SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ik zou wel rode rum willen hier!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rum is altijd de positieve uitzondering
Zeggen dat het nog een kleine drie uur moet wachtenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn arme lichaam denkt dat het middernacht is
Hahaha jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeggen dat het nog een kleine drie uur moet wachten
Ik moest grinniken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Teveel TR's gezet in deze reeks! Dicht tot minstens september!
Dat belooft wat voor 6 uur morgenochtendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn arme lichaam denkt dat het middernacht is
Ik zou dat wel willen proeven!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat het event heel het weekend duurt bedoel ik![]()
Ze hebben ook groene zie ik[ afbeelding ]
Je bent zeker niet in den lande morgenquote:
Gelukkig is het weekendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Dat belooft wat voor 6 uur morgenochtend
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar u is wel eigenaar van dat andere!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |