SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:04 schreef maily het volgende:
Gewoon opzijschuiven en er nog wat andere boodschappen bijleggen.
Of dingen eruithalen.
Och, praat me er niet van. 3 tassen vol bierblikjes, en dan maar 1 inleverapparaat, dat ook steeds blikjes weigert.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:06 schreef aeque het volgende:
Mensen die hun jaar voorraad aan blikjes en flessen aan het inleveren zijn. Dat is ook zo'n fijn irritatie dingetje.
Wordt tijd voor die apparaten die je in buitenland ziet, hele zak erin kunnen legenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, praat me er niet van. 3 tassen vol bierblikjes, en dan maar 1 inleverapparaat, dat ook steeds blikjes weigert.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:06 schreef aeque het volgende:
Mensen die hun jaar voorraad aan blikjes en flessen aan het inleveren zijn. Dat is ook zo'n fijn irritatie dingetje.
Inderdaad. Maar het moet hier in Nederland natuurlijk weer anders...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt tijd voor die apparaten die je in buitenland ziet, hele zak erin kunnen legen
Context is wel belangrijk hierquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt tijd voor die apparaten die je in buitenland ziet, hele zak erin kunnen legen
Sommige winkels hebben die al.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het moet hier in Nederland natuurlijk weer anders...
Met alleen die quote van @hemarookworst zou het over heul iets anders kunnen gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maily.... Lees jij wat anders dan?
Vertel?
Amy.quote:
Ik wachtte al op een dergelijke opmerkingquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Met alleen die quote van @:hemarookworst zou het over heul iets anders kunnen gaan
Een voorbedachteraadjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wachtte al op een dergelijke opmerking
Ik ook - als ik wat vergeten ben en dat is helemaal aan de andere kant van de winkel. Dan gewoon even lopen, en niet met de kar die kant op.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik laat mijn wagentje ook wel eens ergens staan bij de supermarkt, omdat vaak mensen met hun wagentje, rollator of scootmobiel het hele vak blokkeren, zonder wagentje wurm ik me daar gewoon even tussendoor
Soul heeft een eigen AH mandje.quote:
Je krijgt ook elke discussie op het werk stil met een 'that's what she said last night'quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:14 schreef maily het volgende:
[..]
Een voorbedachteraadje![]()
Ik hou ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |