Waarom stijgt Walk on the Wild Side?quote:Op maandag 9 september 2024 14:18 schreef Cassa95 het volgende:
Walk On The Wild Side zal wel wat plekjes stijgen, maar ik heb me toch weer verbaasd dat een band als Blue Mink ook al van de keuzelijst afgegooid is
bassist die op dat nummer speelt is dood (Herbie Flowers)quote:Op maandag 9 september 2024 14:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom stijgt Walk on the Wild Side?
Ik heb Blue Mink nog nooit buiten de Top 2000 gehoord, wellicht is dat een verklaring?quote:Op maandag 9 september 2024 14:18 schreef Cassa95 het volgende:
Walk On The Wild Side zal wel wat plekjes stijgen, maar ik heb me toch weer verbaasd dat een band als Blue Mink ook al van de keuzelijst afgegooid is
In dat geval wil ik Can I kick it van ATCQ ook in de top 2000quote:Op maandag 9 september 2024 14:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
bassist die op dat nummer speelt is dood (Herbie Flowers)
Die 90’s lijst volgende maand is zo’n 150 platen groter, kleine kans dat we hem daar voor het eerst gaan horen. Maar waarschijnlijk wordt het Gordon & Re-Play.quote:Op maandag 9 september 2024 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In dat geval wil ik Can I kick it van ATCQ ook in de top 2000
Kunnen we niet een lobby beginnen om de enige toffe cover/(Nederlandstalige) hertaling van The Sound of Silence in de lijst te krijgen? Ook een mooie flashback naar de lockdownwinter van 2020.quote:Op zondag 8 september 2024 17:35 schreef DJ11 het volgende:
Over terrorcovers gesproken: het is bijna zover, de eerste muzikale dubbele verkrachting ooit is inmiddels op plek 2 van de Top 40 aangekomen en zou volgende week maar zo op #1 kunnen staan.
Het begon ooit als een prachtig, verstild liedje van Simon & Garfunkel: The Sound Of Silence. Dat werd toen op weerzinwekkende wijze verkracht door Disturbed. Maar het kan nog erger: die baggerversie is geremixt door Cyril, betekend van de overgewaardeerde remake van Stublin' In.
Zijn we net van dat gedrocht van 17 miljoen mensen af...quote:Op maandag 9 september 2024 23:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kunnen we niet een lobby beginnen om de enige toffe cover/(Nederlandstalige) hertaling van The Sound of Silence in de lijst te krijgen? Ook een mooie flashback naar de lockdownwinter van 2020.
Sowieso ATCQquote:Op maandag 9 september 2024 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In dat geval wil ik Can I kick it van ATCQ ook in de top 2000
Bye Bye Bye in de Top 2000 denk je ja? Solo is Justin toch wel goed voor minstens een vijftigtal betere nummers.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:34 schreef Tussle266 het volgende:
Dag x3 is ook nog altijd niet uit de streaming- en tiktok-lijstjes te slaan, die kunnen we volgens mij wel naast SEB en de zus van Daniël zetten in de soundtrackbonuscategorie.
Populariteit en kwaliteit zijn dan ook niet synoniem.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bye Bye Bye in de Top 2000 denk je ja? Solo is Justin toch wel goed voor minstens een vijftigtal betere nummers.
Wist niet eens dat dat vreselijke Unwritten ook weer in een film zit.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:34 schreef Tussle266 het volgende:
Dag x3 is ook nog altijd niet uit de streaming- en tiktok-lijstjes te slaan, die kunnen we volgens mij wel naast SEB en de zus van Daniël zetten in de soundtrackbonuscategorie.
Als ze nou t enige Taylor nr dat er zeker in moet opzetten: exile. Verder vooral vervuiling vd lijstquote:Op woensdag 11 september 2024 10:06 schreef Tussle266 het volgende:
Voor de zekerheid nog een extra stukje Taylor deze ochtend. Als alles wat dit jaar gedraaid is ook op de keuzelijst komt dan kunnen de Swifties straks een Queen/Abba-achtig 35x lijstje maken.
Er zijn wel ergere dingen dan nummers van Taylor, maar ze stond in 2023 al op een 110% score. Ik ben voor alle artiesten tegen kwantiteit, dus dat er weer 4 of 5 bij kunnen komen lijkt me niet heel wenselijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ze nou t enige Taylor nr dat er zeker in moet opzetten: exile. Verder vooral vervuiling vd lijst
Boudewijn de Groot heeft er ook een (letterlijke) vertaling van opgenomen op zijn eerste album.quote:Op maandag 9 september 2024 23:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kunnen we niet een lobby beginnen om de enige toffe cover/(Nederlandstalige) hertaling van The Sound of Silence in de lijst te krijgen? Ook een mooie flashback naar de lockdownwinter van 2020.
Thanks I hate itquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:12 schreef Tussle266 het volgende:
Vast ter voorbereiding: de stemprocedure zag er bij alle lijstjes van de NPO altijd hetzelfde uit, maar per vandaag is de lay-out veranderd. Dit zal vast in elk lijstje worden doorgevoerd, dus straks ook rond 1 december. Niets schokkends, maar dan weet iedereen dat vast. Het ziet er nu dus zo uit: https://npo.nl/luister/stem/evergreen-toplijst-van-de-jaren-70
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |