De rechten om de nummers uit te mogen zenden zullen best wat kosten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Volgens Leo is NvdP een behoorlijk goedkoop programma qua budget. Bijzonder dan dat de NPO met dit statement komt.
[ x ]
Bumarechten zullen het duurst zijn jaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De rechten om de nummers uit te mogen zenden zullen best wat kosten.
Nog 6 weken, het begint op te schieten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:10 schreef Tussle266 het volgende:
Rellen: https://www.nporadio2.nl/(...)an-vanaf-29-november
Je kan je nog opwerpen als bankzittende Keerl zag ik: https://www.nporadio5.nl/(...)ne-word-lijsttrekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En over 8 dagen mogen we alweer stemmen voor de Evergreen
Dat er maar geen campagne gevoerd wordt voor vernieuwing. Daar is die lijst niet voorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je kan je nog opwerpen als bankzittende Keerl zag ik: https://www.nporadio5.nl/(...)ne-word-lijsttrekker
Halo of Flies en Ten Years After missen en dat is het wel wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat er maar geen campagne gevoerd wordt voor vernieuwing. Daar is die lijst niet voor
Eens dat die erin horen. Zeker nu bv. een Rockin' In A Free World sinds vorig jaar ook getolereerd is. V.w.b. Ten Years After zal het dan die Woodstock klassieker worden, maar I'd Love To Change The World zou pas echt genot zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halo of Flies en Ten Years After missen en dat is het wel wat mij betreft.
Mja.. dat zijn eerder bangers dan evergreens. Ik ruik geen draadjesvlees noch spruitjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halo of Flies en Ten Years After missen en dat is het wel wat mij betreft.
Misschien dat we ons kort na het vieren van Jezus’ geboorte ook eens kunnen ontfermen over de hoeksteen waarop Zijn kerk is gebouwd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:55 schreef Tussle266 het volgende:
Die Klassieke 400 is inmiddels in de oudejaarsavondregionen. Ik weet wel dat dat nooit gaat gebeuren, maar van mij zou er best eentje in de eerste nacht van week 53 mogen zitten. We hebben tegenwoordig natuurlijk wel pianodeuntje 1 en pianodeuntje 2, die stonden ook in deze lijst Amelie gisteren en Intouchables vanmorgen, net als Ennio ergens ooit in het Westen. Maar dat is eigenlijk niet helemaal hetzelfde.
Eens maar die lijst is ook flink aangepakt, vergelijkbare hardrock is wel aanwezigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja.. dat zijn eerder bangers dan evergreens. Ik ruik geen draadjesvlees noch spruitjes.
Helaas verliezen ze in week 53 ook terrein.
Niet mijn onderwerp, maar ik zou het denk ik wel zo brengen. Stevig om gelachen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien dat we ons kort na het vieren van Jezus’ geboorte ook eens kunnen ontfermen over de hoeksteen waarop Zijn kerk is gebouwd.
Kijk. Ik heb verstand van klassieke muziek, christelijk geloof én kan een beetje Tusslisch praten.
Ja, het is zo'n beetje de Top 2000 maar dan 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens maar die lijst is ook flink aangepakt, vergelijkbare hardrock is wel aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:12 schreef Gretzl het volgende:
Ter ere van ADE komt 3FM met een 'Dance' top-133Niet door de luisteraar gekozen maar door een aantal deejays, dat verklaart waarschijnlijk e.e.a.
Welke van deze plaatjes (die er nog niet instaan) verdienen volgens jullie ook een plek in de lijst der lijsten?Ik denk dat we moeiteloos 133 Nederlandse producten kunnen schrappen, en dan deze ervoor in de plaats kunnen zetten. Daar fleurt de lijst mooi van op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:12 schreef Gretzl het volgende:
Ter ere van ADE komt 3FM met een 'Dance' top-133Niet door de luisteraar gekozen maar door een aantal deejays, dat verklaart waarschijnlijk e.e.a.
Welke van deze plaatjes (die er nog niet instaan) verdienen volgens jullie ook een plek in de lijst der lijsten?Er staat hier en daar lekkers tussen moet ik zeggen al is de lijn tussen bangers en stinkers soms dun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los van wat al in de Top 2000 staat zou ik 2,18,24,32,48,58,87,96,101,122 en 125 heel graag verwelkomenRemember the jester that showed you tears
The script for tears
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |