SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wel lastige keuze. Dolf of Rode pandaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Gaan we met Dolf naar Disney? Dacht dat we met Buda en een panda naar Japan gingen![]()
* kwiwi trekt Mario pakje uit en haalt Minnie Mouse jurk uit de kast
Ik vind het slim. Opbokken met die claims.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:49 schreef UitStraling het volgende:
Heb je Disney Plus, breek je je been in Euro Disney, staat Femke Bol je uit te lachen.
Gewoon die arm achterlangs naar binnen bij je klanten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het slim. Opbokken met die claims.
Nee, vanaf de Waddendijk. Er waren heel veel bootjes daar, Bal.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh jammer. Was die foto ook van een bootje gemaakt?
Het Psssst weekje gratis films kijken?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon die arm achterlangs naar binnen bij je klanten.
Ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, vanaf de Waddendijk. Er waren heel veel bootjes daar, Bal.
Klopt, maar dat staat los van dit voorval.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Disney is dus nog erger dan Hitler.
Heb je gezwommen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Jazeker en ook prima stranden.
[ afbeelding ]
Hdpquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Zondag 16C in de middag.
Onvoorstelbaar bijna.
Is wel even welkom.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Zondag 16C in de middag.
Onvoorstelbaar bijna.
Oh Nicequote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben wel de zee in geweest een paar keer.
Je lult?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Zondag 16C in de middag.
Onvoorstelbaar bijna.
Anders kan je disney niet aanklagen voor 3 miljoenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:17 schreef Karzai het volgende:
Ook geen abonnement nemen op de Donald duck dus
Oehquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Zondag 16C in de middag.
Onvoorstelbaar bijna.
Ik kom eraan!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kijk zondag om 14:00 - 16c bij ons, bij jou iets warmer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Jazeker en ook prima stranden.
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit realistischer is:quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kijk zondag om 14:00 - 16c bij ons, bij jou iets warmer
[ afbeelding ]
🌴quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:59 schreef TaMieke het volgende:
Mooie tijd om op vakantie te gaan dus
Even een half uurtje mindfullen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
BIOS Self Healing backup
Dat klinkt spannend.
Het wordt vanzelf half 5.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een half uurtje mindfullen.
Dat denkt je pc ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf half 5.
Gastmod, banquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
TT gefixt![]()
Zodat KSC #17971 weer grijs is
Bestaan die in Nederland?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
plastic eierdozen. Het moet niet gekker worden.
En de programma's ook, geloof ik. Systeemupdate is intussen gedaan, maar andere dingen opstarten geeft problemen.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:20 schreef Karzai het volgende:
nou definitief uit bed, gedoest en wat kleren aangetrokken
Er is nu toch geen sport meer op tv te zien.quote:
En dat terwijl ik extra verzekerd ben voor de tandartsquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat terwijl ik extra verzekerd ben voor de tandartsIk betaal voor mijn gevoel meer aan de verzekering dan dat ik vergoed heb gekregen.
Je mag mijn auto dan gelijk meepakken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:15 schreef Elvi het volgende:
Ik ga zo maar eens m'n auto wassen. Het ziet er nu wel erg goor uit
Dit is exact waarom ik 'm eruit gekiept heb.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat terwijl ik extra verzekerd ben voor de tandartsIk betaal voor mijn gevoel meer aan de verzekering dan dat ik vergoed heb gekregen.
Vanaf de tandarts maar er staat bij wat er vergoed wordt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat lijkt me niet te kloppen dan. Komt de rekening vanuit de tandarts of van je verzekeraar?
Die van mij ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag mijn auto dan gelijk meepakken.
Meer werk voor jou volgende weekquote:
Is een tandartsverzekering ook niet fijn om te hebben voor ongevallen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is exact waarom ik 'm eruit gekiept heb.
Ah ok.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf de tandarts maar er staat bij wat er vergoed wordt.
Ik heb voor 1 euro dat bij mijn zorgverzekering in.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een tandartsverzekering ook niet fijn om te hebben voor ongevallen?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meer werk voor jou volgende week
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb voor 1 euro dat bij mijn zorgverzekering in.
Het is volgende week raceweekquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is volgende week raceweek
Ja kon kiezen of ik voor 1 euro extra me wou verzekeren voor mijn gebit bij ongevallen.quote:
Als antwoord op een vergelijking tussen een dagje weg met de trein of met de auto. Pareltjequote:Voor een goede vergelijking moet je de overige auto kosten ook meenemen en niet alleen benzine......dan moet je kosten zoals afschrijving,onderhoud,belastingen etc ook meenemen
mag ik dan ook de mentale schade meenemen van de idioten waar ik tussen moet zitten in de trein?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als antwoord op een vergelijking tussen een dagje weg met de trein of met de auto. Pareltje
Ik koop die auto ook alleen voor dat ene dagje weg.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als antwoord op een vergelijking tussen een dagje weg met de trein of met de auto. Pareltje
Enschede is heel eng!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)gal-stroef-8-screens
En de stank.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
mag ik dan ook de mentale schade meenemen van de idioten waar ik tussen moet zitten in de trein?
Jij ook alquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop die auto ook alleen voor dat ene dagje weg.
O bij ongevallen. Dat van mij was geen ongevalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kon kiezen of ik voor 1 euro extra me wou verzekeren voor mijn gebit bij ongevallen.
of kip bakkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de stank.
Las laatst over iemand die de teennagels zat te knippen in de trein.
Dat had ik zondag al van het überhaupt aanwezig zijn op station Amsterdam Sloterdijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
mag ik dan ook de mentale schade meenemen van de idioten waar ik tussen moet zitten in de trein?
Mooi.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Enschede is heel eng!
https://www.kakhiel.nl/po(...)emaal-goed-6-screens
Eens. Ik heb hetzelfde. Maar de autowasstraat hier in de buurt gaat om 17 uur dicht geloof ik, dus na het werk kan ik er dan niet heen. En in het weekend heb ik er geen zin in.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij ook
Ik snap mezelf ook niet want zo'n autowasserij is heel simpel
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is volgende week raceweek
Er zitten er hier wel meer, en die zijn wel langer open. Maar dan moet je je auto in van die beugels rijden en ik ben als de dood dat ik naast die beugels rij en de boel sloopquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ik heb hetzelfde. Maar de autowasstraat hier in de buurt gaat om 17 uur dicht geloof ik, dus na het werk kan ik er dan niet heen. En in het weekend heb ik er geen zin in.
Wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Wil nog naar Boerhaave. Gaat er iemand mee?
Gisteren uren in het OV gezeten. Heerlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel weer zin in een dagje treinen. Heb ik weer wat nieuws te vertellen.
Ja, maar dan moet je ook de mentale schade meenemen van de idioten op de weg en van files.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Verkoop je dan je auto ook weer?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel weer zin in een dagje treinen. Heb ik weer wat nieuws te vertellen.
Ik las Flesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook de mentale schade meenemen van de idioten op de weg en van files.
Ja en over drie weken koop ik weer een nieuwe als ik hem nodig heb.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkoop je dan je auto ook weer?
Staat er geen mannetje bij dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten er hier wel meer, en die zijn wel langer open. Maar dan moet je je auto in van die beugels rijden en ik ben als de dood dat ik naast die beugels rij en de boel sloopDus moet dan iemand bij me hebben die even aangeeft dat ik goed rij.
Nee, is onbemand. Zit aan het benzinestation vast, dus je koopt daar een code van het programma dat je wilt. Dan rij je de wasserij binnen, rij je je auto in die beugels en moet je in een hokje in een automaat de code invoeren, en daar sta je ook meteen droog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat er geen mannetje bij dan?
Ja van die schoenen die je op de hielen zijn als je gewoon vlot 95 rijdt op de linkerbaanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook de mentale schade meenemen van de idioten op de weg en van files.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja van die schoenen die je op de hielen zijn als je gewoon vlot 95 rijdt op de linkerbaan
@:4EverBlackEyed
Ja, die maximumsnelheid geldt ook voor jou.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Van die mensen die in hun truttenschuddertje op de linkerbaan gaan sukkelen "Jij mag OOK maar honderd hoor!"
Nou ja, als ik inhaal met 101 en iemand zit in m'n kofferbak te drukken dan wacht je maar even tot ik iedereen voorbij benquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Van die mensen die in hun truttenschuddertje op de linkerbaan gaan sukkelen "Jij mag OOK maar honderd hoor!"
Ik ben ooit overgestapt via Independer, daar zat gratis een tandongevallenverzekering bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een tandartsverzekering ook niet fijn om te hebben voor ongevallen?
Inchecken op saldo?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
27 euro voor een busticket klinkt vrij veel. Ik hoef geen dagkaart te hebben. Gewoon een enkeltje is voldoende. Kan dat niet?
Ja, dat zouden ze het liefst hebben inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En qua traag inhalen: het irritantst vind ik de lui die gaan lopen douwen terwijl ze kunnen ZIEN dat er wat voor me rijdt (en het treintje wat nog tragere lui rechts inhaalt). Wat wil je dat ik doe, die voor me rammen en in het niets verdwijnen voor je?
Kan dat ook in Duitsland?quote:
quote:
Jij leeft ook maar een beetje van opzij onniedan?quote:
Oh, dan gewoon kaartje kopen in de bus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan dat ook in Duitsland?
Had ik er misschien even bij moeten zetten.
Beste leef.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Jij leeft ook maar een beetje van opzij onniedan?
het volgende station is Deinum, Daaaijnum, links uitstappenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Gisteren uren in het OV gezeten. Heerlijk.
Het irritantst zijn mensen die graag inhalen. Niets gaat dat overtreffen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En qua traag inhalen: het irritantst vind ik de lui die gaan lopen douwen terwijl ze kunnen ZIEN dat er wat voor me rijdt (en het treintje wat nog tragere lui rechts inhaalt). Wat wil je dat ik doe, die voor me rammen en in het niets verdwijnen voor je?
Hangt af van hoe ze inhalen. De actie op zich is niets mis mee, maar de lui die bijna meer zijwaarts bewegen dan voorwaarts zijn wel irritant.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het irritantst zijn mensen die graag inhalen. Niets gaat dat overtreffen.
Met 90 op een tweebaans 100 weg een vrachtwagen inhalen, de klassieker.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van hoe ze inhalen. De actie op zich is niets mis mee, maar de lui die bijna meer zijwaarts bewegen dan voorwaarts zijn wel irritant.
Net hoe de situatie is, het is niet altijd kont aan kont-rijden. Soms heb je momenten dat je weinig anderen om je heen hebt rijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met 90 op een tweebaans 100 weg een vrachtwagen inhalen, de klassieker.
Net hoe de situatie is? Als je met 90 op de linkerbaan rijdt zonder iemand voor je ben je gewoon een aso, geen mitsen en maren.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe de situatie is, het is niet altijd kont aan kont-rijden. Soms heb je momenten dat je weinig anderen om je heen hebt rijden.
Als er niemand achter je rijdt, hoezo ben je dan aso?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net hoe de situatie is? Als je met 90 op de linkerbaan rijdt zonder iemand voor je ben je gewoon een aso, geen mitsen en maren.
Maar als niemand er last van heeft boeit het dus niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net hoe de situatie is? Als je met 90 op de linkerbaan rijdt zonder iemand voor je ben je gewoon een aso, geen mitsen en maren.
Nee, Kat maakt een statement en voegt dingen toe zodra blijkt dat 'ie dingen te eenvoudig blaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Maar daar ging het toch ook helemaal niet over
Hij snapt er gewoon niet zo veel van denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
"Weinig anderen om je heen" werd ook een "er rijdt iemand achter je", dus tsja.
Doet ie wel vaker.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Kat maakt een statement en voegt dingen toe zodra blijkt dat 'ie dingen te eenvoudig blaat.
Waarom moet ik alles expliciet uittekenen? Het wordt overduidelijk geīmpliceerd dat er iemand wordt opgehouden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als er niemand achter je rijdt, hoezo ben je dan aso?
Ik praat pedofilie goed danquote:
Hier begint het.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het irritantst zijn mensen die graag inhalen. Niets gaat dat overtreffen.
Omdat ik je gedachten niet kan lezen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom moet ik alles expliciet uittekenen? Het wordt overduidelijk geīmpliceerd dat er iemand wordt opgehouden.
quote:
Ik vind je gedachtensprongen wonderlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon 20km in formatie over de snelheid rijden in de droomwereld van CherryLips
Ik weet echt niet wat je altijd loopt te bazelenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon 20km in formatie over de snelheid rijden in de droomwereld van CherryLips
Je gaat er eerder van uit dat ik kritiek heb op met 90 inhalen als je de enige op de weg bent met die ander dan dat er misschien nog wat anders achter zit. Weet niet wat ik daarvan moet vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik je gedachten niet kan lezen?
Ho ho, straks moet 'ie weer dingen expliciet gaan uittekenen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat je altijd loopt te bazelen
Dat zie ik voor me als je zegt dat inhalen slecht isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat je altijd loopt te bazelen
DAAR BEGON JE NIET MEEquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat er eerder van uit dat ik kritiek heb op met 90 inhalen als je de enige op de weg bent met die ander dan dat er misschien nog wat anders achter zit. Weet niet wat ik daarvan moet vinden
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat er eerder van uit dat ik kritiek heb op met 90 inhalen als je de enige op de weg bent met die ander dan dat er misschien nog wat anders achter zit. Weet niet wat ik daarvan moet vinden
My dude. Nuance.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe de situatie is, het is niet altijd kont aan kont-rijden. Soms heb je momenten dat je weinig anderen om je heen hebt rijden.
Blij dat het niet aan mij ligt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:12 schreef CherryLips het volgende:
ALLE MENSEN DIE INHALEN ZIJN KUT
Eeeh que?
JA LEES MIJN GEDACHTEN WANT MENSEN HALEN MET 90 IN
Ja maar dat zei je niet
LEES MIJN GEDACHTEN DAN
Ja maar de rest van de mensen toch nietquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zie ik voor me als je zegt dat inhalen slecht is
Weinig =/= alleen jij en degene die je inhaalt. Met je nuance.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weinig =/= alleen jij en degene die je inhaalt. Met je nuance.
Maar ik heb wel weer genoeg van jouw spelletjes, tegenspraak is jou vreemd
Ik maakte een grapje joh. Maar jij zit schijnbaar ook al in zo'n bui. Toedeloequote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de rest van de mensen toch niet![]()
"Mensen die met 90 inhalen terwijl er mensen achter ze zitten zijn kut."
Ok doei?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weinig =/= alleen jij en degene die je inhaalt. Met je nuance.
Maar ik heb wel weer genoeg van jouw spelletjes, tegenspraak is jou vreemd
Ja zou ik ook zeggen als ik eruit geluld word.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje joh. Maar jij zit schijnbaar ook al in zo'n bui. Toedeloe
Nee, wij zitten in een bui. Welke weet ik niet, maar goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Het mooie is dat we het gewoon met elkaar eens zijn, maar je weet het zo te verpakken dat iedereen je in je nek springt.
Zullen wel ongesteld zijn of een eisprong hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, wij zitten in een bui. Welke weet ik niet, maar goed.
Explicieter dan dit kan ik het niet zeggen hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zeg letterlijk "net hoe de situatie is".
ALS HET DRUK IS, IS HET IRRITANT JA. Maar het is niet altijd druk.
Wijven ook altijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen wel ongesteld zijn of een eisprong hebben.
Nee, als ik dan toch "zo'n bui heb", melk ik 'm uit ook hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme wat is dit nou allemaal weer
We waren toch klaar
Voor een Y-sprong kun je beter niet inhalen trouwens.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen wel ongesteld zijn of een eisprong hebben.
We zijn hormonaal, laat ons.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme wat is dit nou allemaal weer
We waren toch klaar
Ik vond station Dronryp erg mooi.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:44 schreef sacha het volgende:
[..]
het volgende station is Deinum, Daaaijnum, links uitstappen
Zo een zag ik maandag ja, volgens mij had 'ie wel een deukje opgelopen op een dikke paal.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor een Y-sprong kun je beter niet inhalen trouwens.
What do we learn from this?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
En het maar raar vinden dat mensen hier weggaan
Was hier een stuk gezelliger toen ik hier voor het eerst kwam, zo veel is echt zeker.
Je legt me woorden in de mond en vindt het gek dat ik meld dat ik dat niet gezegd heb?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Was hier een stuk gezelliger toen ik hier voor het eerst kwam, zo veel is echt zeker.
Heb je je natvoer nog niet gehad?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Ja toen kenden we je nog niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Huehue?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo een zag ik maandag ja, volgens mij had 'ie wel een deukje opgelopen op een dikke paal.
Ik wil regelmatig in een kussen gillen jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Vraag me soms af of men in rl hetzelfde reageert op bepaalde situaties als hier
Nee johquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Mini kussentje in je tas stoppenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil regelmatig in een kussen gillen ja
Hier minder?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee johIn het echt ben ik harsseke lief en zachtaardig
Hangt af van wie ik tegenover me heb.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Irl durf ik vrouwen niet aan te kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Even bamischijven bakken voor lunch. Brood komt vanavond pas weer.
Ja heb ook al een maaltijdsalade op
Het was inderdaad gezellig. En toen kwam jij hier voor het eerst..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Kun je overal even een dutje doen of even gillen, afhankelijk van je mentale toestandquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mini kussentje in je tas stoppenDat zou echt grappig zijn
Ja hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Nou ja hier heb ik vaak wel een grote muil toch?quote:
Same, en soms kun je hier juist makkelijker iets wegklikken dan irlquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van wie ik tegenover me heb.
Lastigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Irl durf ik vrouwen niet aan te kijken
Nu, de nieuwe Sleep to Go. Schaf het nu aan voor maar 89,99, exclusief verzendkosten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je overal even een dutje doen of even gillen, afhankelijk van je mentale toestand
Gat in de markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Eh, gaat twee kanten op ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, en soms kun je hier juist makkelijker iets wegklikken dan irl
[..]
Lastig
Oke, zet jij het op? Ik ben te luiquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je overal even een dutje doen of even gillen, afhankelijk van je mentale toestand
Gat in de markt.
Ja maar ken je niet goed genoeg om te weten of dat irl anders isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hier heb ik vaak wel een grote muil toch?
Huh?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, gaat twee kanten op ook.
Dat als iemand mij irritant vindt, ze ook ook de boel weg kunnen klikken.quote:
Ohh, ja natuurlijk!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat als iemand mij irritant vindt, ze ook ook de boel weg kunnen klikken.
Ohquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar ken je niet goed genoeg om te weten of dat irl anders is
FOK! blocker pluginquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat als iemand mij irritant vindt, ze ook ook de boel weg kunnen klikken.
Kersenlipjesquote:
Ohquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik hoopte eigenlijk op iets als "valt best wel mee" of zo
Oh ja kut dat moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de afwas doen stelletje koters
quote:
quote:
Daar heb ik een machine voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de afwas doen stelletje koters
Meesteres IJs doet het huishoudenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik een machine voor.![]()
En kerel die 'm inruimt, aanzet en uitruimt.
Whehehe, ik ben echt zo niet dominant.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meesteres IJs doet het huishouden
Ja doe maar hoor. Moet je wel opschietenquote:
Ik ben ook heel lief in het echt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik las net dat Fles in het echt zachtaardig is. Verslikte me bijna in m'n eten van deze schokkende ontdekking
Maar dat ben je hier ook. Meestal. Dus dat wist ik alquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lief in het echt.
Mag je wel liegen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lief in het echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Irl praat ik niet met mensen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef Crack_ het volgende:
"Dus, Luctor, heb je de weekplanning af?"quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Irl praat ik niet met mensen.
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Dus, Luctor, heb je de weekplanning af?"
*Luctor knikt*
"Waren er nog bijzonderheden?:
*allemaal vage handgebaren*
Wel prettig dat het, naast dat wat je al verwachtte, er goed uitziet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:20 schreef Karzai het volgende:
mijn bloed was ook redelijk, wel een geiiriteerde lever wat niet verwonderlijk is met mijn drankgebruik, veel witte bloedcellen en de glucose was wat hoog
remedie meer bewegen en minder drinken
Flex.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Mn truusje staat lekker de vaat te doen.
Echt, ik zou niet meer zonder willen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Mn truusje staat lekker de vaat te doen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:20 schreef Karzai het volgende:
mijn bloed was ook redelijk, wel een geiiriteerde lever wat niet verwonderlijk is met mijn drankgebruik, veel witte bloedcellen en de glucose was wat hoog
remedie meer bewegen en minder drinken
'Jaaa maar je bent toch alleen, zoveel moeite is het niet, wat een luxe, heb je toch niet nooodig.'quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt, ik zou niet meer zonder willen.
Ik heb het na m'n verhuizing een half jaar zonder gedaan, wat een godsgeschenk was het dat die vaatwasser eindelijk aangesloten kon worden... Dit soort mensen liegen tegen zichzelf of hebben er zelf gewoon één staan, kan echt niet geloven dat iemand dat echt denktquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Jaaa maar je bent toch alleen, zoveel moeite is het niet, wat een luxe, heb je toch niet nooodig.'
Nee maar het is iets wat elke dag terugkomt en dat ben ik gewoon heel snel beu
Het is ook niet alsof die pannen er minder irritant of groot door worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Jaaa maar je bent toch alleen, zoveel moeite is het niet, wat een luxe, heb je toch niet nooodig.'
Vriendin van me zei dat toen ik een vaatwasser liet plaatsen bij m'n verhuizingquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het na m'n verhuizing een half jaar zonder gedaan, wat een godsgeschenk was het dat die vaatwasser eindelijk aangesloten kon worden... Dit soort mensen liegen tegen zichzelf of hebben er zelf gewoon één staan, kan echt niet geloven dat iemand dat echt denkt
Ik heb hem op de wasmachine in de badkamer staanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:31 schreef Ama het volgende:
Er is hier simpelweg geen plek voor een vaatwasser.
In oplossingen denkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem op de wasmachine in de badkamer staan
Echt een gevalletje 'waar een wil is, is een weg'.
Droger snap ik dan weer niet. In gezinnen met stapels was ok, maar als je alleen woont?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me zei dat toen ik een vaatwasser liet plaatsen bij m'n verhuizingDie zat er niet in, dus ik moest een keukenkastje naast de afvoer omwisselen zodat ik de vaatwasser kon aansluiten. Was even een gepuzzel. Maar die persoon heeft zelf een droger en die heb ik dan weer niet.
Ik zou er wel eentje willen voor de handdoeken, als die binnen hangen is het vaak zo benauwd meteen en ze zijn schuurpapier.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droger snap ik dan weer niet. In gezinnen met stapels was ok, maar als je alleen woont?
Het is gewoon veel handiger dan de hele dag een rek vol dampende was midden in de woonkamer. Ergens anders heb ik die ruimte namelijk niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droger snap ik dan weer niet. In gezinnen met stapels was ok, maar als je alleen woont?
Als je in een klein huis woont.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben daar echt veel makkelijker inquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon veel handiger dan de hele dag een rek vol dampende was midden in de woonkamer. Ergens anders heb ik die ruimte namelijk niet.
Dat laatste doe ik ook nooit, alles blijft gewoon op zolder.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Die persoon met de droger heeft plek zat om de was uit te hangen, maar die komt dan met 'maar ik werk gewoon en ik ben vaak van huis en dan is de droger sneller!' Nou als je er toch niet bent, kun je je was toch prima uithangen?
Maar zo heeft iedereen wel wat.
Mijn zus gooit de was ook in de droger omdat ze te lui is om de was naar beneden te sjouwen en in de tuin op te hangen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En je mag bij de stapjes-voor-hapjes-beweging
Ik heb een rekje aan de deur in m'n werkkamer en nog twee van die kleine campingrekjes die gewoon overal passen. Heb ook een groter rek voor buiten maar die kan ik binnen niet echt lekker kwijt en hij heeft een paar roestplekjes, dus het dekbed kan er niet op.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben daar echt veel makkelijker in
Gooi hem gewoon de woonkamer in als het kan.
Maar ja, snap wel dat je daar ook niet altijd op zit te wachten. Hier kan ie nog in de badkamer, scheelt ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik was trouwens niet van plan verantwoording af te gaan leggen voor mijn drogerbezit eigenlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Die persoon met de droger heeft plek zat om de was uit te hangen, maar die komt dan met 'maar ik werk gewoon en ik ben vaak van huis en dan is de droger sneller!' Nou als je er toch niet bent, kun je je was toch prima uithangen?
Maar zo heeft iedereen wel wat.
Mijn zus gooit de was ook in de droger omdat ze te lui is om de was naar beneden te sjouwen en in de tuin op te hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vaatwassersquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, bij die persoon is het van 'HUUU JE HEBT GEEN VAATWASSER NODIG!!!~!!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was trouwens niet van plan verantwoording af te gaan leggen voor mijn drogerbezit eigenlijk.
Zal ik er poll van maken? Even checken wie vind dat je geen droger magquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was trouwens niet van plan verantwoording af te gaan leggen voor mijn drogerbezit eigenlijk.
Ik heb ook geen dure pc NODIG. Maar hij maakt me wel blij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, bij die persoon is het van 'HUUU JE HEBT GEEN VAATWASSER NODIG!!!~!!
Ja boeiend, de een heeft een vaatwasser, de ander een droger, die vindt dit belangrijk en de ander dat.
Ik moest beginnen met me verantwoorden
JIJ kunt gewoon doorwerkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik er poll van maken? Even checken wie vind dat je geen droger mag
Ik rol dan gewoon m'n airco (voor Ama's statistieken) de badkamer in en zet hem op verwarmenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:53 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel een droger, maar gebruik die maar sporadisch.
Als het koud en vochtig is en het niet goed droogt oid.
Of als ik s winters mijn kussens heb gewassen
Ja als je hem NODIG had kreeg je er wel vrouwheidstoeslag of weet ik veel voorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen dure pc NODIG.
Slecht voor het milieu die zooiquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik er poll van maken? Even checken wie vind dat je geen droger mag
Ik voel me nog steeds bekocht.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als je hem NODIG had kreeg je er wel vrouwheidstoeslag of weet ik veel voor
Ik heb er niet zoveel last van als mijn handdoeken harder zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rol dan gewoon m'n airco (voor Ama's statistieken) de badkamer in en zet hem op verwarmen
Heeft als extra bijkomstigheid dat het lekker zacht opdroogt. Ik mis dat nu
Nou, vooruit dan maarquote:
Leven van je wasrek ipv uit de kledingkastquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:59 schreef essnhills het volgende:
En ik heb boven voldoende ruimte voor mijn wasrekken. Ze staan niet in de weg daar dus lekker laten hangen
Ideaalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leven van je wasrek ipv uit de kledingkast
Onnodige zelfkastijding.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel last van als mijn handdoeken harder zijn
Zie het meer als verwennerij die enkele keer dat het wel uit de droger komt
Rare plek om het te laten drogenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij mij ligt alle was op het logeerbed.
Denk ik morgen weer dat het donderdag is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:00 schreef essnhills het volgende:
Morgen wordt het koeler, dus dan maar vasten
@:cherrylips heel het schema weer overhoop
Wel beter dan andersom?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk ik morgen weer dat het donderdag is.
Ik heb nog één handdoek die nooit gebruikt is. Die is zo heerlijk zacht dat al het andere hard in verhouding isquote:
Leven is lijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |