maat ik zeg het je eerlijk als ik de posts lees van sommige users dan zou ik bijna wensen dat ze mpox krijgenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:kingroland graag een stukje duiding
Waarom staat het dan nog 0-0quote:
Wow, een aantal users gaan heel slecht slapen vanavondquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maat ik zeg het je eerlijk als ik de posts lees van sommige users dan zou ik bijna wensen dat ze mpox krijgen
Dan zal het zo wel 1-0 worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:52 schreef Coco het volgende:
Ik zie dat @:scrummie er eigenlijk ook is.
Al besproken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax scoort is dit wel klaar
Die Grieken kunnen er helemaal niets van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax scoort is dit wel klaar
Ik slaap de laatste twee nachten al wel slechtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wow, een aantal users gaan heel slecht slapen vanavond
Heb je iets op je geweten?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste twee nachten al wel slecht
Heb je zoveel zorgen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer normaal posten. Dan word je vast minder gepest.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of 0-1. Sierd lijkt mij wel zo’n uitgerangeerde kutvoetballer die centjes pikt in dat failliete land waar alle bossen afgefikt worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Deed hij dat maar. Dan stond het nu tenminste 1-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |