Zeg je nou dat PSVCL een grote fantasie heeft?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is bij elkaar 25-30 miljoen + huursom voor Montiel, dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
En een gezonde dosis ijdele hoop. Net als veel andere PSV fans die met de gedachte lopen 'komt wel goed'. We hebben in de laatste 8 jaar oid 1 goede verdediger gehaald (Moreno), en nu gaan we ineens die 3 losers + Boscagli wel even prima vervangen in de komende 10 dagen. Maar natuurlijk. Marcel en vooral Earnie hebben liggen slapen de afgelopen 1,5 maand waarin je een prima vervanger voor Ramalho en Dest had kunnen halen, en een back-up voor Teze lijkt mij ook geen probleem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat PSVCL een grote fantasie heeft?
Naja, dat is wel een risico dat ze nu nemen natuurlijk. En met een beetje pech kost die Oppegard je afgelopen weekend al punten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Aanholt kun je altijd nog tekenen. Of die moet ergens tekenen.
Er zal nog wel iets bij komen maar Feyenoord heeft de zaken voor nu het beste op orde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, dat is wel een risico dat ze nu nemen natuurlijk. En met een beetje pech kost die Oppegard je afgelopen weekend al punten.
Van Aanholt zal wel niet (wedstrijd) fit zijn. Dan kan pas over een maand of nog langer hele wedstrijden spelen. Voorlopig zit je vast aan Oppegard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, dat is wel een risico dat ze nu nemen natuurlijk. En met een beetje pech kost die Oppegard je afgelopen weekend al punten.
Bizar slecht beleid dus, als topclub met Oppegard als basisspeler je seizoen ingaan, ongekend.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Van Aanholt zal wel niet (wedstrijd) fit zijn. Dan kan pas over een maand of nog langer hele wedstrijden spelen. Voorlopig zit je vast aan Oppegard.
Plan was om met Mauro het seizoen in te gaan natuurlijk. Alleen die is, je raadt het nooit, geblesseerd (en heeft ook geen langlopend contract)quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bizar slecht beleid dus, als topclub met Oppegard als basisspeler je seizoen ingaan, ongekend.
Teze snap ik dan nog wel enigszins, als je alle signalen krijgt van hem dat die er na de zomer nog is snap ik wel dat je geen (top)aankoop voor die positie haalt. Echter vind ik wel dat je een back-up had moeten halen, vorig seizoen hadden we ook geen echte back-up voor hem en is die gelukkig heel gebleven.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de situatie Oppegard minder kwalijk dan dat er niet is ingespeeld op een vertrek van Teze danwel Boscagli
3-5quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:11 schreef Pablo84 het volgende:
Uit naar Almere....moet toch wel lukken jongens?
De praktijk is gewoon dat kwaliteit halen heel lastig is. Onder meer omdat middenmoters uit grote competities meer kunnen af tikken voor bv een Sepp om die vervolgens mee te laten trainen en dan zien we wel wat het wordt. En als die dan na een paar maanden een vaste waarde wordt van het tweede is er ook geen man overboord.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Teze snap ik dan nog wel enigszins, als je alle signalen krijgt van hem dat die er na de zomer nog is snap ik wel dat je geen (top)aankoop voor die positie haalt. Echter vind ik wel dat je een back-up had moeten halen, vorig seizoen hadden we ook geen echte back-up voor hem en is die gelukkig heel gebleven.
Boscagli had je echter wel op moeten voorsorteren, en zeker voor de linksback positie. Dest mogen we niets van verwachten dit jaar, en Mauro is een leuke back-up maar natuurlijk geen basismateriaal. Ook op het vertrek van Ramalho is heel slecht voorgesorteerd, Flamingo heeft veel vaker als CVM gespeeld en die haal je dan als verdediger voor bijna 10 miljoen. Wie verzint dat.
Opzich ben ik het op sommige punten wel met je eens, maar is het dan wijs om 1,5 maand achter een Vd Berg aan te sjokken en hopen dat Liverpool de prijs met 10+ miljoen naar beneden haalt? Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De praktijk is gewoon dat kwaliteit halen heel lastig is. Onder meer omdat middenmoters uit grote competities meer kunnen af tikken voor bv een Sepp om die vervolgens mee te laten trainen en dan zien we wel wat het wordt. En als die dan na een paar maanden een vaste waarde wordt van het tweede is er ook geen man overboord.
Spelers die je makkelijk kan halen zijn van het niveau wat je al had.
Kijk eens wat voor troep er momenteel bij Ajax rondloopt.
Achteraf bezien was de interesse in Sepp verspilde moeite, maar aan de andere kant was er schijnbaar wel een persoonlijk akkoord. Ik denk zelf dat de komst van Slot daar ook niet heeft meegeholpen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich ben ik het op sommige punten wel met je eens, maar is het dan wijs om 1,5 maand achter een Vd Berg aan te sjokken en hopen dat Liverpool de prijs met 10+ miljoen naar beneden haalt? Dat lijkt me niet.
Verdedigers van het niveau Teze en Boscagli is overigens ook prima voor PSV natuurlijk he, we moeten niet gaan denken dat we de Rudigers en Cancelos van de wereld binnen kunnen halen. Tuurlijk wil je beter, maar wat is de reden dat je zo’n Nagalo (ken die hele jongen niet, maar blijkbaar groot talent) niet al binnen hebt gehaald als het geld er is en je interesse in hem hebt?
Dit wel, ja. Ik denk dat PSV en in iets mindere mate Feyenoord wel een beetje aan hun plafond zitten voor de Eredivisie, tenzij je dusdanig de salarissen gaat verhogen. Maar dan neem je een enorm risico en dan kan er dus gebeuren wat er bij Ajax gebeurt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De praktijk is gewoon dat kwaliteit halen heel lastig is. Onder meer omdat middenmoters uit grote competities meer kunnen af tikken voor bv een Sepp om die vervolgens mee te laten trainen en dan zien we wel wat het wordt. En als die dan na een paar maanden een vaste waarde wordt van het tweede is er ook geen man overboord.
Los van dat persoonlijk akkoord is het gewoon niet slim om te hopen dat een Liverpool wel even akkoord gaat met 10 miljoen minder. Een Liverpool heeft geld zat en laat zich echt niet de kaas van het brood eten. Klinkt alsof ze hadden gehoopt dat Sepp wel even zijn kont tegen de krib zou gooien.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Achteraf bezien was de interesse in Sepp verspilde moeite, maar aan de andere kant was er schijnbaar wel een persoonlijk akkoord. Ik denk zelf dat de komst van Slot daar ook niet heeft meegeholpen.
De balans opmaken kun je pas achteraf doen. Niemand hier die echt weet wat er speelt. En zelfs achteraf krijg je wel een kijkje in de keuken, maar blijven de deksels gewoon op de pannen.
In eerste instantie was het iets van 20 miljoen en wilde PSV tot 15 miljoen gaan. Dat bij interesse uit de PL de prijs meteen keer 1,5 gaat snap ik wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Los van dat persoonlijk akkoord is het gewoon niet slim om te hopen dat een Liverpool wel even akkoord gaat met 10 miljoen minder. Een Liverpool heeft geld zat en laat zich echt niet de kaas van het brood eten. Klinkt alsof ze hadden gehoopt dat Sepp wel even zijn kont tegen de krib zou gooien.
Ben ik nou de enige die Rik Elfrink niks vindt? Met zijn flauwe grappen de hele dag.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
5000 keer twitterRik checken per dag.
Boos worden omdat het alleen maar over jeugdtoernooien gaat.
Update nu! Rikkert meldt dat PSV een of andere 20-jarige Senegalees van Barcelona jeugd op het oog heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
5000 keer twitterRik checken per dag.
Boos worden omdat het alleen maar over jeugdtoernooien gaat.
Het is maar voetbal. Daar ga je toch niet op zitten wachten. Ik zie vanzelf wat er op het veld staat.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:32 schreef Buitendam het volgende:
Het is vooral veel wachten wat het zo irritant maakt
Ah ja, dan sluiten we het topic meteen. Het is maar voetbal, we zien het wel jongens.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is maar voetbal. Daar ga je toch niet op zitten wachten. Ik zie vanzelf wat er op het veld staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |