Precies, en dat bedoel ik dus met hou gewoon je mond over dit soort zaken. Want het is vrij lastig om consequent te blijven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:29 schreef Jaeger85 het volgende:
Benieuwd of Koeman ook zo standvastig is wanneer lievelingtje Depay straks tekent bij een zandbakclub. De kans is immers groot dat dit gaat gebeuren. Tot nu toe hebben alleen middelmatige clubs die niet hele hoge salarissen kunnen bieden interesse in hem.
Cancel culture dus.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heeft niks met beredeneren te maken maar met consequenties van acties.
Depay wil topscorer van Oranje worden. Die stelt de zandbak nog wel even uit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:59 schreef Vis1980 het volgende:
Depay zou moeten kiezen denk ik, of veel blijven verdienen en dan in de zandbak gaan spelen of een stuk salaris inleveren, maar wel elke week spelen en misschien nog wel eens in vorm raken. Snap het risico voor de clubs wel, die gozer is al 4 jaar niet in enige vorm.
En hoe vaak is dat voorgekomen? En bij welke club?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar het nieuws niet echt gevolgd, juist best veel problemen met contracten nakomen daar. Als je in de lappenmand zit betaalt de sjeik gewoon niet uit, dat soort zaken.
Er is toch niets mis met uitleggen waarom je bepaalde dingen doet? Wijnaldum kon alleen nog naar de zandbak en kon inmiddels ook wel een potje breken bij de bondscoach. Bergwijn gaat in de bloei van zijn carrière zijn zakken vullen, heeft dat krediet niet en wordt dus niet meer opgeroepen. Spreekt ook wel een signaal uit. Dat is voor Depay natuurlijk weer anders, die zit in de Wijnaldum-situatie. Daar kun je het natuurlijk mee oneens zijn, maar wmb weinig mis met dit gewoon uitleggen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en dat bedoel ik dus met hou gewoon je mond over dit soort zaken. Want het is vrij lastig om consequent te blijven.
Ja, voor het geld, zo moeilijk is dat toch nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Koeman met zijn boomer-retoriek.. alleen in Europa is het 'echte' voetbal.. tegenwoordig gaan veel dure talenten ook naar Arabië, China of Amerika
Ja mensen gaan voor de liefde voor het spelletje naar China en Arabië iddquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Koeman met zijn boomer-retoriek.. alleen in Europa is het 'echte' voetbal.. tegenwoordig gaan veel dure talenten ook naar Arabië, China of Amerika
Fck dat iedereen mag toch gewoon kiezen voor de baan waar hij het meeste verdiend?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, voor het geld, zo moeilijk is dat toch niet
Als voetballer is het hoogst haalbare op clubniveau waar je naar wil streven toch spelen in, en uiteindelijk winnen van de Champions League? Dan ga je toch niet naar een derderangs competitie buiten Europa?
Ja, waar zeg ik dat dat niet mag dan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Fck dat iedereen mag toch gewoon kiezen voor de baan waar hij het meeste verdiend verdient?
Ja hoor, volkomen logisch ook. Maar op basis daarvan mag een bondscoach je ook afschrijven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Fck dat iedereen mag toch gewoon kiezen voor de baan waar hij het meeste verdiend?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, waar zeg ik dat dat niet mag dan?
Nou nee dus. Ze willen 't meest verdienen. Vaak gaat dat 1 op 1 maar dat hoeft dus niet zo te zijn.quote:Als voetballer is het hoogst haalbare op clubniveau waar je naar wil streven toch
Je bedoelt die bondscoach die 't Nederlands elftal achterliet om ergens te gaan coachen waar hij meer kon verdienen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, volkomen logisch ook. Maar op basis daarvan mag een bondscoach je ook afschrijven.
Precies. Niets menselijks is hem vreemd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je bedoelt die bondscoach die 't Nederlands elftal achterliet om ergens te gaan coachen waar hij meer kon verdienen?
Ik vind het in dit voorbeeld niet eens echt hypocriet eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Welkom op aarde, waar we iedere dag opnieuw ontdekken dat iedereen hypocriet is.
Als Bergwijn nu naar Barcelona was gegaan om meer te verdienen had Koeman hem denk ik nog wel geselecteerd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het in dit voorbeeld niet eens echt hypocriet eigenlijk.
Een bondscoach moet niet iemand oproepen vanwege zulke persoonlijke wensen van een speler. Als Depay niet meer goed genoeg is moet hij gewoon oprotten.je wil ook gewoon kwalificeren en prijzen pakken lijkt mij Depay moet niet persee spelen en een ander niet vanwege persoonlijke records dat slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Depay wil topscorer van Oranje worden. Die stelt de zandbak nog wel even uit.
Maar het geld is leidend, kijk bv naar Ajax 1995, 1996. Ze hadden een team dat wereldtop was en ieder jaar mee kon doen om de Champions League titel maar alle spelers kozen daarna voor een beter contract bij rijkere clubs.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, voor het geld, zo moeilijk is dat toch niet
Als voetballer is het hoogst haalbare op clubniveau waar je naar wil streven toch spelen in, en uiteindelijk winnen van de Champions League? Dan ga je toch niet naar een derderangs competitie buiten Europa?
hij zou de zandbak graag uit willen stellen maar als er geen club voor hem komt in Griekenland of Turkije (en volgens mij vindt hij zelf dat al te laag) dan gaat hij daar toch terecht komen als hij nog wil voetballenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Depay wil topscorer van Oranje worden. Die stelt de zandbak nog wel even uit.
Precies, het overgrote deel van de voetballers kiest dus uiteindelijk voor geld.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar het geld is leidend, kijk bv naar Ajax 1995, 1996. Ze hadden een team dat wereldtop was en ieder jaar mee kon doen om de Champions League titel maar alle spelers kozen daarna voor een beter contract bij rijkere clubs.
Toch ook niet gek, je moet in een jaar of 15 als je mazzel hebt al je geld verdienen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Precies, het overgrote deel van de voetballers kiest dus uiteindelijk voor geld.
Maar dat houdt elkaar ook in stand hè. Als jij als enige bij een goedlopende club 'trouw' bent en de andere tien lopen weg naar een nog grotere club met nog meer geld, en je krijgt er tien koekenbakkers voor terug, speel je zelf ook niet meer om de prijzen.
Slot ball genot @KingRolandquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop dat de KNVB na Koeman een keer niet in het bekende vijvertje van trainers gaat vissen.
Nieuw systeem.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop dat de KNVB na Koeman een keer niet in het bekende vijvertje van trainers gaat vissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |