Alles komt gewoon samen voor die mensen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is wel vaak een naadloze overhang geweest van 'woedend zijn vanwege de coronamaatregelen' naar het steunen van de grote vrijheidsstrijder Poetin, die blijkbaar elk moment Den Haag kan gaan bombarderen. En allemaal voor de vrede.
Het verbaasde mij eerst ook, maar het is volkomen logisch. Bijna al die complotshit heeft zijn oorsprong in Rusland. En het zijn gewoon dezelfde lui die gevoelig zijn voor die bagger uit Rusland.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is wel vaak een naadloze overhang geweest van 'woedend zijn vanwege de coronamaatregelen' naar het steunen van de grote vrijheidsstrijder Poetin, die blijkbaar elk moment Den Haag kan gaan bombarderen. En allemaal voor de vrede.
Interessant. Hoe werkt dat dan precies?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:56 schreef The-BFG het volgende:
Bijna al die complotshit heeft zijn oorsprong in Rusland.
Complotshit; toepasselijke term voor dit topic.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:56 schreef The-BFG het volgende:
Het verbaasde mij eerst ook, maar het is volkomen logisch. Bijna al die complotshit heeft zijn oorsprong in Rusland. En het zijn gewoon dezelfde lui die gevoelig zijn voor die bagger uit Rusland.
Als je een beetje leest heb je al 6 wappies. Zowel voor als tegen deze oorlog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:05 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Interessant. Hoe werkt dat dan precies?
Dank maar dat was niet mijn vraag.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je een beetje leest heb je al 6 wappies. Zowel voor als tegen deze oorlog.
NWS / Oorlog in Oekrane #1004
De Russische inlichtingendienst is best goed in manipulatie met echte klassiekers als deze:quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:05 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Interessant. Hoe werkt dat dan precies?
Hadden ze zeker ook last van 80 jaar geleden, of liepen ze toen ook te janken?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De Russische inlichtingendienst is best goed in manipulatie met echte klassiekers als deze:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Protocollen_van_de_wijzen_van_Sion
Ze vinden het Westen echt ongelofelijk slap en makkelijk te manipuleren. Die lui kijken echt op ons neer.
Ik heb eerder het idee dat ze gewoon strontjaloers zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De Russische inlichtingendienst is best goed in manipulatie met echte klassiekers als deze:
Ze vinden het Westen echt ongelofelijk slap en makkelijk te manipuleren. Die lui kijken echt op ons neer.
Wat bedoel je precies te zeggen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hadden ze zeker ook last van 80 jaar geleden, of liepen ze toen ook te janken?
Dat het neerkijken nogal misplaatst is, aangezien ze 80 jaar geleden nog liepen te bedelen om Amerikaanse hulp om de Duitsers af te slaan. Kijkend naar tegenwoordig had Amerika beter hulp naar Duitsland kunnen sturen om de Russen te verslaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:26 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies te zeggen?
Dit dus en het internet heeft dit alleen makkelijker voor ze gemaakt..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat was een prima antwoord op je vraag.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:14 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Dank maar dat was niet mijn vraag.
Dat is een opmerkelijke en vrij ongebruikelijke kijk op de zaken voor een Nederlander.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat het neerkijken nogal misplaatst is, aangezien ze 80 jaar geleden nog liepen te bedelen om Amerikaanse hulp om de Duitsers af te slaan. Kijkend naar tegenwoordig had Amerika beter hulp naar Duitsland kunnen sturen om de Russen te verslaan.
Kasja Ollongren heeft het ook altijd overal dergelijke complotten in gezien maar moest het uiteindelijk toch inslikken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Jojoke het volgende:
[..]
"we" hadden naar Patton moeten luisteren en door moeten rijden naar Moskiuquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat het neerkijken nogal misplaatst is, aangezien ze 80 jaar geleden nog liepen te bedelen om Amerikaanse hulp om de Duitsers af te slaan. Kijkend naar tegenwoordig had Amerika beter hulp naar Duitsland kunnen sturen om de Russen te verslaan.
Dat kan, maar ik hoor niet vaak positieve verhalen over Rusland van mensen hier hoor. Dus ik denk dat mijn standpunt helemaal niet zo gek is tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is een opmerkelijke en vrij ongebruikelijke kijk op de zaken voor een Nederlander.
Niet te luid zeggen, want dan komen ze weer aanzetten met hun kernwapens.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ze gewoon strontjaloers zijn.
Eh nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was een prima antwoord op je vraag.
Gooi jezelf maar wegquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Kasja Ollongren heeft het ook altijd overal dergelijke complotten in gezien maar moest het uiteindelijk toch inslikken.
Indirs (maar dat is weer van een andere orde) doen het online wat dat betreft beter waar het om manipuleren gaat en dan kost het je sommen met geld. Maar inderdaad zijn de meeste Westerse mensen makkelijk te foppen over het algemeen. Kwestie van minder televisie kijken.
Zeker, dan waren de onschuldige burgers uit Berlijn wellicht ook niet zo verkracht en als beesten behandeld als de Russen deden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"we" hadden naar Patton moeten luisteren en door moeten rijden naar Moskiu
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Gelukkig voor Oekrane zat er net geen mondkap tussen je tong en de kont van Zelensky.
Ze hadden gewoon de Brest-Litovsk lijn na de Duits-Russische vrede kunnen handhaven.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat het groepje huidige Nederlanders dat liever onder het naziregime was gebleven, vrij klein is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik hoor niet vaak positieve verhalen over Rusland van mensen hier hoor. Dus ik denk dat mijn standpunt helemaal niet zo gek is tegenwoordig.
Wie weet... Ik denk dat we enkel vooral dankbaar kunnen zijn dat er weinig klachten over de behandeling van de Russen zijn gekomen vanuit die kampen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat het groepje huidige Nederlanders dat liever onder het naziregime was gebleven, vrij klein is.
uiteraard , alleen Sjerrie , maar die is niet normaalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat het groepje huidige Nederlanders dat liever onder het naziregime was gebleven, vrij klein is.
Ja, misschien alleen echte nazi's oid?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad... Maar die Russen waren ook niet bepaald lieverdjes, dus we mogen dankbaar zijn dat dat ons bespaard is gebleven.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, misschien alleen echte nazi's oid?
Wat vind je van de holocaust? Een goede zaak?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wie weet... Ik denk dat we enkel vooral dankbaar kunnen zijn dat er weinig klachten over de behandeling van de Russen zijn gekomen vanuit die kampen.
Je standpunt is behoorlijk verkeerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik hoor niet vaak positieve verhalen over Rusland van mensen hier hoor. Dus ik denk dat mijn standpunt helemaal niet zo gek is tegenwoordig.
Verschrikkelijk natuurlijk, enkel omdat ik tegen een militaire groepering ben, ben ik ook voor burgerslachtoffers? Nogal krom.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat vind je van de holocaust? Een goede zaak?
Slecht natuurlijk, maar als Oekraiene vervolgens doorstoot tot Moskou en daar vervolgens vrouwen verkracht en woonwijken aan flarden schiet kan ik mij daar ook niet in vinden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je standpunt is behoorlijk verkeerd.
Hoe zie jij het dat Rusland een soevereine staat binnenvalt?
Is dat ok? .
Dat zal vast niet mals zijn geweest, maar er is destijds wel meer onder de grote pet geschoven. Ik denk dat weinig mensen zich er nu nog druk om maakt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wie weet... Ik denk dat we enkel vooral dankbaar kunnen zijn dat er weinig klachten over de behandeling van de Russen zijn gekomen vanuit die kampen.
Liz is allang verleden tijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Heeft kimdotcom hier al iets over gehuild?
Newsflash: niemand maar dan ook echt niemand kan zich vinden aan het verkrachten van vrouwen en doodschieten van burgers.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Verschrikkelijk natuurlijk, enkel omdat ik tegen een militaire groepering ben, ben ik ook voor burgerslachtoffers? Nogal krom.
[..]
Slecht natuurlijk, maar als Oekraiene vervolgens doorstoot tot Moskou en daar vervolgens vrouwen verkracht en woonwijken aan flarden schiet kan ik mij daar ook niet in vinden.
Dat is ook weer zo inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:49 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat zal vast niet mals zijn geweest, maar er is destijds wel meer onder de grote pet geschoven. Ik denk dat weinig mensen zich er nu nog druk om maakt.
Niet? Moet je eens aan de Russen vertellen, daar is het volgens mij meer een hobby.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Newsflash: niemand maar dan ook echt niemand kan zich vinden aan het verkrachten van vrouwen en doodschieten van burgers.
Oh en Moskou? Volgens mij is het nog steeds Kursk.
Nee, omdat je voorstander was van het steunen van het Derde Rijk. En het gaat overigens niet per se om burgerslachtoffers maar om genocide.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Verschrikkelijk natuurlijk, enkel omdat ik tegen een militaire groepering ben, ben ik ook voor burgerslachtoffers? Nogal krom.
[..]
Zoals Rusland nu praktiseert bedoel je? Ik bedoel enkel dat Europa er niet beter van af is geweest met Rusland t.o.v. Nazi Duitsland. En dan moeten we allemaal doen alsof alles perfect is? Ik speel daar niet in mee in ieder geval.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, omdat je voorstander was van het steunen van het Derde Rijk. En het gaat overigens niet per se om burgerslachtoffers maar om genocide.
Wat begrijp je niet aan dat het altijd fout is?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet? Moet je eens aan de Russen vertellen, daar is het volgens mij meer een hobby.
Je roept dat we Hitler-Duitsland hadden moeten steunen. De rest is niet te volgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zoals Rusland nu praktiseert bedoel je? Ik bedoel enkel dat Europa er niet beter van af is geweest met Rusland t.o.v. Nazi Duitsland. En dan moeten we allemaal doen alsof alles perfect is? Ik speel daar niet in mee in ieder geval.
Hoeveel roebels krijg je hiervoor? Maakt niet uit hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je roept dat we Hitler-Duitsland hadden moeten steunen. De rest niet te volgen wartaal.
Ben je in de war? Moet je even met iemand irl praten? Is er misschien een Gauleiter in de buurt die je vertrouwd?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoeveel roebels krijg je hiervoor? Maakt niet uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |