quote:
Op woensdag 14 augustus 2024 22:13 schreef Claudia_x het volgende:Begreep iemand ook maar iets van dat gesprek tussen Mike en Noor? Ik snap er wederom niks van. Als Mike het zo erg vindt dat ze gaat, waarom vraagt hij dan niet of ze blijft? Geef wat bevestiging, het is niet zo moeilijk.
Het is mysterieus, maar ik heb het een aantal keer bekeken en heel goed geluisterd.
Mijn conclusie, hij wil niet dat ze verder uit elkaar gedreven worden en is bang dat als ze blijft ze over een week niet eens meer met hem wil praten. Zij wil eigenlijk dat hij dit avontuur opbreekt en gewoon voor haar kiest, maar hij maakt het af, misschien om financiële redenen of vanwege een contract, of uit omdat hij het niet eerlijk vindt omdat hij die anderen uitgenodigd heeft, maar wil haar tegelijkertijd niet kwijt.
Ik heb geen moment het idee gehad dat zij van elkaar af wilden.
Wanneer ze tegen de camera zegt "weg te gaan", slikt ze heel snel het woord "even" in.
Ik denk dat ze gewoon even naar haar vriendin in Barcelona gaat, en zij en Mike een soort obsessie voor elkaar hebben ontwikkeld, en heel leuk zijn samen.
Mike heeft veel gehuild, maar alle keren was dat mbt Noor, en andersom ook eigenlijk.
Maar ik weet het niet zeker, ik was geïntrigeerd door deze gang van zaken en al die emoties.