Voor een habbekrats laten ze hem niet gaan natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Boscagli gewoon een nee te horen heeft gekregen. We verkopen je niet en je pakt volgend jaar maar gewoon een paar miljoen tekengeld bij je nieuwe club.
Nee, en terecht. Brands gaf aan dat je niet per se hoeft te verkopen, dus dan zou ik dat in dit geval ook zeker niet doen. Speel je dit seizoen nog voor het kampioenschap en zeker CL, en volgend jaar pak in je de zomer een enorme tekengeldbonus. Kan slechter.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor een habbekrats laten ze hem niet gaan natuurlijk.
Oppegard is het gewoon niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, pupillen maken pupillenfouten. Die jongens zijn er nog lang niet klaar voor maar moeten nu uit nood maar wat laten zien. Het is nu gewoon overleven achterin.
Denk ik ook niet. In ieder geval komt ie op dit moment nog een niveau of 3 te kort.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oppegard is het gewoon niet.
Zit heel veel potentie in. Of hij het gaat redden weet ik niet, maar hij heeft wel alles in zich om de absolute top te halen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oppegard is het gewoon niet.
Behalve rust, overzicht, een goede pass, resoluut kunnen verdedigen, weten wanneer je in moet stappen, spelinzicht, een goede voorzet, goed positie kunnen kiezen en coachend vermogen. Maar verder heeft hij echt alles!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zit heel veel potentie in. Of hij het gaat redden weet ik niet, maar hij heeft wel alles in zich om de absolute top te halen.
Top Oss misschien ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zit heel veel potentie in. Of hij het gaat redden weet ik niet, maar hij heeft wel alles in zich om de absolute top te halen.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Boscagli moet niet maar Brighton, want ze spelen niet voor de prijzen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:02 schreef Buitendam het volgende:
Mokerdom interview met Veerman, trouwens. Wat was die allemaal aan het bazelen over de transfer van Boscagli en dat het uiteindelijk wel goed komt. Dat staat echt haaks op wat Bosz van zijn team wil zien en horen.
Wat hij zegt klopt wel. Nu speel je voor het kampioenschap + CL en je kunt in de zomer een grote tekengeldsom in je zak steken. Het enige antwoord wat hij had moeten geven was dat ze dat maar aan Boscagli moeten vragen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Boscagli moet niet maar Brighton, want ze spelen niet voor de prijzen.
Voor het kampioenschap in een B-competitie. Meeste (buitenlandse) spelers preferen het dan om in een topcompetitie te spelen tegen een flinke hoger salaris. Zeker als ze al kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat hij zegt klopt wel. Nu speel je voor het kampioenschap + CL en je kunt in de zomer een grote tekengeldsom in je zak steken.
Dat kan ie na dit jaar toch ook gewoon doen? Vangt ie nog een stuk meer dan nu.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Voor het kampioenschap in een B-competitie. Meeste (buitenlandse) spelers preferen het dan om in een topcompetitie te spelen tegen een flinke hoger salaris. Zeker als ze al kampioen zijn geworden.
Kunnen zoveel redenen zijn. Is over een paar maand ook 'al' 27. Heeft blessures gehad in het verleden. Zat onder RvN nog op de bank. Snap wel dat die nu zijn kans wil pakken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan ie na dit jaar toch ook gewoon doen? Vangt ie nog een stuk meer dan nu.
Wel voor heerlijke bankrekeningquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
En elke week een wedstrijd op CL niveau.quote:
Die gaat al kapot aan heimwee denk ik daar. Geen een Volendammers kan wennen aan buitenland voor lange tijd. Brighton is best leuk om te wonen/werken voor paar jaar. Snap boscagli wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
En elke week een wedstrijd op CL niveau.
Maar ik snap wel dat Veerman dat zegt hoor, dat is de eerste die verzuipt als het een tempo omhoog gaat
Ik ook, maar de redenen om te blijven en het vooruitzicht op de voordelen van een transfervrije overstap snap ik ook wel weer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kunnen zoveel redenen zijn. Is over een paar maand ook 'al' 27. Heeft blessures gehad in het verleden. Zat onder RvN nog op de bank. Snap wel dat die nu zijn kans wil pakken.
Heb geen idee hoe het zit met tekengelden. Maar geloof niet dat je tenzij je echt een topper bent dat de tekengelden zo extreem zijn. Heb het dan over 10+ miljoen ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook, maar de redenen om te blijven en het vooruitzicht op de voordelen van een transfervrije overstap snap ik ook wel weer.
10 miljoenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe het zit met tekengelden. Maar geloof niet dat je tenzij je echt een topper bent dat de tekengelden zo extreem zijn. Heb het dan over 10+ miljoen ofzo.
Aan de ene kant contracteer je Tillman, aan de andere kant is een enigszins respectabele back een te grote opgave, zo lijkt het.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
3 jonge spelers waar 'de koek op' is na 70 minuten tegen Heracles. Echt wat je allemaal mee maakt bij PSV.
De geblesseerde Dest is wel vastgelegd. Maar het is echt ongelofelijk dat we al zoveel jaar over de achterhoede aan het schuimbekken zijn, en dat dit nog altijd niet opgelost is. En ja, ik weet dat het vorig seizoen erg goed ging, ook verdedigend, maar het kan echt niet dat je nu al 2 wedstrijden op rij met Oppegard/Ledezma als je backs aan komt zetten, en dan ook nog WEER een middenvelder naar achteren haalt omdat je geen fatsoenlijke RCV hebt. Gewoon 3 posities van de 4 die niet goed bezet zijn, en de enige die wel goed bezet is wil weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aan de ene kant contracteer je Tillman, aan de andere kant is een enigszins respectabele back een te grote opgave, zo lijkt het.
Ik denk dat @onlogisch opgelucht gaat zijn als er een einde komt aan deze ENORME SOAP.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:55 schreef Buitendam het volgende:
Volgens TwitterRik morgen weer een TOPOVERLEG voor Boscagli. Dikke soap.
Dus nu er concreet niemand voor hem komt gaat hij maar sneren richting z’n teamgenoten. Wantja hij zou zo’n transfer natuurlijk nooit maken, hij gaat alleen voor de top. En daarom viert de nieuwe Kroos straks ook zijn 26e verjaardag gewoon op het Brabantse platteland.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is al deze haat jegens Veerman puur vanwege zijn slechte pot op het EK ofzo? Jeetjequote:Op maandag 19 augustus 2024 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus nu er concreet niemand voor hem komt gaat hij maar sneren richting z’n teamgenoten. Wantja hij zou zo’n transfer natuurlijk nooit maken, hij gaat alleen voor de top. En daarom viert de nieuwe Kroos straks ook zijn 26e verjaardag gewoon op het Brabantse platteland.
Ze zijn bij PSV (wederom) gewoon vrij laat met het op orde maken van de verdediging.. misschien een beetje vanuit de bijna arrogante gedacht dat ze de eerste potjes sowieso wel zouden winnen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja mensen zijn ook zelden/nooit tevreden over de verdedigers in de selectie maar feit is dat buiten Flamingo en Dest niemand vast ligt tot na 2025.
Matige analysequote:Op maandag 19 augustus 2024 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus nu er concreet niemand voor hem komt gaat hij maar sneren richting z’n teamgenoten. Wantja hij zou zo’n transfer natuurlijk nooit maken, hij gaat alleen voor de top. En daarom viert de nieuwe Kroos straks ook zijn 26e verjaardag gewoon op het Brabantse platteland.
Dus bij PSV heeft niemand er zoveel verstand van als jij.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Behalve rust, overzicht, een goede pass, resoluut kunnen verdedigen, weten wanneer je in moet stappen, spelinzicht, een goede voorzet, goed positie kunnen kiezen en coachend vermogen. Maar verder heeft hij echt alles!
Liever Tete toch? vind die van Ewijk ook maar zo'n dravertje eigenlijk..quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:17 schreef ISVV het volgende:
Kom op Earnie, deze week even Van den Berg, Van Ewijk en een lekker linksbackje halen en wat lijntjes uitgooien mocht Boscagli nog weggaan.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus bij PSV heeft niemand er zoveel verstand van als jij.
Genoteerd.
Waarom je Ledezma erbij haalt is mij niet duidelijk, maar genoeg spelers die in de jeugd op positie x speelden zijn in hun latere loopbaan op positie y doorgebroken. Zeker backs willen nog wel eens voormalig middenvelders of zelfs buitenspelers zijn geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:33 schreef Solispolar het volgende:
Open je ogen nou eens. Denk je nou echt dat Oppegard en Ledezma basis staan omdat ze beide zo ongelofelijk goed zijn? Ledezma is nota bene een centrale middenvelder in de jeugd en die Oppegard kon bij Heracles al geen potten breken, vervolgens zal dan even basis komen bij PSV? Wat zie jij precies in hem wat je zo goed vindt dan? het enige wat hij echt heeft is snelheid; dat is prima. Verder heeft hij echt geen flauw idee wat hij moet doen aan die zijkanten.. hij rent maar wat naar voren en dan krijg ik eigenlijk bijna het idee dat hij het vooral doet om ruimte te maken, als hij de bal onverhoopt krijgt dan schrikt hij er zelf van.
Daar zou ik eigenlijk wel blij mee zijn. Die scouten ze al een tijd en is qua prijs aantrekkelijk.quote:
PSV wordt wel kampioen, maar het zegt toch wel veel dat versterkingen zo lang uitblijven en spelers ook redelijk makkelijk vertrekken ondanks dit vooruitzicht en CL, dat heeft dan toch met het salarisplafond/budget te maken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef PSVCL het volgende:
Steward gaat ons straks verassen met 2/3 nieuwe toplevel verdedigers , Almere uit overleef je ook nog wel zonder verdediging,
.. daarna moeten de verdedigers nieuwe verdedigers binnen zijn. ( vd berg , die gast uit Denemarken en hopelijk Tete = kampioen)
PSV heeft tot op heden juist veel binnenboord weten te houden. Vooraf dachten velen dat Bakayoko, Veerman en Schouten weg zouden gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV wordt wel kampioen, maar het zegt toch wel veel dat versterkingen zo lang uitblijven en spelers ook redelijk makkelijk vertrekken ondanks dit vooruitzicht en CL, dat heeft dan toch met het salarisplafond/budget te maken.
Ajax heeft laten zien dat je je daar aardig mee in je voet kan schieten, zeg maar beide voeten eraf kan schieten, dus ik denk dat PSV mede daarom ook wat terughoudend is.
Als Boscagli ook nog vertrekt is je laatste linie van vorig seizoen weg, nou ja Dest strijkt kreupel z'n centjes op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV heeft tot op heden juist veel binnenboord weten te houden. Vooraf dachten velen dat Bakayoko, Veerman en Schouten weg zouden gaan.
Kan natuurlijk allemaal nog, maar vooralsnog lijkt dat mee te vallen. In de verdediging gebeurt wel veel, maar ook dat gaan we nog maar eens zien.
Ten aanzien van Ramalho zal niemand rouwig zijn. Teze is vervangbaar. Boscagli moet ik nog zien of die weggaat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Boscagli ook nog vertrekt is je laatste linie van vorig seizoen weg, nou ja Dest strijkt kreupel z'n centjes op.
Het zijn geen wonderdokters, Teze en Ramalho, maar wat er nu in staat is nog minder, Boscagli is aan de bal echt een goeie CV, zonder wat minder maar vindt maar eens 3 betere in 2 weken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ten aanzien van Ramalho zal niemand rouwig zijn. Teze is vervangbaar. Boscagli moet ik nog zien of die weggaat.
Het is niet ideaal, maar de verdediging was de achilleshiel van PSV afgelopen jaar, dus wie weet hebben we het er over een paar maanden niet meer over.
Ik heb nog wel wat vertrouwen in Earnie, maar hij heeft de onderhandelingspositie van PSV wel stevig verzwakt nu, helaas. Had echt al twee jongens gehaald moeten hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef PSVCL het volgende:
Steward gaat ons straks verassen met 2/3 nieuwe toplevel verdedigers , Almere uit overleef je ook nog wel zonder verdediging,
.. daarna moeten de verdedigers nieuwe verdedigers binnen zijn. ( vd berg , die gast uit Denemarken en hopelijk Tete = kampioen)
Komt dichterbij maar er gaat natuurlijk nog wel wat gehaald worden. Of twijfel jij daaraan?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
'We gaan het met deze groep doen' komt dichter en dichterbij.
Earnie zal nog flink wat gaan proberen, daar twijfel ik niet aan. Maar ik zou ook niet heel raar staan te kijken als alle echte versterkingen niet haalbaar blijken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt dichterbij maar er gaat natuurlijk nog wel wat gehaald worden. Of twijfel jij daaraan?
Je kunt onmogelijk de CL aanvangen met Oppegard en Ledezma als backs. Tegen Heracles en RKC kom je ermee weg, in de CL zet je jezelf voor lul.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Earnie zal nog flink wat gaan proberen, daar twijfel ik niet aan. Maar ik zou ook niet heel raar staan te kijken als alle echte versterkingen niet haalbaar blijken.
Dat zou idd een ramp worden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk de CL aanvangen met Oppegard en Ledezma als backs. Tegen Heracles en RKC kom je ermee weg, in de CL zet je jezelf voor lul.
Zou kunnen idd, is ook wel verstandig. Dan maar meer tijd nemen ipv gehaast veel geld neerleggen voor b of g keuzes (zie baumgartl bijv).Scheelt ook dat je geen voorrondes Europees voetbal hoeft te spelen en een makkelijke start hebt in de Eredivisie waardoor je niet hoeft te haasten zoals afgelopen jaren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV wordt wel kampioen, maar het zegt toch wel veel dat versterkingen zo lang uitblijven en spelers ook redelijk makkelijk vertrekken ondanks dit vooruitzicht en CL, dat heeft dan toch met het salarisplafond/budget te maken.
Ajax heeft laten zien dat je je daar aardig mee in je voet kan schieten, zeg maar beide voeten eraf kan schieten, dus ik denk dat PSV mede daarom ook wat terughoudend is.
Earnie is een mooie maaltijd aan het voorbereiden. Kan niet andersquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat vertrouwen in Earnie, maar hij heeft de onderhandelingspositie van PSV wel stevig verzwakt nu, helaas. Had echt al twee jongens gehaald moeten hebben.
Ik geloof best dat Ernie goeie verdedigers kan halen. Maar 3 á 4 nieuwe verdedigers inpassen is toch ook niet ideaal?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ten aanzien van Ramalho zal niemand rouwig zijn. Teze is vervangbaar. Boscagli moet ik nog zien of die weggaat.
Het is niet ideaal, maar de verdediging was de achilleshiel van PSV afgelopen jaar, dus wie weet hebben we het er over een paar maanden niet meer over.
Ik twijfel er eigenlijk wel aan of er iemand die daadwerkelijk kwaliteit heeft gehaald gaat worden eerlijk gezegd. Als je 1,5 maand fixeert op Sepp en er dan achter komt dat 22 miljoen toch wel veel is en dat niet naar 12 te halen is, dan vraag ik me af in wat voor vijver ze aan het vissen zijn. We hebben 3 kwaliteitsimpulsen nodig achterin, waarvan er 2 echt al meer dan een jaar duidelijk zijn, en het lijkt er tot nu toe niet op dat dit aangepakt is gedurende dat jaar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt dichterbij maar er gaat natuurlijk nog wel wat gehaald worden. Of twijfel jij daaraan?
Misschien is Michael Ball nog beschikbaarquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik twijfel er eigenlijk wel aan of er iemand die daadwerkelijk kwaliteit heeft gehaald gaat worden eerlijk gezegd. Als je 1,5 maand fixeert op Sepp en er dan achter komt dat 22 miljoen toch wel veel is en dat niet naar 12 te halen is, dan vraag ik me af in wat voor vijver ze aan het vissen zijn. We hebben 3 kwaliteitsimpulsen nodig achterin, waarvan er 2 echt al meer dan een jaar duidelijk zijn, en het lijkt er tot nu toe niet op dat dit aangepakt is gedurende dat jaar.
Weinig zin in wederom een paniek aankoop of huur voor de achterhoede op de laatste dag. Wanneer heeft zo'n aankoop/huur voor het laatst iets toegevoegd?
Michael Reiziger een optie?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien is Michael Ball nog beschikbaar
Zanka, Baumgartl en Bello Ketchup terug. 🤤🤤🤤quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien is Michael Ball nog beschikbaar
Nu is het opeens een net niet speler.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:57 schreef PSVCL het volgende:
Net niet speler Boscagli gaat dingen eisen![]()
Snel verkopen die man
Dat is wel hilarisch, inderdaad. Een heel seizoen stond hij aan de basis van duizenden PSV-aanvallen met spelintelligentie en nu is het een net-niet-voetballer. Genotquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu is het opeens een net niet speler.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu is het opeens een net niet speler.
Opbouwend is het vaak toplevel..verdedigend middelmaat. Daar gaan ze snel achter komen bij Brighton.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is wel hilarisch, inderdaad. Een heel seizoen stond hij aan de basis van duizenden PSV-aanvallen met spelintelligentie en nu is het een net-niet-voetballer. Genot.
Flikker op idioot.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:57 schreef PSVCL het volgende:
Net niet speler Boscagli gaat dingen eisen![]()
Snel verkopen die man
Welk deel van ‘Het is niet ideaal’ begreep je niet?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat Ernie goeie verdedigers kan halen. Maar 3 á 4 nieuwe verdedigers inpassen is toch ook niet ideaal?
Boscagli heeft niets te eisen. Hij kost bedrag X. Als niemand dat voor hem over heeft, soit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij PSV leek alles maandag rustig, maar schijn bedriegt. Dat Jordan Teze vertrekt en zijn transfer in Monaco nog volledig moet afronden, is al ‘oud nieuws’. De vis zit verpakt in de kranten waar dat staat. Het bericht dat Olivier Boscagli PSV wil verlaten, ligt ook al bij veel huishoudens in de kattenbak. Nieuw is dat er voor hem geen weg meer terug lijkt: Boscagli heeft de clubleiding inmiddels meerdere malen laten weten dat hij per se naar Brighton wil. Er is geen vertrekwens, maar een vertrekeis. Hoe gaat dit verder?
@:Caland PSV heeft een groot probleem
"In de interne memo stond 2 verdedigers, is niet mijn schuld dat ze kopen bedoelden ipv verkopen."quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 06:48 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe ga je in 13 dagen in godsnaam 4 basiswaardige verdedigers halen? Gewoon de gehele verdediging is vertrokken ten opzichte van vorig seizoen. Wat een bizar scenario. PSV slaagt er al jaren amper in een fatsoenlijke verdediger aan te trekken.
Dat zal op huurbasis zijn met een vage constructie?quote:
Huur met optie tot koop blijkt uit een artikel uit Spanje. Geruchten lijken serieuzer te worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat zal op huurbasis zijn met een vage constructie?
want?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja die moet je niet willen hebben.
Tenzij ik een vrijspraak heb gemist is die gast nog altijd verwikkelt in een groepsverkrachting rechtzaak van enkele jaren geleden. Dat soort gasten mogen wat mij betreft lekker weg blijven bij PSV.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |