Kan door de beugel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk @:Coco, hier willen we graag dat je tegen op treed.
Ach dit kan nog wel, we moeten ook niet te moeilijk wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk @:Coco, hier willen we graag dat je tegen op treed.
En we moeten nog tot meiquote:
Ik ben bang dat dit niet sarcastisch isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:24 schreef Shreyas het volgende:
Haha die Brobbey miste die penalties gewoon bewust
Ik snap dat hij baalde van die opstelling van Farioli en dat hij op de bank moest beginnen, maar die tweede penalty was wel erg opzichtig gemist. Als je de boel wil saboteren doe het dan iets subtieler
Gaaei bevalt me tot nu toe beter dan kutje Rensch... en ballen dat die jongen 'm gewoon twee keer binnen ramt. Zit een goede kop op het ventje...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zo'n Gaaei kan verder helemaal niks, maar schiet wel twee strafschoppen onberispelijk binnen.
het ISS meldt zo dadelijk schade aan een zonnepaneel, geraakt door die balquote:
Beter of minder slecht?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaaei bevalt me tot nu toe beter dan kutje Rensch... en ballen dat die jongen 'm gewoon twee keer binnen ramt. Zit een goede kop op het ventje...
Farioli is volgens mij ook de eerste coach die hem een beetje vertrouwen geeft in plaats van affakkelt. dan loop je wel een tandje harderquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaaei bevalt me tot nu toe beter dan kutje Rensch... en ballen dat die jongen 'm gewoon twee keer binnen ramt. Zit een goede kop op het ventje...
Dit kan zowel over Brobbey als Traoré gaanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en de beslissende penalty in de kruising willen schieten.
Ik heb geen verstand van pingels, maar met zo'n aanloop als van Traore gaat ie 9 van de 10 keer misquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit kan zowel over Brobbey als Traoré gaan
Maar goed als hij wel binnen gaat vindt iedereen het juist mooi
Ik kon mijn ogen niet geloven. Je kunt natuurlijk een pingel missen, maar waarom Jaap Stam imiteren?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:24 schreef Shreyas het volgende:
Haha die Brobbey miste die penalties gewoon bewust
Ik snap dat hij baalde van die opstelling van Farioli en dat hij op de bank moest beginnen, maar die tweede penalty was wel erg opzichtig gemist. Als je de boel wil saboteren doe het dan iets subtieler
Traoré mikte echt op de kruising met krul, echt, waaromquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit kan zowel over Brobbey als Traoré gaan
Maar goed als hij wel binnen gaat vindt iedereen het juist mooi
traore bijna uit stand, dat is gewoon vragen om problemenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en de beslissende penalty in de kruising willen schieten.
Jaap Stam schoot op de lat. Deze was daar volgens mij wel een stukje overheenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik kon mijn ogen niet geloven. Je kunt natuurlijk een pingel missen, maar waarom Jaap Stam imiteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |