Vervelendste is als je met een ander team samenwerkt en je het meeste via chat in slack of MS Teams hebt af gehandeld, maar dat er toch even een vergadering van 15 a 30 minuten moet komen om de puntjes op de i te zetten. En dan worden er ineens teamleiders van teamleiders en alle aangetrouwde familie in geschakeld en dan weet je al dat het verspilde tijd gaat wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na menig overleg denk ik wel van: was dit wel nodig? Had het niet per email gekund ofzo? Weer een uur weg....
Staat het wel uit in je settings?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:57 schreef aeque het volgende:
Met abo zou je toch geen reclames hebben? Ik heb ze ineens sinds vanavond weer.
Inderdaad. Hoe meer mensen erbij betrokken zijn hoe stroperiger het gaat. Iedereen wil zijn zegje doen, en maar discussiėren onderling.....quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Vervelendste is als je met een ander team samenwerkt en je het meeste via chat in slack of MS Teams hebt af gehandeld, maar dat er toch even een vergadering van 15 a 30 minuten moet komen om de puntjes op de i te zetten. En dan worden er ineens teamleiders van teamleiders en alle aangetrouwde familie in geschakeld en dan weet je al dat het verspilde tijd gaat worden
Zal zo even checken. Ben eerst even bezig met een projectje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Staat het wel uit in je settings?
Vooral over dingen die al informeel besloten waren, maar nu er een leidinggevende bij zit, is ineens alles van de tafelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe meer mensen erbij betrokken zijn hoe stroperiger het gaat. Iedereen wil er wat van vinden en zijn zegje doen, en maar discussiėren onderling.....
Ik ben wel een klootzak, maar niet zo ergquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij hebt dus alles van tafel geveegd?
Dat filmpje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:08 schreef maily het volgende:
Paniek in Walibi; wildwaterbaan loopt vast; man valt in water
"Sortir!"
"Pas sortir!"
"Ga eruit!"
"Blijf zitten!"
"Help!"
"Maar wij zinken"
"Als ge niet gaat zitten gaat ge verdrinken"
kortom; paniek!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:21 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kissingbird op 15-08-2024 01:13:32 ]Smile, it's free therapy.
Ja die stond toch nog voor voorlopig he.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie jus ook nog erin rechts helemaal
Waarom staan de toiletpapiermannen half op het veld? Hoe weten ze nu of Justin niet toch sneller was?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja die stond toch nog voor voorlopig he.
zodat ze genoeg overhouden om hun reet af te vegenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom staan de toiletpapiermannen half op het veld? Hoe weten ze nu of Justin niet toch sneller was?
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom staan de toiletpapiermannen half op het veld? Hoe weten ze nu of Justin niet toch sneller was?
Plausibelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zodat ze genoeg overhouden om hun reet af te vegen
Ja dat weet ik dan weer nietquote:
Je krijgt alleen toiletpapier als je een pimpabonnement hebt, dacht je nou dat wc papier gratis is?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is de 5000m, kan zijn dat de rest gewoon een rondje achterlicht.achter ligtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer niet
Mja, misschien ben ik de enige die zich dit afvraagt bij het zien van dit gifje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |