Ik had dat gemist en gevraagd wie die kaart kreeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kreeg hij niet een 2e gele in de penaltyserie?
Dat is geen rood meer tegenwoordig (weet ik door Martinez vorig jaar)quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kreeg hij niet een 2e gele in de penaltyserie?
Aan Ziggo vragen op X, die hebben de rechtenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef Ferdii het volgende:
is er ergens een filmpje te vinden met de hele penal reeks? leuk om terug te kijken
dacht dat dat Henderson was die liep ook enorm te klieren. En in de verlenging had die ook al geel gepakt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had dat gemist en gevraagd wie die kaart kreeg.
Zou zomaar een uitspraak van jou kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ooit over Vilhena heeft gezegd. Ze zijn daar over het algemeen wel licht verstandelijk gehandicapt maar niet helemaal achterlijk.
Zijn ook altijd alleen matige ex-Feyenoorders die dat doen in Nederlandquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja, God kijkt ook mee tijdens de penaltyserie
Lepel ze nou eens op dan. Ik wacht nog altijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zou zomaar een uitspraak van jou kunnen zijn.
Hey, je vraagt er nu zelf om he!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lepel ze nou eens op dan. Ik wacht nog altijd.
eens, al zitten er hier een hoop leuke feyenoorders. De rest is gewoon tuig van de richel en gun ik mpox.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zijn ook altijd alleen matige ex-Feyenoorders die dat doen in Nederland
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze mocht er ook zijn
https://www.vi.nl/wedstri(...)ow-vs-spartak-trnava
quote:Het wereldrecord van de langste penaltyreeks in het voetbal is maandag gebroken. De Israëlische voetbalclubs SC Dimona en Shimshon Tel Aviv kwamen tot 56 strafschoppen.
https://dubz.co/c/7af159quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef Ferdii het volgende:
is er ergens een filmpje te vinden met de hele penal reeks? leuk om terug te kijken
Kijk uit anders staat ie vannacht ineens naakt op je auto te springen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoeveel geld kunnen we crowdfunden om Wesley Sneijder voor eeuwig naar Frans-Polynesië te laten emigreren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |