quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:
Oef dat is wel verdacht dan ja!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja en ik vergeet de 180 euro servicekosten voor gwl enzo die altijd hetzelfde is en waar je nooit een afrekening van krijgt.
all inclusive servicekosten. Lekker betalen omdat je buren de verwarming op 25 graden hebben.quote:
Oh ja, dat zal het wel zijn. Ik had het bijna zelf kunnen bedenkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 01:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is de 5000m, kan zijn dat de rest gewoon een rondje achterlicht.achter ligt
Ik probeerde je nog wakker te maken, slaapkopje!quote:
Slapen doet ze maar in haar eigen tijdquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeerde je nog wakker te maken, slaapkopje!
Provincie Antwerpen viert vandaag Moederkesdag.quote:
Ow okquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Provincie Antwerpen viert vandaag Moederkesdag.
Oh en die bwah ging over mijn hoofdpijn en arm.
Ja, gemenerd. Ben beetje ziekjes, dan moet je me laten liggenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeerde je nog wakker te maken, slaapkopje!
Whuttttt ziek!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, gemenerd. Ben beetje ziekjes, dan moet je me laten liggen
Ah ja, heel België is vandaag ook vrij vanwege Maria Hemelvaart toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Beterschap!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja, blaasontsteking.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whuttttt ziek!!!
Op vakantie![]()
Arme Amy
klopt, was heerlijk rustig op de wegquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, heel België is vandaag ook vrij vanwege Maria Hemelvaart toch?
Sterkte met de pijn, enig idee hoe het komt?
Arm is nog steeds van die val.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, heel België is vandaag ook vrij vanwege Maria Hemelvaart toch?
Sterkte met de pijn, enig idee hoe het komt?
Vervelend! Hopelijk gaat het snel beter! Beetje rustig aan doen dan maar, gelukkig is dts dicht, kun je s nachts gewoon slapenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Arm is nog steeds van die val.
Hoofdpijn blijft een raadsel.
A das niet leuk. Beterschapquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, blaasontsteking.
Even morgen afwachten of ik nog naar de HAP ga, ze gaan ook wel eens vanzelf over (ben allergisch voor een deel van de AB, dus moet altijd even afwachten).
Dus nu maar bij de caravan in het zonnetje liggen. Heel zwaar leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |