Gelukkig ben ik goed in snel de deur uit zijn, dus ben al onderweg.quote:
Morning Dotquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Hey Muis
[..]
Lekker toch,
Morguh Aeque
Dagje op stap?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik goed in snel de deur uit zijn, dus ben al onderweg.
Dotjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Hey Muis
[..]
Lekker toch,
Morguh Aeque
quote:
Vogeltjequote:
Greysquote:
Ah ja ook een paar keer gehad dat ze onverwachts vroeg kwamen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zoiets: eerst zegt PostNL dat ze na 3 uur komen, zijn ze er ineens tussen 11 en 13.
Beter DHL komt hier vandaag tussen 8 en 18 uur kan je een hele dag thuis zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zoiets: eerst zegt PostNL dat ze na 3 uur komen, zijn ze er ineens tussen 11 en 13.
Morguh Birdiequote:
Gifgroen!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: welke kleur doet jou denken aan gelukkig zijn?
Ik zit op werk en wilde na de lunch naar huis om te wachten. Nu moet ik veel vroegerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja ook een paar keer gehad dat ze onverwachts vroeg kwamen.
Op zich fijn dat je dan niet zo lang hoeft te wachten, maar ik heb zo ook wel eens pakketjes gemist, en dan meot je de volgende dag dus weer gaan zitten wachten, of het weer ergens ophalen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het duurde ook 3 dagen voordat PostNL zich realiseerde dat een prullenbak met 3 bakken mss niet in de pakketautomaat past.
Ha! lief dat je toch nog iemand uit de harem laat komen.quote:
Hoi Muisquote:
en ook halloquote:
Hoi Stiggiequote:
Gmorgguh Dottquote:
Okergeel of oranjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: welke kleur doet jou denken aan gelukkig zijn?
Oh die meid komt sowieso 1 à 2x per week!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ha! lief dat je toch nog iemand uit de harem laat komen.
mini heeft geluk met zo'n lieve papa
[..]
Hoi Muis
jup postnl en bezorgen is soms
[..]
en ook hallo
[..]
Hoi Stiggie
[..]
Gmorgguh Dott
| Forum Opties | |
|---|---|