Die stond op een eiland.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:22 schreef CR7 het volgende:
Hoezo heb ik Robben dit nooit zien doen
Sylvia Millecam was groot fan van Bob.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:22 schreef tong80 het volgende:
Bob overleed toen er kanker ontstond tijdens een voetbalblessure. Hij wilde zich door z'n geloof niet laten opereren.
En Jomandaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Sylvia Millecam was groot fan van Bob.
Yomanda gaf haar valse hoop. Of was dat Kraaij jr?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Sylvia Millecam was groot fan van Bob.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb die hype ook nooit begrepen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Bob Marley, de legendarische Jamaicaanse muzikant en reggae-icoon, heeft een bijzondere connectie met AFC Ajax. In de jaren '70 had hij namelijk een grote passie voor voetbal en was hij fan van het team.
Tijdens zijn optreden op 7 Juli 1980 in Amsterdam gebruikte Bob Marley zelfs zijn invloed om vrede tussen twee rivaliserende supportersgroepen te bevorderen tijdens de "One Love Peace Concert". Hij nodigde vertegenwoordigers uit van zowel Ajax als Feyenoord (twee aartsrivalen) om samen hand in hand op het podium te staan terwijl hij optrad.
Dit gebaar werd gezien als symbool van verzoening en broederschap door middel van sport. Het laat zien dat Bob Marley niet alleen bekend stond om zijn muziek, maar ook betrokken was bij sociale kwesties zoals vreedzaamheid en samenkomen door liefde voor voetbal.
Heb je nog andere interessante feiten of onderwerpen waarover we kunnen praten?
Briljante woordgrap.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Pana loopt het nu dun langs de benen
Tussen de benen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Pana loopt het nu dun langs de benen
Je bent toch geen wijf?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
bij bob malrey gaat het niet alleen om de muziek maar de teksten die er achter zitten
nee want dan zou ik psv-er zijnquote:
Lyrics hebben betekenis? Wowquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
bij bob malrey gaat het niet alleen om de muziek maar de teksten die er achter zitten
maar daar zijn jullie te dom voor
xdquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Half 10 en het is gvd donker.
De winter komt (ruimt ie het ook zelf even op? xd)
Jij luistert alleen Bløf?quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee want dan zou ik psv-er zijn
Zoals I Shot The Sheriffquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
maar daar zijn jullie te dom voor
Voor meer feitjes kun je @Caland een DM sturen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit leuke feitje.
Ik weet inmiddels voldoende over de Tweede Wereldoorlog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor meer feitjes kun je @:caland een DM sturen.
Denk dat je pas op 40-45 procent zit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels voldoende over de Tweede Wereldoorlog.
Ik ben eind van deze maand jarig, altijd met een kut gevoel omdat dan ook de zomer gevoelsmatig voorbij isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Half 10 en het is gvd donker.
De winter komt (ruimt ie het ook zelf even op? xd)
Zal wel een Japans feitje worden dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat je pas op 40-45 procent zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |