Ja geef antwoord danquote:
Wat moet je er verstand van hebben danquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:53 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ja geef antwoord dan
Met je bijdehante "", alsof jij wel verstand hebt van de was doen
_!
Op de huishoudbeurs zou dit een professioneel beroep zijn onder huisvrouwen: "Is Fleuril het waard of is het een scam?"quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je er verstand van hebben dankoop de goedkoopste bij de Kruidvat en flikker het in je wasmachine. Is allemaal geen hogere wiskunde hoor
Klinkt als een hoop gebakken luchtquote:Onze innovatieve triple-renew-formule met verzorgingscomplex vernieuwt de kleurintensiteit en maakt de ruwe vezels glad voor een optimale lichtreflectie
Ik zou zeggen juist met wat oudere kleding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:28 schreef MisterFox het volgende:
Toch kom je er alleen achter als je het probeert met nieuwe kleding!
Ja, maar wellicht dat nieuwe kleding er als nieuw uit blijft zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou zeggen juist met wat oudere kleding.
Is het dan de kwaliteit van de kleding of de goede werking van het wasmiddel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:59 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ja, maar wellicht dat nieuwe kleding er als nieuw uit blijft zien.
Nee, het is reclame. En reclame is meestal (misschien wel altijd) misleidend. Want reclame is bedoeld om mensen lekker te maken, om mensen te verleiden juist dat product te kopen, om mensen geld uit de zak te kloppen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:50 schreef MisterFox het volgende:
Zou ik dit moeten geloven en inderdaad geld uitgeven aan dit product? Dus niet het supermarkt-huismerk wascapsules?
https://www.fleuril.nl/pr(...)enew-caps-color.html
Waarschijnlijk dat die reviews zijn geplaatst door mensen die in dienst zijn van de producent van dit product.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het dan de kwaliteit van de kleding of de goede werking van het wasmiddel?
Ik zie online reviews waarbij vaak gewassen kleding lijkt te verbeteren na wassen met dit middel. Dat toont wat aan.
Het was in de lijn van de argumentatie of je het zelf proefondervindelijk zou moeten testen met nieuwe of reeds vaker gewassen kleding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat die reviews zijn geplaatst door mensen die in dienst zijn van de producent van dit product.
Je kent het wel: "Wij van WC-eend..."
Als TS dit wil proberen moet hij het vooral doen. Ik heb getracht hem van advies te dienen op een manier die mij wel toepasselijk leek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was in de lijn van de argumentatie of je het zelf proefondervindelijk zou moeten testen met nieuwe of reeds vaker gewassen kleding.
Wie nieuwsgierig is of het werkt, kan het uitproberen.
Dat is wat te kort door de bocht. Mensen die zo'n product kopen zullen geloven of in elk geval hopen dat het werkt en bij zoiets subjectiefs als vaalheid is het gemakkelijk een grotere verbetering te zien dan er misschien is. Daarnaast weet ik dat ook bij wasmiddelfabrikanten erg veel geld in R&D wordt gestoken. Dat het wasmiddel misschien niet zo goed werkt als dat de afdeling marketing je zou willen laten geloven wil niet zeggen dat het helemaal niks doet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat die reviews zijn geplaatst door mensen die in dienst zijn van de producent van dit product.
Je kent het wel: "Wij van WC-eend..."
SUN, in supermarkt verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:19 schreef Piger het volgende:
Helemaal geen pods gebruiken. Dan kan je niet doseren.
Teveel wasmiddel is slecht voor je was. En vaak gebruik je teveel.
1 standaard pod is dus of altijd teveel of in geval van vieze was te weinig. Daarnaast een stuk duurder dan vloeibaar of poeder. En wat win je er mee? Millisecondes aan werk.
Ik gebruik zoveel mogelijk poeder. Vloeibaar wasmiddel is namelijk sowieso slechter voor je wasmachine dan poeder. Meer kans op sludge.
Soms ontkom je er niet aan. Zwart wasmiddel is alleen in vloeibare variant beschikbaar.
Ik zou graag ook poeder hebben voor de vaatwasser om te kunnen doseren maar is ook vrijwel nergens verkrijgbaar.
Een aantal ecologische merken hebben poeder. Natuurlijk is er ook nog steeds het vertrouwde poeder van Sun in de blauwe cans. En Deka/Dirk heeft poeder van z’n huismerk Actiff, Jumbo heeft ook eigen merk/merkloos poeder. Overigens bestaat er ook vaatwasgel dat je kunt doseren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:19 schreef Piger het volgende:
Helemaal geen pods gebruiken. Dan kan je niet doseren.
Ik zou graag ook poeder hebben voor de vaatwasser om te kunnen doseren maar is ook vrijwel nergens verkrijgbaar.
Belangrijk in welk kader?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:38 schreef Hiddendoe het volgende:
En ook wel belangrijk om te weten: je was buiten drogen ipv een droger gebruiken.
https://community.kieskeu(...)oger-of-aan-de-lijn/
Zodat je kleding minder snel slijt. Als je jezelf arm koopt aan dat nieuwe wondermiddel van Fleuril en daarna je was in de droger stopt, heeft het een averechts effect.quote:
Arm kopen aan een wasmiddel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zodat je kleding minder snel slijt. Als je jezelf arm koopt aan dat nieuwe wondermiddel van Fleuril en daarna je was in de droger stopt, heeft het een averechts effect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |