abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214750804
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 18:11 schreef CR7 het volgende:

[..]
Boscagli moet niet maar Brighton, want ze spelen niet voor de prijzen. :')
Dus nu er concreet niemand voor hem komt gaat hij maar sneren richting z’n teamgenoten. Wantja hij zou zo’n transfer natuurlijk nooit maken, hij gaat alleen voor de top. En daarom viert de nieuwe Kroos straks ook zijn 26e verjaardag gewoon op het Brabantse platteland.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214751275
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dus nu er concreet niemand voor hem komt gaat hij maar sneren richting z’n teamgenoten. Wantja hij zou zo’n transfer natuurlijk nooit maken, hij gaat alleen voor de top. En daarom viert de nieuwe Kroos straks ook zijn 26e verjaardag gewoon op het Brabantse platteland.
Is al deze haat jegens Veerman puur vanwege zijn slechte pot op het EK ofzo? Jeetje :') Ik kan me voorstellen dat (voornamelijk zijn eigen) trainers het niet altijd leuk vinden dat hij het hart op de tong heeft, maar verder zegt hij toch weinig gekke dingen? Ik zou nu even nadenken als ik Boscagli zou zijn. Niet zo'n gekke opmerking; zou ik ook adviseren. Na dit seizoen is hij transfervrij en staan er vast mooiere clubs in de rij voor hem, hij vangt dan meer geld en als bonus speelt hij dit seizoen nog om de titel en gegarandeerd CL.

En volgens mij schrijven andere mensen Veerman vooral naar de top. Net alsof hij zelf denkt dat hij straks een koppel gaat vormen met Tcouameni en Valverde :') Je kunt ook in mindere competities om de titel meespelen hé.. Duitsland, Frankrijk, Italië..
  Redactie Sport maandag 19 augustus 2024 @ 08:06:01 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214751297
Tsja mensen zijn ook zelden/nooit tevreden over de verdedigers in de selectie maar feit is dat buiten Flamingo en Dest niemand vast ligt tot na 2025.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214751563
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja mensen zijn ook zelden/nooit tevreden over de verdedigers in de selectie maar feit is dat buiten Flamingo en Dest niemand vast ligt tot na 2025.
Ze zijn bij PSV (wederom) gewoon vrij laat met het op orde maken van de verdediging.. misschien een beetje vanuit de bijna arrogante gedacht dat ze de eerste potjes sowieso wel zouden winnen.

Gisteren de wedstrijd live kunnen zien (net als vorig jaar). 2 á 3 goede verdedigers erbij en je wordt (weer) fluitend kampioen. Middenveld + aanval hadden gisteren ook absoluut niet zijn dag; maar zelfs dan speel je je tegenstander bij vlagen op een hoop. Verdedigend echter een complete nachtmerrie. Geen idee hoe het er in de samenvatting uitzag, maar Heracles heeft genoeg kansen gehad om in ieder geval een punt te pakken. Na de 1-2 kregen ze 2 opgelegde kansen voor de 2-2.

Ledezma en Oppegard kunnen echt niet op de backs en Flamingo is toch ook niet echt een CV. Zeker i.c.m. Boscagli heb je teveel voetbal en te weinig verdediging.

Sowieso zet ik wel behoorlijk mijn vraagtekens bij Flamingo.. als verdediger vind ik hem eigenlijk ongeschikt: te weinig snelheid (hij is echt behoorlijk langzaam), positioneel niet heel sterk en maakt gewoon 5 á 6 opbouwende fouten per wedstrijd. Tegen een CL ploeg betekent dat gewoon 3 tegengoals per wedstrijd alleen al door toedoen van Flamingo.

Een positie naar voren (CVM) zie ik hem toch ook Schouten niet doen vergeten.. die is toch wel een heel stuk vaardiger aan de bal dan Flamingo. Ik schrijf hem nog niet af hoor, helemaal niet zelfs. Maar ik vraag me wel een beetje af wat het grotere plan is met Flamingo vanuit Bosz/PSV.
pi_214751613
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Matige analyse
  maandag 19 augustus 2024 @ 09:33:51 #106
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_214751681
Floppegard is echt geen PSV 1 niveau, die moeten we zsm doorselecteren. Angeliño geen optie om terug te halen?
Daarnaast kan ik er naast zitten maar is Flamingo gehaald als stand in voor Schouten als verdedigende middenvelder met drang naar voren.

Die jongen is dus geen natuurlijke CV.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_214752040
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Behalve rust, overzicht, een goede pass, resoluut kunnen verdedigen, weten wanneer je in moet stappen, spelinzicht, een goede voorzet, goed positie kunnen kiezen en coachend vermogen. Maar verder heeft hij echt alles!
Dus bij PSV heeft niemand er zoveel verstand van als jij.

Genoteerd.
pi_214752412
Kom op Earnie, deze week even Van den Berg, Van Ewijk en een lekker linksbackje halen en wat lijntjes uitgooien mocht Boscagli nog weggaan.
pi_214752515
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:17 schreef ISVV het volgende:
Kom op Earnie, deze week even Van den Berg, Van Ewijk en een lekker linksbackje halen en wat lijntjes uitgooien mocht Boscagli nog weggaan.
Liever Tete toch? vind die van Ewijk ook maar zo'n dravertje eigenlijk..

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus bij PSV heeft niemand er zoveel verstand van als jij.

Genoteerd.
:')

Open je ogen nou eens. Denk je nou echt dat Oppegard en Ledezma basis staan omdat ze beide zo ongelofelijk goed zijn? Ledezma is nota bene een centrale middenvelder in de jeugd en die Oppegard kon bij Heracles al geen potten breken, vervolgens zal dan even basis komen bij PSV? Wat zie jij precies in hem wat je zo goed vindt dan? het enige wat hij echt heeft is snelheid; dat is prima. Verder heeft hij echt geen flauw idee wat hij moet doen aan die zijkanten.. hij rent maar wat naar voren en dan krijg ik eigenlijk bijna het idee dat hij het vooral doet om ruimte te maken, als hij de bal onverhoopt krijgt dan schrikt hij er zelf van.
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:56:26 #110
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_214752641
Keuze lijkt op Nagalo te vallen…
pi_214753148
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:33 schreef Solispolar het volgende:

Open je ogen nou eens. Denk je nou echt dat Oppegard en Ledezma basis staan omdat ze beide zo ongelofelijk goed zijn? Ledezma is nota bene een centrale middenvelder in de jeugd en die Oppegard kon bij Heracles al geen potten breken, vervolgens zal dan even basis komen bij PSV? Wat zie jij precies in hem wat je zo goed vindt dan? het enige wat hij echt heeft is snelheid; dat is prima. Verder heeft hij echt geen flauw idee wat hij moet doen aan die zijkanten.. hij rent maar wat naar voren en dan krijg ik eigenlijk bijna het idee dat hij het vooral doet om ruimte te maken, als hij de bal onverhoopt krijgt dan schrikt hij er zelf van.
Waarom je Ledezma erbij haalt is mij niet duidelijk, maar genoeg spelers die in de jeugd op positie x speelden zijn in hun latere loopbaan op positie y doorgebroken. Zeker backs willen nog wel eens voormalig middenvelders of zelfs buitenspelers zijn geweest.

Verder kom je niet bij de A selectie als men geen potentie in je ziet. Ze doen echt niet aan het opvullen van posities met koekenbakkers.

Of hij het red is niet duidelijk. Momenteel is hij inderdaad nog niet goed genoeg. Maar toen ik indertijd schreef dat Bakayoko alles in zich heeft op een topper te worden werd ik hier ook uitgelachen.

En dat mag hoor, maar spelers worden zo gemakkelijk afgeschreven. Nergens voor nodig.
pi_214753200
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:56 schreef tja77 het volgende:
Daar zou ik eigenlijk wel blij mee zijn. Die scouten ze al een tijd en is qua prijs aantrekkelijk.
Dit, dus.
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 13:38:24 #113
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214753234
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:56 schreef tja77 het volgende:
GROOT
STERK
What can change the nature of a man?
pi_214755428
Steward gaat ons straks verassen met 2/3 nieuwe toplevel verdedigers , Almere uit overleef je ook nog wel zonder verdediging,
.. daarna moeten de verdedigers nieuwe verdedigers binnen zijn. ( vd berg , die gast uit Denemarken en hopelijk Tete = kampioen)
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:57:31 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214755576
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef PSVCL het volgende:
Steward gaat ons straks verassen met 2/3 nieuwe toplevel verdedigers , Almere uit overleef je ook nog wel zonder verdediging,
.. daarna moeten de verdedigers nieuwe verdedigers binnen zijn. ( vd berg , die gast uit Denemarken en hopelijk Tete = kampioen)
PSV wordt wel kampioen, maar het zegt toch wel veel dat versterkingen zo lang uitblijven en spelers ook redelijk makkelijk vertrekken ondanks dit vooruitzicht en CL, dat heeft dan toch met het salarisplafond/budget te maken.
Ajax heeft laten zien dat je je daar aardig mee in je voet kan schieten, zeg maar beide voeten eraf kan schieten, dus ik denk dat PSV mede daarom ook wat terughoudend is.
pi_214755704
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
PSV wordt wel kampioen, maar het zegt toch wel veel dat versterkingen zo lang uitblijven en spelers ook redelijk makkelijk vertrekken ondanks dit vooruitzicht en CL, dat heeft dan toch met het salarisplafond/budget te maken.
Ajax heeft laten zien dat je je daar aardig mee in je voet kan schieten, zeg maar beide voeten eraf kan schieten, dus ik denk dat PSV mede daarom ook wat terughoudend is.
PSV heeft tot op heden juist veel binnenboord weten te houden. Vooraf dachten velen dat Bakayoko, Veerman en Schouten weg zouden gaan.

Kan natuurlijk allemaal nog, maar vooralsnog lijkt dat mee te vallen. In de verdediging gebeurt wel veel, maar ook dat gaan we nog maar eens zien.
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:09:38 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214755730
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
PSV heeft tot op heden juist veel binnenboord weten te houden. Vooraf dachten velen dat Bakayoko, Veerman en Schouten weg zouden gaan.

Kan natuurlijk allemaal nog, maar vooralsnog lijkt dat mee te vallen. In de verdediging gebeurt wel veel, maar ook dat gaan we nog maar eens zien.
Als Boscagli ook nog vertrekt is je laatste linie van vorig seizoen weg, nou ja Dest strijkt kreupel z'n centjes op.
pi_214755794
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als Boscagli ook nog vertrekt is je laatste linie van vorig seizoen weg, nou ja Dest strijkt kreupel z'n centjes op.
Ten aanzien van Ramalho zal niemand rouwig zijn. Teze is vervangbaar. Boscagli moet ik nog zien of die weggaat.

Het is niet ideaal, maar de verdediging was de achilleshiel van PSV afgelopen jaar, dus wie weet hebben we het er over een paar maanden niet meer over.
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:16:57 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214755825
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ten aanzien van Ramalho zal niemand rouwig zijn. Teze is vervangbaar. Boscagli moet ik nog zien of die weggaat.

Het is niet ideaal, maar de verdediging was de achilleshiel van PSV afgelopen jaar, dus wie weet hebben we het er over een paar maanden niet meer over.
Het zijn geen wonderdokters, Teze en Ramalho, maar wat er nu in staat is nog minder, Boscagli is aan de bal echt een goeie CV, zonder wat minder maar vindt maar eens 3 betere in 2 weken.
pi_214755941
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef PSVCL het volgende:
Ik heb nog wel wat vertrouwen in Earnie, maar hij heeft de onderhandelingspositie van PSV wel stevig verzwakt nu, helaas. Had echt al twee jongens gehaald moeten hebben.
  maandag 19 augustus 2024 @ 20:00:35 #121
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214756224
'We gaan het met deze groep doen' komt dichter en dichterbij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 19 augustus 2024 @ 20:08:02 #122
342627 tja77
pi_214756290
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
'We gaan het met deze groep doen' komt dichter en dichterbij.
Komt dichterbij maar er gaat natuurlijk nog wel wat gehaald worden. Of twijfel jij daaraan?
pi_214756431
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:08 schreef tja77 het volgende:

[..]
Komt dichterbij maar er gaat natuurlijk nog wel wat gehaald worden. Of twijfel jij daaraan?
Earnie zal nog flink wat gaan proberen, daar twijfel ik niet aan. Maar ik zou ook niet heel raar staan te kijken als alle echte versterkingen niet haalbaar blijken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 19 augustus 2024 @ 20:32:01 #124
342627 tja77
pi_214756552
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Earnie zal nog flink wat gaan proberen, daar twijfel ik niet aan. Maar ik zou ook niet heel raar staan te kijken als alle echte versterkingen niet haalbaar blijken.
Je kunt onmogelijk de CL aanvangen met Oppegard en Ledezma als backs. Tegen Heracles en RKC kom je ermee weg, in de CL zet je jezelf voor lul.
pi_214756568
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:32 schreef tja77 het volgende:

[..]
Je kunt onmogelijk de CL aanvangen met Oppegard en Ledezma als backs. Tegen Heracles en RKC kom je ermee weg, in de CL zet je jezelf voor lul.
Dat zou idd een ramp worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')