als ze net terug zijn met de boodschappen:quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Heb je de was al in de droger gedaan, is de vaatwasser al leeg gehaald, kijk eens of er post is, kan je de lader van mijn telefoon even geven, vergeet bij de boodschappen mijn maandverband niet....
Zo gemeen is de Dees nou ook weer niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
als ze net terug zijn met de boodschappen:
"ik wil vanavond toch liever stoofvlees eten, kun je dat nog even ...... ? "
"je weet toch dat ik alleen de bruine M&M's lust, niet die met alle kleuren?"
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo gemeen is de Dees nou ook weer niet.
Niet alle vrouwen zijn zoals jij.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zoals jij.
quote:
Als je maar een leuke dag hebt gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Compleet gesloopt na een dagje Apenheul.
Mijn tenen waren al gehavend , blaren en ik bleek ineens een likdoorn te hebbenTeen ingetaped en dan toch
verkeerde schoenen aandoenWaren we er net begon het keihard te regenen , geen paraplu mee natuurlijk dus alle drie doorweekt
De rest van de middag strompelend tussen de apen doorgebracht
![]()
Die Ringstaartmaki’s deden me denken aan een stel jonge katten die elkaar achterna zaten en helemaal losgingen in hun spelTof om te zien
![]()
[ afbeelding ]
Gifje is traag maar wat zijn die beesten snelIk was blij toen we in de auto zaten en ik eindelijk mijn schoenen uit kon doen. wat een hel
![]()
Eenmaal thuis tot rust komen ,lekker op blote voeten , plantjes water geven.
Zie ik ineens die paddenstoel![]()
[ afbeelding ]
Dat sowieso , wel tyfus duurquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar een leuke dag hebt gehad.
Ach als je ervan hebt genoten dan moet je daar niet al teveel op letten. Het is ook weer niet iets wat je wekelijks doet.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Mijn tenen waren al gehavend , blaren en ik bleek ineens een likdoorn te hebbenTeen ingetaped en dan toch
verkeerde schoenen aandoenWaren we er net begon het keihard te regenen , geen paraplu mee natuurlijk dus alle drie doorweekt
![]()
Die Ringstaartmaki’s deden me denken aan een stel jonge katten die elkaar achterna zaten en helemaal losgingen in hun spelTof om te zien
![]()
[ afbeelding ]
Gifje is traag maar wat zijn die beesten snelIk was blij toen we in de auto zaten en ik eindelijk mijn schoenen uit kon doen. wat een hel
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er heel leuk uitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Makkelijk praten , natuurlijk is het leuk en is het niet iets wat je wekelijks doet , kan ook niet want alles is knetterduur .quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach als je ervan hebt genoten dan moet je daar niet al teveel op letten. Het is ook weer niet iets wat je wekelijks doet.
Als je elke week ging was het ook niet leuk meer. Soms moet je jezelf eens verwennen en niet op de kosten letten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Makkelijk praten , natuurlijk is het leuk en is het niet iets wat je wekelijks doet , kan ook niet want alles is knetterduur .
En dan lopen er ook nog kleine kinderen er tussen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:55 schreef Soury het volgende:
Moet er niet aan denken los lopende aapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |