SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Owquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wyfke toch.![]()
Soms worden bans opgeheven.
Dit is een mooi compliment.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om het weer een beetje levendig en gezellig te maken heeft hij gratie gekregen.
mwah. Admins kunnen soms wel redelijk zijn tegen je, uit ervaring dit en die gaan boven modsquote:
Ik soms het idee dat een aantal mod zwaar overspannen is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
mwah. Admins kunnen soms wel redelijk zijn tegen je, uit ervaring dit en die gaan boven mods
Ik had deze niet verwacht en geen contact met wie dan ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
mwah. Admins kunnen soms wel redelijk zijn tegen je, uit ervaring dit en die gaan boven mods
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze niet verwacht en geen contact met wie dan ook.
dat sowieso, maar daarom zijn er nog Admins natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik soms het idee dat een aantal mod zwaar overspannen is.
Ow zat in het verkeerde topic. Dacht dat SC ook dicht gingquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee, iig DTS dicht, meer weet ik niet?
Ik heb een tijdje vakantie gehad.quote:
ik ook niet daarom geen idee wat er nu aan de hand is? leek me laatste tijd juist redelijk gemoedelijk in DTSquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, mensen gaven hem teveel werk door teveel TR te plaatsen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet daarom geen idee wat er nu aan de hand is? leek me laatste tijd juist redelijk gemoedelijk in DTS
DTS maar kom je ook, weet je daar wel meer van want enlighten me dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow zat in het verkeerde topic. Dacht dat SC ook dicht ging
Jij bent er altijd voor mij.quote:
wie = hem?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, mensen gaven hem teveel werk door teveel TR te plaatsen.
nou geen idee maar beschouw ik deze maar ff als nieuwe DTS want zullen meesten toch wel naar toe gaan dan. zonder punten maar die boeide me toch al niet.quote:
Was ik niet van op de hoogte. Zal vast onterecht geweest zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje vakantie gehad.
Huh spontaan? Hoe wist je t danquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Blij dat ik weer mag posten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Was ik niet van op de hoogte. Zal vast onterecht geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |