Ik ben normaal een uitstekend slaper. Kom altijd meteen in slaap, slaap doorgaans goed door, word meestal rond dezelfde tijd wakker, etc.
De laatste 2, 3 weken is mijn slaap ERG onrustig. Bijna elke nacht word ik rond 1 of 2 uur happend naar adem wakker. Meestal droom ik daarbij over een van de sportwedstrijden die ik die dag gezien heb. Ik probeer dan weer te gaan slapen, maar bevind me dan vaak een uur ofzo ergens tussen slapen en waken in, waarbij ik allerlei rare beelden heb, een soort halve dromen, waar ik dan weer uit wakker word, vervolgens val ik weer in slaap in zo'n halve droom en word ik weer wakker in een flits. Heel onprettig, alsof ik een uur lang "vastzit" in een toestand waarin ik niet slaap en niet wakker ben en alleen maar rare flitsen te zien krijg.
Het gekke is dat mijn rechterarm en soms ook rechterbeen daarbij wat raar aanvoelen. Soms word ik wakker en grijp ik in paniek naar mijn rechter schouder of heb ik in het algemeen gewoon een soort dof of nerveus gevoel in mijn rechterkant.
Wat is hier aan de hand? Doet een van mijn haters voodoo op mij?
Ik heb wel onlangs voor het eerst creatine genomen en heb wel gelezen dat hier wat slaapproblemen door kunnen ontstaan. Ik heb wel heel weinig genomen en neem het nu ook niet meer.
Mja