Wow, ontzettend onaardig ditquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat de muggen jou nu helemaal kapot mogen steken.
Wel twee keer de fipoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is niet de avond van @:GGMM en Ajax.
Wat was de grap?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:36 schreef Wotte het volgende:
Maak ik eens een leuk grapje verwijderen ze 'm.
Heeft zijn 3 fidgetspin momenten in de eerste 5 min gehad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Die Godts kan er ook niet zo veel van hè.
Samen met Weghorst en Berghuis.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:36 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Pasveer wel de penaltyheld worden
Des te groter de kans dat hij over ongeveer twee weken nog in de basis staat
Netten terug anders sta ik niet voor mezelf inquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Samen met Weghorst en Berghuis.
Als dat maar goed komt
Alleen de aller grootsten durven dat te doenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
Pasveer jankt een bal over de zijlijn
Wat een brok ervaring
Na 1 duik bij de serie is z'n heup eraanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:36 schreef Caland het volgende:
Oh, ik dacht dat je al een aantal problemen had.quote:
sowquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al een aantal problemen had.
99?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al een aantal problemen had.
Morgen ga ik mij ergens aan vastlijmen om mijn statement kracht bij te zetten.quote:
De enige die wel in Abcoude woont, de rest is al naar huisquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:38 schreef Bezsen het volgende:
mongool met megafoon HEUJ HEUJ'd het publiek wakker
Het is ook maar 90 minuten gekkenhuis op de tribune daar he. Ze moesten doseren deze avond.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:38 schreef Bezsen het volgende:
mongool met megafoon HEUJ HEUJ'd het publiek wakker
Akkoord, dan ga ik daar vervolgens heel erg over klagen in NWSquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:39 schreef Wertha het volgende:
[..]
Morgen ga ik mij ergens aan vastlijmen om mijn statement kracht bij te zetten.
We zitten er nu al zo lang in, tijd voor een toetje.quote:
Het was toch gewoon 30 minuten stilquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
Het is wel een beetje raar om in de 114e minuut 90 minuten lang te gaan zingen
Maar ik ben dan ook een purist
Bedankt dat je mijn punt bevestigtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
Dit gaat uit van de aanname dat de gemiddelde voetbalsupporter überhaupt tot 114 kan tellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb een mening over atypischquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:41 schreef Slobeend het volgende:
@:atypisch zal Vilhena wel weer goed vinden spelen.
Wat een kutuser was dat zeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:41 schreef Slobeend het volgende:
@Brubbiequote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:41 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
@:zipportal is ook weer wakker van zijn dutje
Op het einde vond ik hem wel vermakelijkquote:
Hoe is die weggegaan dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op het einde vond ik hem wel vermakelijk
En ik moet nog steeds lachen om zijn ragequit
Veel leuker dan van die NSB’er.
neef_wuppie?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op het einde vond ik hem wel vermakelijk
En ik moet nog steeds lachen om zijn ragequit
Veel leuker dan van die NSB’er.
Wat is jouw mening over mensen die met veel bombarie weggaan de boel volschelden en dan stiekem terugkomen en een fan van een andere club imiteren om niet "gepakt" te worden?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:42 schreef Bezsen het volgende:
Oh Typisch heeft een ban op z'n kloon gekregen.
Jammer!
Ik heb echt een stevige mening over users die op anoniem gaan en vervolgens de ruggengraat hebben van een kreeft.quote:
Hij kwam met een totale meltdown waarin hij alle mods en admins hier aanpakte, in het bijzonder Nattekrantquote:
Die schat ik wel iets hoger in dan deze Grieken, ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tegen Lens kan je er ook gewoon uitvliegen
Ik zou dan vooral niet gelijk weer je zelfde riedel in NWS postenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over mensen die met veel bombarie weggaan de boel volschelden en dan stiekem terugkomen en een fan van een andere club imiteren om niet "gepakt" te worden?
En dat hij een dag later terug was kwam ook niet bijzonder sterk overquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij kwam met een totale meltdown waarin hij alle mods en admins hier aanpakte, in het bijzonder Nattekrant
Hij had eigenlijk wel een punt, maar de manier waarop was zo geëxplodeerd en onsamenhangend dat het vooral heel triest overkwam.
Ach, atypisch.
Het is toch niet te verbergen als je zo'n debiel bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zou dan vooral niet gelijk weer je zelfde riedel in NWS posten
We geven het even doorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga akkoord met pingels.
Ik heb wel een kloon gehad, niet veel mee gedaan.quote:
Hij kan nu natuurlijk wel in 1x het vertrouwen van Farioli terug betalen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik vind het een prima kerel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:46 schreef Caland het volgende:
Een aanval op Nattekut lijkt me altijd terecht
Keldertje is dicht.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een kloon gehad, niet veel mee gedaan.
Ik ook. En als ik hier weg zou gaan dan zou ik dat account lekker houden. Snap ook niet waarom je dat door de shredder zou willen gooien.quote:
Dan plaatsen ze zich straks niet eens voor een cup waar zelfs clubs als Puinzooi Yerevan, Borac Banja Luka en FC Drita zich voor plaatsenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Die schat ik wel iets hoger in dan deze Grieken, ja.
Ja precies dat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je medelijden met hem hebt of oprecht?
Kanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 je zou @:dombo kunnen aanvragen bij danny
Om veel stampij te maken natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. En als ik hier weg zou gaan dan zou ik dat account lekker houden. Snap ook niet waarom je dat door de shredder zou willen gooien.
Omdat ik ergens anders over denk maakt iemand anders niet meteen een lul, volwassen mensen kunnen dat los van elkaar zienquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom ben je bij F1 weg.
Wellicht als je bepaald werk gaat doen om bepaalde zaken anoniem te houden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. En als ik hier weg zou gaan dan zou ik dat account lekker houden. Snap ook niet waarom je dat door de shredder zou willen gooien.
Sierd is een Turk. @Orientequote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:48 schreef Vis1980 het volgende:
Commentaar is erg slecht, ik weet nog wel dat ie Atletico - Feyenoord deed en het klonk alsof hij niet veel zin heeft in zijn werk.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik ergens anders over denk maakt iemand anders niet meteen een lul, volwassen mensen kunnen dat los van elkaar zien
Goh.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:48 schreef Vis1980 het volgende:
Commentaar is erg slecht, ik weet nog wel dat ie Atletico - Feyenoord deed en het klonk alsof hij niet veel zin heeft in zijn werk.
Ik las vandaag ook een user die Youri Mulder een goede analist vindtquote:
Nee, dat kan écht niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook een user die Youri Mulder een goede analist vindt
Toch vreemd, dat dit soort dingen kunnen
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik vergelijkbaar met Nattekat een prima kerel noemenquote:
Akkoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik vergelijkbaar met Nattekat een prima kerel noemen
Dat je het weet.
quote:Like Alert
15-08-2024 @ 22:51:58
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [Voorronde EL] Donderdag 20:15 uur Ajax - Panathinaikos #4"
Bij de GGZ slapen ze tegenwoordig voor de deurquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mea Culpa, ik wist niet dat het zo gevoelig lag, ik zal mijn mond houden over Youri.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik vergelijkbaar met Nattekat een prima kerel noemen
Dat je het weet.
Bedankt Marcoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Penalty’s moet je wetenschappelijk benaderen
Je hebt horizontale en verticale spelers
Bij horizontale spelers moet je heen en weer springen
Klaassedquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Penalty’s moet je wetenschappelijk benaderen
Je hebt horizontale en verticale spelers
Bij horizontale spelers moet je heen en weer springen
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:52 schreef fetX het volgende:
Vandaag het gelijk van Farioli voor zijn keeperskeuze. Aanschouw het nu.
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:53 schreef RamboDirk het volgende:
Is dat nou een crip of een blood, die Bergwijn?
Kloptquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:53 schreef RamboDirk het volgende:
geen crip geen blood ik ben bloedserieusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:53 schreef RamboDirk het volgende:
Het is nog niet voorbij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
Alle Pasveer-haters zijn opeens heel stil
Pasveer denkt ik blijf gewoon 5x staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
Alle Pasveer-haters zijn opeens heel stil
Door het midden schieten bij een 40 jarige keeperquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:53 schreef Caland het volgende:
Dit is wel een extreem slechte pingel
Heel vloeiend jaquote:
Dan moet die over.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pasveer stond 3 meter voor zijn goal toen die gozer de bal raakte
Genotquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Dat je in augustus terwijl het seizoen nog niet eens echt begonnen is al in zo'n reeks moet gaan zitten zweten trouwens
Het is ook warm.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Dat je in augustus terwijl het seizoen nog niet eens echt begonnen is al in zo'n reeks moet gaan zitten zweten trouwens
Mooi manquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef GGMM het volgende:
Godts gaat missen
Je las het hier eerst
Kloptquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef GGMM het volgende:
Godts gaat missen
Je las het hier eerst
?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef GGMM het volgende:
Godts gaat missen
Je las het hier eerst
Ja, en ook voor het laatst.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef GGMM het volgende:
Godts gaat missen
Je las het hier eerst
Morgenavond hockeyfeestje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Midsommar feesten zijn sowieso de bom
Vies vingertje halen aan de bar.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgenavond hockeyfeestje.
Die haalt de hoek tenminste nog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:56 schreef Caland het volgende:
Die keeper van die Grieken ligt sneller in een hoek dan Noppert en Cillessen
Precies op de juiste hoogte voor een keeperquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Was niet eens zo slecht ingeschoten eigenlijk
Dat wel jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies op de juiste hoogte voor een keeper
Gelukkigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:00 schreef Caland het volgende:
Als Ajax nu mist krijgt klaas van mij een abo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |