Ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:47 schreef KingRoland het volgende:
man man man is het nou een loterij of kun je erop trainen?
Je kunt 'm op zijn minst fatsoenlijk inschieten, als ie dan eruit wordt geramd is het "fair game", maar een hoop pingels zijn ook vanavond echt beroerd ingeschoten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:47 schreef KingRoland het volgende:
Dezelfde users die zeggen dat de penaltyserie een loterij is zeggen nu dat de penaltynemers zo slecht waren (dus met andere woorden het is geen loterij) en daarom Pasveer de ballen heeft gepakt.
Een loterij waar je je kansen klein beetje kan vergroten door er op te trainenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:47 schreef KingRoland het volgende:
Dezelfde users die zeggen dat de penaltyserie een loterij is zeggen nu dat de penaltynemers zo slecht waren (dus met andere woorden het is geen loterij) en daarom Pasveer de ballen heeft gepakt.
mensen die ja zeggen gun ik mpox
Vooral van Ajax, volgens mij waren alle penalties van Panathinaikos wel tussen de palen in ieder geval.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt 'm op zijn minst fatsoenlijk inschieten, als ie dan eruit wordt geramd is het "fair game", maar een hoop pingels zijn ook vanavond echt beroerd ingeschoten.
Je ziet vanavond gewoon dat het geen loterij is. Zoveel verschil in kwaliteit van inschieten, dat kun je dus gewoon leren. Net als je zenuwen in bedwang houden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:47 schreef KingRoland het volgende:
mensen die ja zeggen gun ik mpox
Ja maar die eerste penalty van die Grieken had iemand in een rolstoel nog gestopt. Dus of je hem nou over knalt of dit maakt weinig uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vooral van Ajax, volgens mij waren alle penalties van Panathinaikos wel tussen de palen in ieder geval.
De moeilijkheid ligt 'm er in dat je onder hoogspanning staat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een loterij waar je je kansen klein beetje kan vergroten door er op te trainen
En als je heel kritisch gaat zijn had Pasveer er nog wel 2 kunnen pakken, die gingen zo ongeveer langs hem heen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je ziet vanavond gewoon dat het geen loterij is. Zoveel verschil in kwaliteit van inschieten, dat kun je dus gewoon leren. Net als je zenuwen in bedwang houden.
Dat loterij gezeik is alleen iets wat verliezers aanhalen als excuus.
Vooral Baas was erg slecht.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:52 schreef Scorpie het volgende:
Overigens zie je bij iets meer weerstand de Baasjes, Fitz-Jims en Forbjes van deze wereld alweer van alles tekort komen. Gaan nooit onbetwiste Ajax 1 spelers worden.
Pasveer heeft er vijf gestopt en bij twee had hij pech dat ze er alsnog in gingen. Maar ze waren vooral van Ajax beroerd ingeschoten. Shreyact.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vooral van Ajax, volgens mij waren alle penalties van Panathinaikos wel tussen de palen in ieder geval.
Ok Rafaelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
De moeilijkheid ligt 'm er in dat je onder hoogspanning staat.
Dat is niet te trainen.
Dat inschieten kan je leren, je zenuwen in bedwang houden heel erg veel minder. Rare opmerking wel dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoveel verschil in kwaliteit van inschieten, dat kun je dus gewoon leren. Net als je zenuwen in bedwang houden.
Wat zou jouw ideale opstelling zijn met deze selectie? Ervan uitgaande dat iedereen fit is?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:52 schreef Scorpie het volgende:
Overigens zie je bij iets meer weerstand de Baasjes, Fitz-Jims en Forbjes van deze wereld alweer van alles tekort komen. Gaan nooit onbetwiste Ajax 1 spelers worden.
Hij pakt er best veel, maar ik ben niet onder de indruk. Die pingels waren echt waardeloos ingeschoten. Maar één van de gepakte pingels was redelijk genomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En als je heel kritisch gaat zijn had Pasveer er nog wel 2 kunnen pakken, die gingen zo ongeveer langs hem heen.
Wat een kul. Natuurlijk kun je dat wel trainen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat inschieten kan je leren, je zenuwen in bedwang houden heel erg veel minder. Rare opmerking wel dit.
Alsof John van Beukering een zwart broertje heeftquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Traore mag wel gewoon ballen jongen worden ofzo wat is dat toch tergend om te zien.
Die eerste van Mancini was dramatisch, beide van Vilhena waren heel slecht en ik zag er een halfhoog en zacht door het midden gaan, maar weet even niet meer door wie.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je ziet ook gewoon dat er zwaar met zijn leeftijd is geknoeid. Loopt erbij alsof die 40 is. Is die volgens mij ook daar niet van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof John van Beukering een zwart broertje heeft
Dan kan je toch beter een type Minteh voor nop huren @:maxi-mus
Hij is nog wel iets sneller.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof John van Beukering een zwart broertje heeft
Dan kan je toch beter een type Minteh voor nop huren @:maxi-mus
Echt veel scheelt het niet meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is nog wel iets sneller.
Het was tergend om te zien in ieder geval. Zal ook wel voor 1 mil op de loonlijst staan. Gelukkig maar 1 jarig contractquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt veel scheelt het niet meer.
Die penalties die Pasveer stopten waren helemaal niet zo slecht ingeschoten, maar vooral goed gepakt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pasveer heeft er vijf gestopt en bij twee had hij pech dat ze er alsnog in gingen. Maar ze waren vooral van Ajax beroerd ingeschoten. Shreyact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |