Maar de kans acht ik wel groot, voldoet aan alles behalve het vinkje goeie trainer. Daar moeten we verder niet moeilijk over doen.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Djieoo is echt mijn schrikbeeld.
Ja ik heb het ook al geaccepteerd inderdaad, dat worden doodsaaie persco's.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar de kans acht ik wel groot, voldoet aan alles behalve het vinkje goeie trainer. Daar moeten we verder niet moeilijk over doen.
De Hollandse Southgatequote:Op donderdag 5 september 2024 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar de kans acht ik wel groot, voldoet aan alles behalve het vinkje goeie trainer. Daar moeten we verder niet moeilijk over doen.
Echte PRIJZENPAKKERquote:Op donderdag 5 september 2024 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima verder want een sympathieke gast en het NL elftal interesseert me ook weer niet zoveel.quote:
Meer prijzen gepakt dan Peter Bosz. CupfighterGio.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat de KNVB toch nooit doen. Die optie heb ik opgegeven.
Gio is een aardige man, maar heb ik als trainer echt niet hoog zitten.
Henk de Jong.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ron Jans had allang bondscoach moeten zijn. Of Alex Pastoor. Of Jan Everse.![]()
Ik had bij Gio wel altijd het idee dat hij meer 'one of the guys' is ipv dat hij echt boven een spelersgroep staat.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Gio ook helemaal niet zo'n slechte trainer, laat toch zijn elftallen vaak boven hun kwaliteit presteren. Wel echt een doodsaaie pragmaticus in plaats van een voetbalvisionair die spelers/ploegen echt beter maakt maar dat maakt hem nog geen slechte trainer.
Nah.....Beetje gehyped.quote:
Schijn bedriegt, vond hem juist altijd heel goed boven de spelersgroep staan. Heeft ook best moeilijke beslissingen gemaakt bij Feyenoord ten opzichte van strontvervelende spelers met veel krediet.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had bij Gio wel altijd het idee dat hij meer 'one of the guys' is ipv dat hij echt boven een spelersgroep staat.
Zal wel naar voren geschoven worden straks door de commissie Mijnals nu Fraser door de mand is gevallen.quote:
die hierboven genoemde commissie schrikt 's nachts wakker uit nachtmerries van mensen die in Amerika zijn ontslagen vanwege het ene woord dat niet genoemd mag wordenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ron Jans had allang bondscoach moeten zijn. Of Alex Pastoor. Of Jan Everse.![]()
Gio is een hele lieve vriendelijke correcte man maar als hij een onpopulaire beslissing moet nemen doet hij dat ook zoals toen met Kuyt.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijn bedriegt, vond hem juist altijd heel goed boven de spelersgroep staan. Heeft ook best moeilijke beslissingen gemaakt bij Feyenoord ten opzichte van strontvervelende spelers met veel krediet.
Wat een zielig ventjequote:Steven Bergwijn wil niet meer in het Nederlands elftal spelen onder leiding van Ronald Koeman. De aanvaller houdt de deur voor Oranje wel open, zodra er een andere bondscoach aan het roer komt te staan.
"Eerder had hij al publiekelijk een mening over Brobbey, die ook niet leuk was en waarvan hij later zei dat het niet handig was", gaat Bergwijn verder met zijn verhaal. Hij is niet te spreken over de optredens van Koeman in de media. "Zo ga je niet met je eigen spelers om. Als hij zo doorgaat, dan verliest hij al zijn geloofwaardigheid."
Aan welke uitspraak van Koeman stoorde Bergwijn zich het meest? "Dat hij zei dat het geen sportieve stap was, blablabla. Ik kan hem verzekeren dat de competitie in Saoedi-Arabië beter is dan die in Nederland", antwoordt hij. "Kijk welke topspelers daar voetballen. En in de voorbereiding won Al-Ittihad van Internazionale. Dus de ene speler moet weg uit de Eredivisie om zich door te ontwikkelen en ik moet blijven? Juist. De bondscoach weet heel goed dat de competitie in Saoedi-Arabië een prima niveau heeft."
In de toekomst blijft Bergwijn wel beschikbaar voor het Nederlands elftal, maar wel onder een andere bondscoach. "Ik heb het altijd een eer gevonden om voor Oranje uit te komen. Maar onder deze bondscoach wil ik dat niet meer", aldus de aanvaller. "Met iemand die me bewust zo neerzet in de media ben ik klaar. Maar wie weet als er in de toekomst een nieuwe bondscoach komt. Ikzelf zal nooit de deur sluiten."
Steven is razend.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een zielig ventje
Blijf ook maar weg
Zou hij het zelf ook geloven? Wat een stumper.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een zielig ventje
Blijf ook maar weg
Hij heeft natuurlijk wel volledig gelijk dat Koeman geen enkele geloofwaardigheid heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hij het zelf ook geloven? Wat een stumper.
Wat niet wil zeggen dat Koeman hier geen gelijk heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel volledig gelijk dat Koeman geen enkele geloofwaardigheid heeft.
En daar dacht hij nog geen twee maanden anders over met het selecteren van Wijnaldum.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat Koeman hier geen gelijk heeft.
Toeristencompetitie.
Dat domme argument dan mensen voor zoete koek slikten dat Wijnaldum niet ergens anders heen kon (lol).quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daar dacht hij nog geen twee maanden anders over met het selecteren van Wijnaldum.
Nee, Bergwijn heeft hier volledig gelijk. Koeman kan je niet serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |