Strykers sowieso ook. En volgens mij werden ook Challengers genoemd op de BBC.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele bradley of leopard gezien. Enige westerse wat ik zie in kursk zijn humvees.
Daarbij ontgaat me nog steeds waarom het uberhaupt van belang is.
Maar qua trollen ben je nu blijkbaar afgedaald naar het volstrekt irrelevante punt dat het blijkbaar slecht is dat oekraine in kursk aan het huishouden is, met westers materiel, omdat dat wat paranoide orcs wellicht "gelijk" geeft?
Lekker belangrijk
En dan denk je niet. Laat ik die beelden dan ff delenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:19 schreef ach het volgende:
Er zijn nu ook beelden van een heel Oekraïens convooi dat kapot wordt geschoten door een BTR in Kursk. Ze nemen wel risico's vind ik.
Ja ik had alleen een reddit link ik wist niet of dat mochtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dan denk je niet. Laat ik die beelden dan ff delen
Ban in 5...4...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:11 schreef ach het volgende:
[..]
Ja ik had alleen een reddit link ik wist niet of dat mocht
https://www.reddit.com/r/(...)btr_fire_kursk_14th/
Wat doe je??!?!?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:11 schreef ach het volgende:
[..]
Ja ik had alleen een reddit link ik wist niet of dat mocht
https://www.reddit.com/r/(...)btr_fire_kursk_14th/
Heb ook beelden van een Duitse Marder die werd afgevoerd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Strykers sowieso ook. En volgens mij werden ook Challengers genoemd op de BBC.
Every soldier is a rifleman.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:03 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Voor wie zich afvraagt, maar die reserves die in Kursk worden ingezet, wie zijn dat dan?
Nou onder andere mecaniciens van militaire vliegtuigen
Nee.quote:
Zijn die niet te licht?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee HIMARS, 4e keer was het raak.
WEet ik eerlijk gezegd niet, maar tis wel duidelijk dat Oekraine dit was, dit is zeer gunstig voor hen.quote:
En dat is? Destabilisatie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
We beginnen langzaam een idee te krijgen wat oekraine nou echt wil.
Want dit soort bruggen opblazen bemoeilijkt hun eigen voortgang ook, als ze tenminste die kant op zouden willen.
Nou, gezien kursk lijkt het dus op daar wat pakken en zich ingraven, voor de langere termijn.quote:
Vind dat maar een rare strategie, dat kost toch veel te veel 'resources'? En je geeft je momentum op. Als de Russische inwoners weg zijn (of niet, want wat kan Putin dat schelen), kan Rusland volle bak gaan bombarderen daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, gezien kursk lijkt het dus op daar wat pakken en zich ingraven, voor de langere termijn.
Als je voorwaarts wil, ga je die bruggen bewaken, niet opblazen.
Dat hoeft niet per se, al kan dat zeker, amar ik vermoed dit meer is om de russen over die hele linie de rivier over te dwingen zodat korenevo redelijk simpel over kan genomen worden net als het vrij grote terrein zuiden ervan. Wat ook gelijk weer veel meer veilige aanvoerlijnen naar het meer noordelijke front geeft.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, gezien kursk lijkt het dus op daar wat pakken en zich ingraven, voor de langere termijn.
Ik heb de afgelopen dagen al meer langs zien komen dat oekraine een "sanitary zone" wil, om te voorkomen dat sumi gebombardeerd wordt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vind dat maar een rare strategie, dat kost toch veel te veel 'resources'? En je geeft je momentum op. Als de Russische inwoners weg zijn (of niet, want wat kan Putin dat schelen), kan Rusland volle bak gaan bombarderen daar
Aanvoer voor Russen is nu stuk lastiger voor hele gebied onder rivier. Dus maakt het mogelijk om het gebied ten zuiden in te nemen en is mogelijk door rivier een goede verdediging op te zetten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar blijven doordenderen zonder dat je flanken veilig steltquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vind dat maar een rare strategie, dat kost toch veel te veel 'resources'? En je geeft je momentum op. Als de Russische inwoners weg zijn (of niet, want wat kan Putin dat schelen), kan Rusland volle bak gaan bombarderen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |