Ja dat heb ik ook wel. Vind dat terugsturen een gedoe dus dingen als kleding koop ik nooit online maar andere dingen dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van het online kopen, heb het geduld niet om te zoeken. EN de bezorgkosten zijn soms ook niet mis. EN als het dan niets is moet je het ook nog vaak betaald terug sturen dan ben je vaak al 15 euro kwijt en heb je niets.
Ik wilde trouwens laatste iets bestellen, twee medailles, gewoon van die kleine ronde dingen met een lint. Met titel, en datum 1.90 per stuk, wilde er twee een brons en een zilver, dus 3.80 redelijke dacht ik
Verzendkosten 11.50 en het kwam gewoon uit Nederland, hier nog geen drie kwartier rijden vandaan
Ja dat is het ook, heb ook een paar keer iets van Temu besteld, maar jemig wat een nepzooitje is dat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel. Vind dat terugsturen een gedoe dus dingen als kleding koop ik nooit online maar andere dingen dan weer wel.
Wat een eenvoudige OPquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
wel fijn dat de OP zo minimaal is
Morguh GGquote:
Ja langzaam aan gaat het beter. Knie en voet zijn nog wel dik maar een heel stuk minder. Kan wel weer lopen zonder pijn aan het been. Kan er weer kleding op hebben dat scheelt ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Dotteke. Gaat het nu wel wat beter?
Dat is echt fijn om te horen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja langzaam aan gaat het beter. Knie en voet zijn nog wel dik maar een heel stuk minder. Kan wel weer lopen zonder pijn aan het been. Kan er weer kleding op hebben dat scheelt ook.
Heub/bekken Si gedeelte is op en af, de ene dag wat beter dan de andere keer.
Maar het is wel 90% beter maar soms nog te heftig. Vooral als ik in bed lig en dat is knap kudt
Maar al met al gaat het de goede kant op
Thnx lief van jequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is echt fijn om te horen.![]()
Ah, leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx lief van je![]()
Ben er zelf ook wel blij mee
Heb voor volgende week een dagje uit met de kids en kleinkinds en was even bang dat ik af moest zeggen.
Zoals het er nu uit ziet denk ik dat het wel door kan gaan.
Eindelijk gaat het de goede kant op met je been.. duurt lang eer je hersteld bent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja langzaam aan gaat het beter. Knie en voet zijn nog wel dik maar een heel stuk minder. Kan wel weer lopen zonder pijn aan het been. Kan er weer kleding op hebben dat scheelt ook.
Heub/bekken Si gedeelte is op en af, de ene dag wat beter dan de andere keer.
Maar het is wel 90% beter maar soms nog te heftig. Vooral als ik in bed lig en dat is knap kudt
Maar al met al gaat het de goede kant op
Ja moet nog op pad om dingen uit te zoeken dat wil ik nu nog even niet doen, in en uit de auto stappen gaat nog niet zo lekker en wil de b oel inet forcerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, leuk.
En hopelijk komt er ook wat schot in het behangen en het laminaat vervang gebeuren.
Morguh KBquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eindelijk gaat het de goede kant op met je been.. duurt lang eer je hersteld bent.
En goedemorgen hier
Morguh Deisyyquote:
WIlde vandaag even richting stad, maar ik denk dat ik het maar niet doe. Regent zo beetje de hele dag zag ik ook netquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:38 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! Een buitje voor het stof
[ afbeelding ]
hier schijnt het straks wel weer droog te worden, maar dat komt nog allemaal jouw kant op denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde vandaag even richting stad, maar ik denk dat ik het maar niet doe. Regent zo beetje de hele dag zag ik ook net
Ja dit is weer eens wat anders vanochtendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:38 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! Een buitje voor het stof
[ afbeelding ]
Ja ik zag het ook, tegen het eind van de middag wordt het wel droog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hier schijnt het straks wel weer droog te worden, maar dat komt nog allemaal jouw kant op denk ik.
goed om te lezen dat het wat beter met de pijn gaat, op weg naar nog meer verbetering
dat andere weer beviel me beterquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dit is weer eens wat anders vanochtend
ja dat gaat wat beter, dus dat is ook fijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook, tegen het eind van de middag wordt het wel droog.
Dan maar volgende week zal vast wel een droge ochtend tussen zitten
Ja ben ook voorzichtig blij. Maar de ergste pijn is gelukkig voorbij
En met jou, slaap je al wat beter?
Nou ik moet zeggen dat ik b lij ben dat het maar 2 dagen waren.quote:
Ja het is al twee maandjes best prima, weet niet helemaal hoe juli hier was want toen was ik in Frankrijk voornamelijk maar geloof dat dat ook prima wasquote:
Fijn te horen, pijn moet je niet te lang hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja dat gaat wat beter, dus dat is ook fijn
Ik vind het een perfecte zomer tot nu toe. Die paar hete dagen vielen mee omdat het huis binnen niet al te warm was nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is al twee maandjes best prima, weet niet helemaal hoe juli hier was want toen was ik in Frankrijk voornamelijk maar geloof dat dat ook prima was
Ja heerlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een perfecte zomer tot nu toe. Die paar hete dagen vielen mee omdat het huis binnen niet al te warm was nog.
die 30+ graden van afgelopen week vond ik zelfs een beetje teveel van het goede, ik houd dan alles ook potdicht, maar vind dat zo ongezellig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik b lij ben dat het maar 2 dagen waren.
Had er geen last van de warmte binnen, maar dat opgesloten zitten in een donker huis vind ik mara 3x niets
de laatste paar weken van juli waren hier ook goed, niet heel warm, maar wel lekker weer om buiten te zijn. al met al vind ik het een prima zomer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is al twee maandjes best prima, weet niet helemaal hoe juli hier was want toen was ik in Frankrijk voornamelijk maar geloof dat dat ook prima was
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:58 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ets-trekt-in-utrecht
Dat gaat oppassen worden @:Domnivoor
Ja… Maar als dit voor de politie urgent is moet er toch meer aan de hand zijn met deze gast. Er lopen meer agressieve gekken rond.quote:
Ja dat verhaal erbij is echt wel een beetje vreemd ( ik las even dat bericht verder door)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ja… Maar als dit voor de politie urgent is moet er toch meer aan de hand zijn met deze gast. Er lopen meer agressieve gekken rond.
He jakkes, dat die maar gauw gepakt mag wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:58 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ets-trekt-in-utrecht
Dat gaat oppassen worden @:Domnivoor
Ja dat dus, en als de zon dan h iervoor weg is is het ook zo donkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die 30+ graden van afgelopen week vond ik zelfs een beetje teveel van het goede, ik houd dan alles ook potdicht, maar vind dat zo ongezellig.
Wauw, mooi!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Bison are the only animal that turn into a snowstorm rather than away from it because they instinctively know that walking into the storm will get them out of the weather quicker. There may be a life lesson for humans in this. It also makes for some epic pictures.
Misschien zit deze ook in de Brabanthallen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He jakkes, dat die maar gauw gepakt mag worden![]()
Een paar dagen terug was er ook een TBS'er in Utrecht ontsnapt, maar die is inmiddels weer gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |