Voor een weekje is dat wel leuk ja. Behalve als je de weg op moet, dan is het drama.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...nog frisser en zo, -5 winters, blauwe luchten en laagje sneeuw.
Hopelijk deze winter dit droom scenario
Wat is er trollen aan om blij te zijn met het huidige weer? Ik hou van zon en niet al te warm.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lelijke troll hé
Ziet er voor nu vrij stevig uit. Is nog wat ver weg. Zaterdag lijkt ook vrij warm te worden, wel met regen later op de dag. Hopelijk niet al te benauwd..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week komt de zomer gewoon weer terug zo te zien. Benieuwd hoe lang de adem is van die temperaturen van 25+ overdag.
Rond de 25 mag de hele maand september nog wel, hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week komt de zomer gewoon weer terug zo te zien. Benieuwd hoe lang de adem is van die temperaturen van 25+ overdag.
Dat is genieten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Trollen zou zijn bij 10 graden en regen roepen dat het lekker weer is.
20 in oktoberquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Rond de 25 mag de hele maand september nog wel, hoor
Mwa ik vind een terugval naar een dag zoals vandaag echt meer dan prima voor september.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Rond de 25 mag de hele maand september nog wel, hoor
Mei 20quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 in oktober
15 in november
10 in december, januari en februari
15 in maart
20 in april
Ga nou maar eens hitte-therapie volgen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mei 20
Juni 20
Juli 20
Augustus 20
September 20
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga nou maar eens hitte-therapie volgen.
Hup zomer! Volgende week dinsdag hebben de pupillen hun jaarlijkse nieuwjaarsduik in het buitenbad en dat is de afgelopen twee jaar echt treurig koud geweest. Was gewoon niet leukquote:
Ik zit al twee weken in de Provence. Heerlijk mediterraan leven hier.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Regionale hittegolf, dan weet ik wel alweer waar![]()
Net terug uit de buurt van Buis-les-Baronnies, wat een streek die Provence. Het heuvelige noorden/noord-oosten vind ik wel het allermooist. Zou er ook wel een huis willen hebben. Weer thuis voelt de amper 25 graden een stuk kleffer dan de droge 32 graden met een windje van daarzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik zit al twee weken in de Provence. Heerlijk mediterraan leven hier.
Ik sprak eergisteren een Française en die vond het nu lekker koel. Het is hier stabiel 31 a 32 graden...toen we aankwamen was de max 43 graden en was het al twee weken tussen de 37-42 graden. Dat is mij ook allemaal te gek uiteraard, maar ik verwonder mij altijd wel over je tolerantie qua modale warmte in ons koude natte bibberlandje
Ik ga er iig alles aan doen in mijn leven om hier een tweede huisje voor elkaar te boksen.
Qua landschap ook niet te vergelijken met Nederland. ik vind Nederland qua landschap voor 80% echt lelijk en oersaai. je hebt wel wat mooie bossen en heuvels, maar verder valt dat best tegen. Ook echt nog nooit in de zomervakantie in Nederland op vakantie geweest. Een weekend weg dat gaat nog welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net terug uit de buurt van Buis-les-Baronnies, wat een streek die Provence. Het heuvelige noorden/noord-oosten vind ik wel het allermooist. Zou er ook wel een huis willen hebben. Weer thuis voelt de amper 25 graden een stuk kleffer dan de droge 32 graden met een windje van daarzo.
Lage relatieve luchtvochtigheid vandaag ja. Het viel me al op dat ik onder de 40% zatquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:24 schreef DemonRage het volgende:
Heerlijk die lage dauwpunten vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |