SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
De ONZ SC was altijd een tegenhanger van DTS, hier mocht dat juist wel!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Worden hier nou ook al TT's gekaapt?![]()
Fuck my life
Wat was je TT?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fuck my life
Joh, like I carequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De ONZ SC was altijd een tegenhanger van DTS, hier mocht dat juist wel!
HOAX, die junk is allang dood.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
Elvis Presley Day die blijkbaar vandaag overleden is. Laten we daar even een moment bij stilstaan.. de grote King..
Ff in de hoeken kijken. De palen staan op betonpoeren (15cm boven de grond) en dan 4cm tussenruimte met draadeind tot de houten (douglas) paal begint. Ik heb mijn huiswerk gedaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet het tegenwoordig niet meer
Goed hoor. Wieder an die Arbeit na de vakantiequote:
Staat in jouw OP.quote:
Ik moet maandag ook weer beginnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Goed hoor. Wieder an die Arbeit na de vakantie
Good job soldier! Kom je als ik naar Azië emigreer voor mij ook een terras maken die net als die van jou Typhoon bestendig is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ff in de hoeken kijken. De palen staan op betonpoeren (15cm boven de grond) en dan 4cm tussenruimte met draadeind tot de houten (douglas) paal begint. Ik heb mijn huiswerk gedaanDe wanden beginnen waar het de houten palen beginnen (dus 15 + 4cm). Daaronder ga ik opvullen met zulke blokken (want die heb ik nog een haffel over
):
[ afbeelding ]
ik heb er alweer 8 werkdagen opzitten na vakantiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet maandag ook weer beginnen
Ik ook na 2 dagen vakantiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel weekend vrijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je was gewoon te traagquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fuck my life
Mijn vriendin wacht op een operatie, dus heb verder ook niets ingepland tot de kerst want wil die dagen wat bewarenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er alweer 8 werkdagen opzitten na vakantie
Woud was te snelquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je was gewoon te traag
Dat noemen we een lang weekendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook na 2 dagen vakantie
Klopt, en ik doe ook geen moeite. Ben een slacker wat dat aangaatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je was gewoon te traag
Als jij mijn verblijf daar betaaldquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Good job soldier! Kom je als ik naar Azië emigreer voor mij ook een terras maken die net als die van jou Typhoon bestendig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |