SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik ga nooit maar heb sowieso niet echt wat met festivals, meeste muziek is mijn ding ook niet enz op Lowlands enz.quote:
Ik heb sowieso echt een mega hekel aan kamperen dus dan is de andere optie een heel festival doortrekken en dat wil ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ben er nog nooit geweest ook. Al lijkt het mij best grappig
Ik ben ook naar festivals geweest, er zijn bankjes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Ik ga liever naar losse concerten. Dat trekt mijn rug nog net.
Gedoe met koepeltentje. Met een rol wc papier onder je arm over het terrein naar de plee's toe, in de regen.... minstens 10x struikelen over scheerlijnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sowieso echt een mega hekel aan kamperen dus dan is de andere optie een heel festival doortrekken en dat wil ik ook niet.
Nee sorry.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gedoe met koepeltentje. Met een rol wc papier onder je arm over het terrein naar de plee's toe, in de regen.... minstens 10x struikelen over scheerlijnen.
You gotta love it.
bol of coolblue?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
De blauwe doos is ook op lowlands. Ze hadden kaartjes verloot onder personeel
Die hebben geld te veel.quote:
daarom staan ze daar nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hebben geld te veel.
Ik heb ze vorige week gesponsord door een tv-meubel aan te schaffen
Mijn hemelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://festileaks.com/20(...)4-er-van-binnen-uit/
Allemaal voor het goeie doelquote:
Ziet er wel relaxed uit als je stoned bent.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://festileaks.com/20(...)4-er-van-binnen-uit/
Zometeen krijg je ook nog last van de rest van je lijf omdat je maar in een of twee houdingen zit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:38 schreef datismijnmening het volgende:
Draaide net van mijn ene zij naar de andere, nou dat hebben we geweten hoor
ja hoe vul je je dagen nu?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:38 schreef datismijnmening het volgende:
Draaide net van mijn ene zij naar de andere, nou dat hebben we geweten hoor
95% van de mensen komt wel uit Amsterdam. Dat is wel beetje jammer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken toch 95% van de line up niet
Voor het eerst buiten de ring.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
95% van de mensen komt wel uit Amsterdam. Dat is wel beetje jammer.
Gelukkig zijn er genoeg influencers die kunnen vertellen wat je moet doen daar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor het eerst buiten de ring.
Woordenboekje mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg influencers die kunnen vertellen wat je moet doen daar.
Zei jij nou ergens dat er 6500 rondlopen daar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg influencers die kunnen vertellen wat je moet doen daar.
Ik wil hier een foto van zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:45 schreef bitterbal het volgende:
medewerkers van de afdeling bedden werken ook in speciale ikea pyjama's
Helemaal eens, dan neem ik ook mijn 2 poezenbeesten mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Fuck rest van het huis, alleen maar daar leven.
Hopen dat ze niet gaan kotsen of pissen daar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal eens, dan neem ik ook mijn 2 poezenbeesten mee.
Wanneer is iets een pyjama. Telt het ook als ik in mijn joggingsbroek en oversized tshirt heen ga?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:47 schreef Nizno het volgende:
Pyjamafeest bij IKEA: 31 Augustus 2024
Kom naar ons pyjamafeest! Als echte slaapexperts helpen we je graag op weg naar een betere nachtrust. En wat is er leuker dan shoppen bij IKEA? Shoppen in je pyjama, met extra korting natuurlijk.
Kom in je pyjama! Dan geniet je van:
¤20 korting op iedere ¤ 100*
Een gratis Zweeds ontbijtje tot 16:00**
Kinderen ontbijten gratis (Of ze nu in pyjama komen of niet)
Onze nieuwe Zweedse ontbijtproducten
Slaapactiviteiten in de winkel:
Ontmoet onze slaapexperts (uiteraard ook in pyjama)
Het programma voor kinderen verschilt per winkel, zoals voorlezen, knutselen en een leuke mascotte om te ontmoeten!
jij welquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer is iets een pyjama. Telt het ook als ik in mijn joggingsbroek en oversized tshirt heen ga?
das geen pyamaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap in de warmte alleen in ondergoed
Moet echt iets aan en ik moet ook een deken om. Ja ik martel mezelf soms echt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon daarmee naar de IKEAquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
ik oordeel wel vanuit huis. doe ik dat als bijbaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:50 schreef bitterbal het volgende:
we zetten Nizno er neer om te beoordelen of het een pyjama is of niet
goed ideequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik oordeel wel vanuit huis. doe ik dat als bijbaan.
druk op de knop ja of nee om te kijken of iemand gratis mag ontbijten of korting mag bij de kassa
Tijden veranderen, vroeger ging je nog op foefenjacht op Lowlands.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks even familiebezoek en daarna lekker met de beentjes omhoog.
hij heeft al een meisjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijden veranderen, vroeger ging je nog op foefenjacht op Lowlands.
Enige wat ik kan doen is de herinnering levend houden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijden veranderen, vroeger ging je nog op foefenjacht op Lowlands.
ik maak ze liever doodquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige wat ik kan doen is de herinnering levend houden.
niet erg respectvol tegenover je vrouwtjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer mag je dan niet meer op foefenjacht?
Ik naaktquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Laten staan tot hij terug is.quote:
Maar ik ga volgende week naar hem dus dan staat het hier 2 weken.quote:
Dan moet hij maar eerder langs komenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ga volgende week naar hem dus dan staat het hier 2 weken.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ga volgende week naar hem dus dan staat het hier 2 weken.
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis nu perfect weer tussen de 20 en 25 graden beter kan je het niet krijgen
Ik zit ook precies in dat donkergroene gedeelte in het westen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie wat discriminatie tussen west en oost.
Iets minder luchtvochtigheid zou beter zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis nu perfect weer tussen de 20 en 25 graden beter kan je het niet krijgen
Je moet ook je luchtbevochtiger uitzettenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit ook precies in dat donkergroene gedeelte in het westen.
Maar elke stap vooruit is er weer één.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:28 schreef Karzai het volgende:
doe goede zaken en het gaat weer goed de weg is nog lang
En het mooie is dat je maar een keertje leeft, dat was het dan als je er zelf een kutzooi van maakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:28 schreef Karzai het volgende:
ik was verwekt en niet groot gebekt, kon goed leren maar veel foute vrienden brachten mij op het slechte pad
verslaafd aan de alcohol en aan de drugs
liet mij wegslepen aan de lust maar ik vocht terug en sta weer op mijn benen
doe goede zaken en het gaat weer goed de weg is nog lang
ben meer fan als ze meer ringbandjes hebben. met twee is grotere kans dat het een beetje scheurtquote:
oh das netjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:17 schreef Xilia het volgende:
Hier kun je een flexi-job naast je normale baan nemen.
Zonder belasting dus brutobedrag verdienen @:bitterbal
Ik weet bij jou niet meer of je serieus bentquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben meer fan als ze meer ringbandjes hebben. met twee is grotere kans dat het een beetje scheurt
in dit geval meen ik het.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:38 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik weet bij jou niet meer of je serieus bent
Ja ook voor gepensioneerden.quote:
Beste is van die plastieken insteekmapjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dit geval meen ik het.
met twee van die ringbanden scheuren de papieren die je er in hebt veel sneller dan wanneer je een 23 ringdband map hebt
Random hersenspinsel maar waar vind je het chiller om boodschappen te doen? België of Nederland?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja ook voor gepensioneerden.
Tot een bepaald bedrag per jaar wel.
Of de geur van de zee?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En het mooie is dat je maar een keertje leeft, dat was het dan als je er zelf een kutzooi van maakt.
Dus knopje om, weg uit die stinkstad, laat je ballen doorknippen, zweer drank, nicotine en drugs af en leer weer genieten van een zingende merel.
Nederland!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Random hersenspinsel maar waar vind je het chiller om boodschappen te doen? België of Nederland?
Het ging mij er meer om dat de mensen vroeger bijbaantjes hadden terwijl tegenwoordig de 40-urige werkweek al een zeldzaamheid is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja ook voor gepensioneerden.
Tot een bepaald bedrag per jaar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |