef CherryLips het volgende:
ik ben aan het wachten tot de AH opengaat, kan ik een boodschapje doen voor ik straks weggaquote:Op zondag 18 augustus 2024 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is al best licht. Maar ik heb nog geen zin om het bed uit te komen.Wel even eruit geweest voor een toiletbezoek, maar daarna weer teruggekropen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |