Dinges dinges mietjequote:Op zondag 18 augustus 2024 13:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog steeds te warm om te voetballen
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik doe het wel hoor, nu alleen uurtje de airco op me. Anders droog ik nooit meer op
quote:
Je quote de verkeerde.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:58 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Misschien je lichaamshaar eens scheren, koel je sneller.
Ok, sorry.quote:
Misschien je lichaamshaar eens scheren, koel je sneller.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog steeds te warm om te voetballen
Eindelijk een frisse nacht. Zijn we aan toe hier na die warme nachten de laatste dagenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef dick_laurent het volgende:
11 graden vannacht. Jemig. Dat wordt slapen met vestje aan
Zeker! Eindelijk weer een nacht het huis koelen zonder aircoquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Eindelijk een frisse nacht. Zijn we aan toe hier na die warme nachten de laatste dagen
En morgen moet ik pleuris vroeg op de fiets in tshirt en korte broek (geen jas of iets bij me ) dat wordt doortrappenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef dick_laurent het volgende:
Geen live verslag?quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En morgen moet ik pleuris vroeg op de fiets in tshirt en korte broek (geen jas of iets bij me ) dat wordt doortrappen
Zolang het overdag 24-26 blijft is dat helemaal primaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Eindelijk een frisse nacht. Zijn we aan toe hier na die warme nachten de laatste dagen
Niks meer aan doenquote:Op maandag 19 augustus 2024 07:10 schreef heywoodu het volgende:
Wat een godenochtend, zonnetje, lekker fris, bwoah
Dat gun ik je dan wel nog even. Maar nachten als deze waren nodigquote:Op maandag 19 augustus 2024 07:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zolang het overdag 24-26 blijft is dat helemaal prima
Gewoon aangenaam en stabiel zomerweer. Fijn dat het nog kon. Mag ook nog wel 4-6 weken durenquote:Op maandag 19 augustus 2024 07:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat gun ik je dan wel nog even. Maar nachten als deze waren nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |