De tieten liggen hier boven in bed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Denk dat het makkelijker bier regelen is dan tieten
Ik heet geen @Fogel die even overvliegt voor een biertjequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent zeker niet in den lande morgen
Ik heb 2 Kanon op. Ik denk dat ik er zo nog eentje open trek, een paar slokjes neem en de rest weer in de koelkast zet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bier thuisEn ga vanavond, op thee na, niets drinken
Ja nee maar in zijn geval is een vliegticket vele malen goedkoper dan een pilsje van Dors of zo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heet geen @:fogel die even overvliegt voor een biertje
Doel je nu op de gemiddelde leeftijd?quote:
Wat zit er in die groene?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent zeker niet in den lande morgen
Geen idee, staat er niet bij.quote:
Niet even een beetje in kneden zoals een kat die een lekker slaapplekje op bed heeft gevonden?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet even een beetje in kneden zoals een kat die een lekker slaapplekje op bed heeft gevonden?
Ehhhh.....antwoord in DM!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet even een beetje in kneden zoals een kat die een lekker slaapplekje op bed heeft gevonden?
Gewoon even zachtjes strelen mag toch wel?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Zou dat katje lekker onaangeroerd laten liggen
Ja dat maakte het duidelijk. NOT.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, ik ben er even niet en de boel ontspoort al meteen!
Geen slapende katjes wakkermakenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Zou dat katje lekker onaangeroerd laten liggen
Ja waar bleef je nou?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, ik ben er even niet en de boel ontspoort al meteen!
Dan zie ik opties...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ze is met d'r mobieltje bezig. Slaapt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |