SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Op Menorca en Mallorca welquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een regen. Is dit dan weer het begin van 11 maanden herfst?
Vrijdagen zijn meestal een fijn einde van de werkweekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:28 schreef heywoodu het volgende:
Toch nog wel een fijn einde van de week zo
Speciaal voor jou, kun je weer wennen aan je "herfst halfjaar"quote:
Waarom wil je deze miezerrotzooi? Het wordt er alleen maar benauwd van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:39 schreef Remco het volgende:
Mij was regen beloofd, alles verpietert boven Twente.
Nee neequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:39 schreef Remco het volgende:
Mij was regen beloofd, alles verpietert boven Twente.
Minder benauwd en viezig dan de eerste dagen van deze weekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom wil je deze miezerrotzooi? Het wordt er alleen maar benauwd van.
Die komt vast welquote:
Met al die orkanen nog op komstquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die komt vast wel![]()
Tot eind augustus nog steeds temperaturen van 21-26 hier![]()
En in september ga ik nog nazomeren op vakantie![]()
Maar vorig jaar was het hier in september ook goed toen ik zelf weg was volgens mij
Je kan mij geen ongelijk geven. Het weer is hier ook echt ongeveer een halfjaar herfst vanaf zo ongeveer dat de wintertijd ingaat tot aanvang zomertijd. Met her en der een speldenprik van de winter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, kun je weer wennen aan je "herfst halfjaar"
Ach ja, deal with itquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je kan mij geen ongelijk geven. Het weer is hier ook echt ongeveer een halfjaar herfst vanaf zo ongeveer dat de wintertijd ingaat tot aanvang zomertijd. Met her en der een speldenprik van de winter.
Dat sowieso, 3x zeiknat geregend op de fiets vandaagquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:43 schreef Paul het volgende:
Vandaag hebben @:misshobje en ik onze paraplu nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |