Hoe voel je je [-NU-]?? deeltje 60
op een zonnige dag, nieuwe huisjes en rust
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 17:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Frustie, en alsjeblieft, vraag me niet waarom.
Ik voel me als een vis op het droge. Hoe krijg ik mijn leven nu volgeboekt
Vandaag 2 boeken geleend...eentje over emotionele intelligentie en eentje over Chakra.
Ik moet iets vinden verdomme
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 17:57 schreef DarkElf het volgende:
Verder na:Hoe voel je je [-NU-]?? deeltje 60
nieuwe huisjes
Ben moe.
quote:Wat zijn die runen precies?
Op dinsdag 18 februari 2003 18:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Zoek iets over Runen , ben zelf net gestart met Runen en ik vind het erg leuk , vermaak me er ook erg mee . Ik wil denk ik meer over die oude goden ook weten , lijkt me wel leuk.
quote:Hoe komt dat
Op dinsdag 18 februari 2003 18:26 schreef Lioness het volgende:
Bezorgd, ongerust, en misschien schuldig...
Ben niet nieuwsgierig, ik wil het alleen maar weten
quote:Runen zijn tekens op kleine steentjes in oud-germaanse taal.Het is een beetje hetzelfde principe als tarot , hulpmiddeltje bij beslissingen voor me .Maar het is dan een oud germaan principe. Is wel grappig want in tolkien komt ook veel van de runentaal voor het oud-elfisch geloof ik .
Op dinsdag 18 februari 2003 18:26 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wat zijn die runen precies?
Maar het was wel haske mooi weer vandaag, en ik heb met al dat gefiets wel wat aan mijn conditie gedaan.
Kijk, als je van plan bent om iets te gaan wissen dat niet door de beugel kan, alla, maar ik zie totaal geen plausibele reden waarom mijn vorige post is weggehaald, .
quote:[centraal] moderatie R&P
Op dinsdag 18 februari 2003 18:42 schreef Uncle_Sam het volgende:
Waar is mijn post gebleven,?
Kijk, als je van plan bent om iets te gaan wissen dat niet door de beugel kan, alla, maar ik zie totaal geen plausibele reden waarom mijn vorige post is weggehaald,
.
Ik ga zo pitten en hoop de eerste tijd niet wakker te worden gemaakt
Kan wel een weekje slaap gebruiken nu. Misschien nog langer.
Wat ik verder voel ga ik niet vertellen. maar echt lekker is het niet.
Dag
ps slapen doe ik pas om 2200...eerst nog tv kijken en heel ff netten
quote:Sorry, maar ik heb hem overhaast verwijderd. BlaatschaaP is m'n vriendin en het was een inkoppertje van je, waarvan ik dacht dat ze deze even niet nodig had... Had achteraf gezien niet weggemoeten.
Op dinsdag 18 februari 2003 18:42 schreef Uncle_Sam het volgende:
Waar is mijn post gebleven,?
Kijk, als je van plan bent om iets te gaan wissen dat niet door de beugel kan, alla, maar ik zie totaal geen plausibele reden waarom mijn vorige post is weggehaald,
.
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 19:08 schreef sweek het volgende:[..]
Sorry, maar ik heb hem overhaast verwijderd. BlaatschaaP is m'n vriendin en het was een inkoppertje van je, waarvan ik dacht dat ze deze even niet nodig had... Had achteraf gezien niet weggemoeten.
Nogmaals, mijn fout, sorry.
Ik twijfel nu aan je kwaliteiten als moderator. Sorry...maar je komt niet echt profi over zo
Maar je bent ook pas 18 zo te zien. Kan gebeuren.
quote:Hij is dus niet alléen moderator maar ook nog menselijk.
Op dinsdag 18 februari 2003 19:15 schreef yingyang het volgende:[..]
Ik twijfel nu aan je kwaliteiten als moderator. Sorry...maar je komt niet echt profi over zo
Ontopic maar weer: ik voel me prima; lekker druk op m'n werk, morgen een leuke vrije dag samen met m'n jarige moeder.
Verder iedereen die ook aan het eten is: smakelijk eten!
quote:Hij heeft per ongeluk een post verwijderd,
quote:Ik twijfel nu aan je rekenkwaliteiten...z'n profiel geeft aan dat 'ie 19 is.
Ontopic:
Ik voel me zwaar chagrijnig door al het gezeik wat ik vandaag aan alle kanten om me heen had.
quote:Dat heb ik net gedaan...en dat beviel wel.
Op dinsdag 18 februari 2003 19:33 schreef Idols-fanaat het volgende:
Nou Mike dan is het hoog tijd om iets aan je suikerspiegel te doen: eten!
Het maakt alleen het gezeik niet echt minder.
quote:Op een volle maag valt alles beter, zelfs gezeik!
Op dinsdag 18 februari 2003 19:35 schreef Mike het volgende:[..]
Dat heb ik net gedaan...en dat beviel wel.
Het maakt alleen het gezeik niet echt minder.
On-topic, ik ben reeds sinds 2 uur 's middags stoned en het bevalt me prima (erg lekker, zo'n week waarin je eigenlijk totaal geen verplichtingen hebt).
En voor alle zieken:
Ons aller Fogerty
zei het al, goed uitzieken, want het kan heeeeel lang blijven hangen
.
*Kuch-hoest-snif-proest-oren-dicht-etc*
quote:Heel hard janken (met van die boehoe-uithalen) zielige muziek draaien, foto's bekijken,
Op dinsdag 18 februari 2003 21:09 schreef Ilsjuhh het volgende:
kheb net besloten me ex te gaan vergeten...t gaat toch nooit meer iets worden denk ik....dus kan ik t maar beter opgeven nu.....
quote:janken om m heb ik al genoeg gedaan....maar ik zit hier wel met de tranen in me ogen...ik mis m zo erg!!
Op dinsdag 18 februari 2003 21:14 schreef shmoopy het volgende:[..]
Heel hard janken (met van die boehoe-uithalen) zielige muziek draaien, foto's bekijken,
even helemaal induiken,
en dan écht besluiten er een punt achter te zetten en vooruit te kijken.
Dat gaat heus wel lukken.
en ik was bijna over m heen....of iig een heel stuk op weg...totdat hij ineens zei me weer leuk te vinden en we weer gingen zoenen....
quote:Doe eens niet!!
Op dinsdag 18 februari 2003 21:23 schreef Tally het volgende:
Stond vandaag op het punt om mezelf te snijden met de stanleymes waar ik mee bezig was.
Voordeel daarvan : even geen paniekgevoel en tranen.
quote:Was ook mn bedoeling niet. Ging in een reflex.
Op dinsdag 18 februari 2003 21:26 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Doe eens niet!!
quote:Ik hoop het maar dan...
Op dinsdag 18 februari 2003 21:27 schreef Tally het volgende:
Was ook mn bedoeling niet. Ging in een reflex.
quote:Tally toch!!
Ik voel me vandaag kut of klote net hoe je het noemen wilt. Weet niet hoe het komt. En dat terwijl ik juist iets leuks aan het doen ben. Iets aan het opbouwen voor mijn vent en mij. Stond vandaag op het punt om mezelf te snijden met de stanleymes waar ik mee bezig was. Toen ik bloed zag ben ik meteen op gehouden en schrok van mezelf. Kon vertellen dat ik was uitgeschoten want zo`n grote jaap was het niet. Ga zo maar eens slapen. Nachtrust zal me hopelijk goed doen.
Ik heb er gewoon buikpijn van
verder gaat t met mij redelijk goed...alleen t idee dat als ik zo in me bed lig ik gigantisch ga liggen janken....
quote:Aha
Op dinsdag 18 februari 2003 18:32 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Runen zijn tekens op kleine steentjes in oud-germaanse taal.Het is een beetje hetzelfde principe als tarot , hulpmiddeltje bij beslissingen voor me .Maar het is dan een oud germaan principe. Is wel grappig want in tolkien komt ook veel van de runentaal voor het oud-elfisch geloof ik .
Ik vind het hartstikke leuk om hier telkens te lezen hoe creatief en inventief jij bent, lekker bezig met allerlei dingetjes. Je lijkt me een heel gezellig mens
quote:Meis!
Ik voel me vandaag kut of klote net hoe je het noemen wilt. Weet niet hoe het komt. En dat terwijl ik juist iets leuks aan het doen ben. Iets aan het opbouwen voor mijn vent en mij. Stond vandaag op het punt om mezelf te snijden met de stanleymes waar ik mee bezig was. Toen ik bloed zag ben ik meteen op gehouden en schrok van mezelf. Kon vertellen dat ik was uitgeschoten want zo`n grote jaap was het niet. Ga zo maar eens slapen. Nachtrust zal me hopelijk goed doen.
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 18-02-2003 22:08]
Als bijkomend voordeel weet ook mijn halve bedrijf nu nog hoe kut ik er voor sta.. Wat een teringbende... ben het spuugzat allemaal...
quote:Mijn icq staat aan voor jou, mocht je even willen praten. En anders slaap lekker
Op dinsdag 18 februari 2003 22:00 schreef DarkElf het volgende:
naar, onbestemd leeg gevoel
* Ilsjuhh is btw wel trots op nieuwe neuspiercing
na een kloteweek met negatief gedoe, jankbuien en meer van dat gezeur.
Belt m'n vriendin me, haar vader is net overleden...
ik jank weer, maar nu anders...
quote:jah dat is het.. ik ben vrij..
Op dinsdag 18 februari 2003 17:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Jory ik ken het probleem, ben een tikje vrij aangelegd en maak nogal wat mensen gek in de omgeving . Maar ik denk gewoon dat de jongen in kwestie al gewoon onzeker is en dan die onzekerheid op jou reflecteerd .
voor de rest voel ik me leeg.. ik mis mijn vriendje nu al terwijl hij 'n kwartier geleden nog bij me was.. achjah.. tis een goed teken zeg ik maar..
xit nog steeds met mijn mixed feelings over bepaalde onderwerpen, en ik weet nu niet helemaal hoe ik verder moet..
maar ik zie het wel.. ik ga niet meer piekeren over dingen en me daardoor kut voelen.. ik laat het wel over me heenkomen..
kheb trouwens wel een biologie proefwerk vandaag errug goed gemaakt
quote:heel veel sterkte....en geef je vriendin een dikke knuffel!!
Op dinsdag 18 februari 2003 22:18 schreef Downer het volgende:
met beide benen weer op de grond.na een kloteweek met negatief gedoe, jankbuien en meer van dat gezeur.
Belt m'n vriendin me, haar vader is net overleden...
ik jank weer, maar nu anders...
quote:Welterusten, je komt er wel doorheen! Ik ga zelf ook maar eens vroeg
Op dinsdag 18 februari 2003 22:13 schreef Ilsjuhh het volgende:
ja kga naar me bed...ff goed janken en dan slapen, en dan voel ik me hopelijk morgen beter
quote:Foto!
* Ilsjuhh is btw wel trots op nieuwe neuspiercing
quote:lief
Op dinsdag 18 februari 2003 22:18 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
heel veel sterkte....en geef je vriendin een dikke knuffel!!
slaap lekker
quote:Ik ben oprecht blij voor je en het is je méér dan gegund, je hebt er hard genoeg voor geknokt meid! Geniet jij maar fijn van je leven en blijf ons vrolijk maken met je postings
Op dinsdag 18 februari 2003 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
Gelukkiger dan ik ooit had kunnen denken en dat wilde ik iedereen die er niet op zit te wachten even fijn onder de neus wrijven, wat ze er ook van vinden...
en zonder jou had ik mijn hubbie nooit leren kennen
quote:Semtex, ga nou niet door, ajb.
Op dinsdag 18 februari 2003 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
Gelukkiger dan ik ooit had kunnen denken en dat wilde ik iedereen die er niet op zit te wachten even fijn onder de neus wrijven, wat ze er ook van vinden...
Geniet gewoon lekker.
quote:Dat doe ik juist
Op dinsdag 18 februari 2003 22:37 schreef shmoopy het volgende:[..]
Semtex, ga nou niet door, ajb.
Geniet gewoon lekker.
quote:Ik voel me precies het omgekeerde.
Op woensdag 19 februari 2003 05:59 schreef yingyang het volgende:
UitgeslapenMaar ik lag ook erg vroeg in bed al
Moe, brak
Maar ik ben ook te laat naar bed gegaan
Vriendinnetje heeft een nieuwe kamer
Ontopic: best wel goed eigenlijk. Zit ook middenin een verhuizing en kanmijn faalangst daarover behoorlijk goed relativeren/weg beredeneren. Maar heb nog best veel te doen.
Ik heb er zin in
maar het gaat dus wel goed maar ik zit liever thuis
Zo naar school, zie er tegenop in mijn conditie maar ik ben weer eens onmisbaar.
He Jellybeans als je dat leuk vindt dan moet je eens kijken of je ergens een Nederlandse vertaling van de Edda kan vinden!
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 19-02-2003 10:15]
quote:fijn om te horen
Op woensdag 19 februari 2003 10:13 schreef Peregrijn het volgende:
Ik voel me eindelijk ook weer fysiek top. Mijn lichaam had een beetje moeite om zich aan mijkn goede humeur aan te passen na het afgelopen weekendDus hier gaat het lekker. Ik ga binnenkort lekker naar Edingburgh, dus ik ben me nu al telkens aan het vermaken met info zoeken.
Lekker relaxen, beetje bijkletsen, gezond doen met sapjes en salade, en vanavond helemaal rozig naar bed, heerlijk. Werk en de rest van de ellende kan de klere krijgen vandaag
quote:We zijn ook beide super opgelucht!
Op woensdag 19 februari 2003 10:12 schreef DarkElf het volgende:
joene wat fijn voor je meisje!
Ik lig hier nu op de grond voor mijn puter te typen omdat ik het buro waarop ie stond uit elkaar gehaald heb voor de verhuizing
Nog steeds in de war. Ik dacht dat ik wel een gat in de lucht zou springen nadat ik een appartementje heb, maar dat lukt me nog niet.
niet zo goed als gisteren, heb nog wat spierpijn van het fitnessen. Ga zometeen maar ff een eindje lags het strand fietsen ofzo, Even genieten van de zon en de zee. Het hoofd weer leeg maken en inspiratie op doen voor leuke dingen!
Oh ja en ik voel me wel goed...het zonnetje schijnt hier lekker naar binnen..dus ik kan geen moer zien op de computer maar dat maakt niet uit..verder heb ik lekker vrij vandaag, moet alleen veel doen.. maar het gaat nog steeds
Daarom wil ik ook weer aan het werk. Ik mis verantwoordelijkheden. Zonder verantwoordelijkheden is het leven maar saai
quote:offtopic
Op woensdag 19 februari 2003 13:37 schreef thoth het volgende:
Ik ga vandaag niet wakker worden.
Ik zie net dat onze icoontjes op de een of andere manier op elkaar lijken. Moet dus snel een andere gaan zoeken weer
Wist niet dat die van jou ook ongeveer zo eruit zag
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:06 schreef Faithy het volgende:
ik voel me niet...
bah................................
Ik voel me zelf ook niet echt optimaal
Mis m'n ex weer/nog steeds... Harder dan ooit
quote:Valt toch wel een beetje mee? Met name de kleurcombinatie is erg anders. De mijne zijn koud en die van jou warm. Vanuit een psychologisch perspectief veelzeggend
Op woensdag 19 februari 2003 13:46 schreef yingyang het volgende:
Ik zie net dat onze icoontjes op de een of andere manier op elkaar lijken. Moet dus snel een andere gaan zoeken weerWist niet dat die van jou ook ongeveer zo eruit zag
quote:[/offtopic]
Op woensdag 19 februari 2003 13:57 schreef thoth het volgende:[..]
Valt toch wel een beetje mee? Met name de kleurcombinatie is erg anders. De mijne zijn koud en die van jou warm. Vanuit een psychologisch perspectief veelzeggend
Dat klopt wel
Ik laat hem dan nog maar ff staan Totdat ik weer een andere vind die beter is en waar ik mee tevreden ben.
[offtopic]
Ontopic: Voel me misselijk door het niet roken
Gebeurt ook altijd als je huis een zooitje is valt me op.
quote:jeetje nou succes maar
Op woensdag 19 februari 2003 15:05 schreef shmoopy het volgende:
Ik kan zwemmen in de bijkeuken omdat bij de buren de waterleiding gesprongen is.
Nu is het wachten op de pliesie die daar de deur gaat openbreken, dus mijn shmoopies en ik voelen ons nogal stoer.Gebeurt ook altijd als je huis een zooitje is valt me op.
quote:wees blij dat t alleen de bijkeuken is
Op woensdag 19 februari 2003 15:05 schreef shmoopy het volgende:
Ik kan zwemmen in de bijkeuken omdat bij de buren de waterleiding gesprongen is.
Nu is het wachten op de pliesie die daar de deur gaat openbreken, dus mijn shmoopies en ik voelen ons nogal stoer.Gebeurt ook altijd als je huis een zooitje is valt me op.
en ik voelde me vrijdagavond ook stoer toen er 3 brandweerwagens bij ons in de straat stonden
quote:Nah, niet overdrijven he, in Afrika hebben ze postbodes die elke dag 2 wijken doen zonder ontbijt
Op woensdag 19 februari 2003 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Moe, maar niet totaal uitgeput en da's best knap voor iemand die 2 wijken heeft gedaan zonder ontbeten te hebben
Ben blij dat de zon hier ook even om de hoek komt kijken Winter is mooi, maar het hoeft niet al te lang te duren
Ik zit al vanaf 9.00 hier binnen! Collegezalen, computerzalen en ik kan niet naar buiten kijken! Zal zo eens gaan kijken! Verder gaat het allemaal goed.
En verder voel ik me wel goed, erg druk met van alles en nog wat regelen,. gesprekken met mijn ex hebben, enz enz enz
quote:De zon maakt de dingen vaak goed........ inderdaad
Op woensdag 19 februari 2003 15:12 schreef Faithy het volgende:
de zon schijnt.... mooi he?*zwijmel*
ik hou van de zon
quote:Tnx.
Op woensdag 19 februari 2003 15:07 schreef DarkElf het volgende:[..]
jeetje nou succes maar
quote:Was ik ook, tot ze de boel bij mij ook open moesten breken en ik nu weer op een andere loodgieter zit te wachten.
Op woensdag 19 februari 2003 15:08 schreef Ilsjuhh het volgende:wees blij dat t alleen de bijkeuken is
en ik voelde me vrijdagavond ook stoer toen er 3 brandweerwagens bij ons in de straat stonden
En 3 brandweerauto's zijn ook stoer.
quote:Let it go let it go
Op woensdag 19 februari 2003 15:58 schreef shmoopy het volgende:
Dus nu ben ik opgefokt.
Met mij oke. Niets bijzonders eik.
Een lekker kop koffie met een flinke cocos-macroon gaat er wel in.
quote:Het besef dat de tijd zo snel voorbij vliegt, is zeer frustrerend te noemen,
Op woensdag 19 februari 2003 16:34 schreef sundae het volgende:
Ik voel me best relaxed.
Heb zin in carnaval, mijn verjaardag, en om leuke dingen te doen.
Dit gaat een heerlijk jaar worden hoop ik![]()
Eenzaam een beetje Dit terwijl ik vandaag nog een goede kameraad aan de telefoon had om af te spreken om vrijdag met 4 anderen een avond flink te drinken en te playstation'en.
Ik mis toch wel een vriendinneke. En nog meer
Mijn tijd zal ook nog wel komen, I hope so.
Verder ga ik nu maar muziek opzetten keihard. En ik mis mijn sigaret
beetje verdrietig, beetje boos, in de war
eigelijk gaat het niet zo heel erg lekker
Ik ben mega vrolijk, heerlijk in het zonnetje vanmiddag me toets zitten leren. Raar maar waar ik kan uit me dak gaan op een liedje op de radio.
Weet niet wat er met me is maar ik voel me geweldig alsof ik de hele wereld aan kan
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 19-02-2003 19:05]
Ik ben boos op mezelf dat ik zo'n puinhoop van mijn korte leven heb gemaakt. Dat ik zo met de pet erna gegooid heb. Dat ik nog steeds niet veel bereikt heb.
Time for a change. Ik haat mezelf gewoon. Hoe ik in het verleden geleefd heb.
De puinhopen van 25 jaar yingyang aka Danny is niets te vergelijken met de puinhopen van 8 jaar paars
Een ding hoop ik wel. En dat is dat ik op mijn 50 ste toch trots kan terugkijken op 25 andere jaren. En dat ik dan tegen mijn kinderen kan zeggen. " Zien jullie, dit heeft papa gedaan, ik kon toch wel wat".
Arghhhhhhhhhhhhh...maar nu zie ik het niet zitten
quote:Dan is dit topic de geschikte plek voor jou!
Op woensdag 19 februari 2003 19:01 schreef yvonne het volgende:en ja ik barst van de zelfmedelijden
Sterkte...
quote:t ging toch zo lekker de laatste tijd! dus je kant t best!! dat weet ik zeker!
Op woensdag 19 februari 2003 19:00 schreef yingyang het volgende:
ben ik weer evenIk ben boos op mezelf dat ik zo'n puinhoop van mijn korte leven heb gemaakt. Dat ik zo met de pet erna gegooid heb. Dat ik nog steeds niet veel bereikt heb.
Time for a change. Ik haat mezelf gewoon. Hoe ik in het verleden geleefd heb.
De puinhopen van 25 jaar yingyang aka Danny is niets te vergelijken met de puinhopen van 8 jaar paars
Een ding hoop ik wel. En dat is dat ik op mijn 50 ste toch trots kan terugkijken op 25 andere jaren. En dat ik dan tegen mijn kinderen kan zeggen. " Zien jullie, dit heeft papa gedaan, ik kon toch wel wat".
Arghhhhhhhhhhhhh...maar nu zie ik het niet zitten
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:09 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
t ging toch zo lekker de laatste tijd! dus je kant t best!! dat weet ik zeker!
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Maar ik vind mezelf gewoon een loser enzo. Als ik terug kijk naar mijn 25 jaar dat ik geleefd heb dan kom ik tot de conclusie dat ik totaal niets ben opgeschoten. Behalve dat ik kan praten, lezen, schijten en denken.
Er zal vast nog meer zijn maar echt erg schiet het niet op.
Ohja...ik heb nog mensen die van me houden en die me missen als ik er niet ben.
Maar in het leven draait het om carriere maken en een goede baan hebben. Als je dat niet hebt dan tel je vanzelf al niet meer voor de volle 100 procent mee.
En laat ik nu net niet tegen stress kunnen. Dus voor mij zit een hoge baan er al niet meer in
quote:het draait in het leven misschien om carriere, maar ik vind dat het belangrijker is als je een leuk beroep hebt, of dat nou putjesschepper of arts is...dat maakt gewoon niet uit, als jij maar gelukkig bent met je werk!! en dan moet je even niet denken aan wat anderen dan denken...maar denk eens aan jezelf!
Op woensdag 19 februari 2003 19:19 schreef yingyang het volgende:[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Maar ik vind mezelf gewoon een loser enzo. Als ik terug kijk naar mijn 25 jaar dat ik geleefd heb dan kom ik tot de conclusie dat ik totaal niets ben opgeschoten. Behalve dat ik kan praten, lezen, schijten en denken.
Er zal vast nog meer zijn maar echt erg schiet het niet op.
Ohja...ik heb nog mensen die van me houden en die me missen als ik er niet ben.
Maar in het leven draait het om carriere maken en een goede baan hebben. Als je dat niet hebt dan tel je vanzelf al niet meer voor de volle 100 procent mee.
En laat ik nu net niet tegen stress kunnen. Dus voor mij zit een hoge baan er al niet meer in
quote:Leuk werk ja
Op woensdag 19 februari 2003 19:25 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
het draait in het leven misschien om carriere, maar ik vind dat het belangrijker is als je een leuk beroep hebt, of dat nou putjesschepper of arts is...dat maakt gewoon niet uit, als jij maar gelukkig bent met je werk!! en dan moet je even niet denken aan wat anderen dan denken...maar denk eens aan jezelf!
voor de rest vind ik werken klote. Al het werk kan me gestolen worden.
Reclame lijkt me ook wat. Als het maar creatief is. Of schrijver zoals Stephen King
Maar werken met tegenzin
Ben niet lui...maar ik wil gewoon niet als werkpaard gebruikt worden. En ik wil vooral niet iedere dag met tegenzin gaan werken.
quote:Ik voel me raar en opgefokt.
Op woensdag 19 februari 2003 19:38 schreef Faithy het volgende:
raar....
Wie ben ik, wat ben ik en wat doe ik hier vraag ik me af. Waarom ben ik geboren. Waarom besta ik
Ook lijkt het me op dit moment beter om niet geboren te worden. Zonder leven is er ook geen denken. Dat lijkt me pas wat. Geen gedachtes
Depri zal het wel overkomen. Maar ik ben niet depri. Alleen maar reeel.
dag allemaal
Ik hoop dat ik tot en met juli 2003 doorslaap
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:06 schreef zwaaibaai het volgende:
Gaat opnieuw beginnen en heeft er enorm veel zin in!!!! Ik voel me echt goed!!! en dat mag ook wel na een half jaar misere
Met mij gaat het ook redelijk, veel moodswings maar over het algemeen gaan de dagen heel goed en positief.
Moodswings zijn irritant
quote:Je bent echt lief christine
Op woensdag 19 februari 2003 21:09 schreef Christine het volgende:[..]
ik ben zo blij voor je
Met mij gaat het ook redelijk, veel moodswings maar over het algemeen gaan de dagen heel goed en positief.
Moodswings zijn irritant
hou vol meissie. Je kunt het, de grootste stap is al gezet: je bent namelijk weg!
nou jah, geil is groot woord, want dan denk je meteen aan alleen maar sex.
Maar ik wil nu echt zo lekker die knuffel, dat beetje meer misschien ook....
voel me nog steeds raar....
Hele rare dag, erg geprikkeld, stomme klasgenoten uitgescholden en een automobilist helemaal verrot gescholden....
doe ik normaal nooit, maar echt alles irriteerde me vandaag...
stom....
quote:...full moon....
Op woensdag 19 februari 2003 21:37 schreef Faithy het volgende:
doe ik normaal nooit, maar echt alles irriteerde me vandaag...
quote:Goedzo
Op woensdag 19 februari 2003 21:43 schreef Wolkje het volgende:
Wel goed.. moe, maar gelukkig nu alleen lichamelijk.
Een fijn gesprek gehad met mijn afdelingsleider vandaag.
Ik vind dat je heel goed bezig bent, en dat je heel dapper vecht. Je mag best wel trots op jezelf zijn
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:40 schreef Faithy het volgende:[..]
![]()
![]()
ik ben vandaag gewoon echt niet normaal...ik loop bijna overal om te janken....en alles doet pijn....ik wil naar bed....
maarja ik wil ook film afkijken...
quote:Gaaf
Op woensdag 19 februari 2003 21:37 schreef Faithy het volgende:
voel me nog steeds raar....
Hele rare dag, erg geprikkeld, stomme klasgenoten uitgescholden en een automobilist helemaal verrot gescholden....doe ik normaal nooit, maar echt alles irriteerde me vandaag...
stom....
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:47 schreef Christine het volgende:[..]
Goedzo
Ik vind dat je heel goed bezig bent, en dat je heel dapper vecht. Je mag best wel trots op jezelf zijn
voor jou..
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:50 schreef Juup© het volgende:
Voel mezelf lusteloos en alleen.
Zometeen gaak slapen.
Trusten luitjes!
Mensen die ik als goede vrienden beschouwde laten me barsten terwijl ik aan de andere kant steun krijg van mensen van wie ik het nooit had verwacht.
Wat ben ik blij met mijn pragmatische ouders die vanaf afgelopen week die hele scheidingsellende van me hebben overgenomen.
Ooit word ik weer gelukkig, daar reken ik op en dat is meteen mijn houvast voor deze ontzettende kuttijd.
Dat stoppen met roken was niet zo verstandig achteraf. Voel me gewoon klote erdoor.
ik ben weer vrolijk...begin niet meer ineens spontaan te huilen
quote:Good for you !
Op donderdag 20 februari 2003 09:57 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me wel redelijk goed, net uit me bed
gister met mijn ouders besloten dat ik vandaag thuis zou blijven....ik ben weer vrolijk...begin niet meer ineens spontaan te huilen
Op dit moment is stoppen met roken nog niet verstandig. Zit nog niet helemaal lekker in mijn vel en kan niet stoppen nu.
Stoppen kan ik pas als het dus echt goed gaat.
Alweer een stoppoging mislukt. Deze duurde minder dan 3 dagen
quote:stoppen met roken lukt ook alleen als je het zelf echt heel graag wil...
Op donderdag 20 februari 2003 10:33 schreef yingyang het volgende:
Net naar de winkel geweest om een pakje marlboro te halenOp dit moment is stoppen met roken nog niet verstandig. Zit nog niet helemaal lekker in mijn vel en kan niet stoppen nu.
Stoppen kan ik pas als het dus echt goed gaat.
Alweer een stoppoging mislukt. Deze duurde minder dan 3 dagen
quote:Ik stond er nog niet voor de volle 100 procent achter. En ik heb het nodig om af en toe te relaxen. Lekker buiten een sigaret roken doet me goed. Ben ook verslaafd eraan gewoon.
Op donderdag 20 februari 2003 10:35 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
stoppen met roken lukt ook alleen als je het zelf echt heel graag wil...
en ja als het stoppen niet lukt...probeer het dan over een tijd weer...maar voorlopig nog niet!!!
Ooit stop ik nog. Voor mijn 30ste ben ik er echt mee gekapt.
Maar nu heb ik het nodig anders raak ik geirriteerd, gestressed en opgefokt
Dus ik blijf nog ff lekker doorroken
Nog maar 2 dagen werken.....
EN ! het wordt bijna weer lente voel het nu al kriebelen zonnetje schijnt lekker
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 20-02-2003 10:46]
Vannacht geen oog dicht gedaan en niet te veel zin vandaag. Eerst maar eens een kop koffie en een sigaret om de dag goed mee te beginnen en daarna maar weer verder zien
quote:Precies. Eerst rustig wakker worden en daarna verder zien wat er staat te gebeuren
Op donderdag 20 februari 2003 10:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
MoeVannacht geen oog dicht gedaan en niet te veel zin vandaag. Eerst maar eens een kop koffie en een sigaret om de dag goed mee te beginnen en daarna maar weer verder zien
Het weer is niet slecht. Net buiten in de zon een sigaret gerookt en dat deed goed.
Have a nice day
quote:nou gewoon nu nog niet stoppen met roken, maar pas doen als je er echt helemaal achter staat!!! en dan lukt t je vast wel!!
Op donderdag 20 februari 2003 10:43 schreef yingyang het volgende:[..]
Ik stond er nog niet voor de volle 100 procent achter. En ik heb het nodig om af en toe te relaxen. Lekker buiten een sigaret roken doet me goed. Ben ook verslaafd eraan gewoon.
Ooit stop ik nog. Voor mijn 30ste ben ik er echt mee gekapt.
Maar nu heb ik het nodig anders raak ik geirriteerd, gestressed en opgefokt
Dus ik blijf nog ff lekker doorroken
enne roken is zeker relaxed...ik heb t soms ook gewoon echt nodig om ff te kunnen ontspannen....
dus ben weer lekker thuis
voel me goed, de zon schijnt, en ik heb lekkere pistoletjes
moet vanmiddag even werken... das wat minder, maargoed...
Buikkrampen, verstopte bijholtes, verstopte buisjes, verstopte oren, hoofdpijn, racekak, en als ik te lang rechtop sta maak ik een goede kans om flauw te vallen .
quote:Beterschap ermee.
Op donderdag 20 februari 2003 11:36 schreef Slarioux het volgende:
ZiekBuikkrampen, verstopte bijholtes, verstopte buisjes, verstopte oren, hoofdpijn, racekak, en als ik te lang rechtop sta maak ik een goede kans om flauw te vallen
.
Hoop dat het snel weg trekt weer. Verstopte bijholtes heb ik vroeger vaak last van gehad. Een voorhoofd holte ontsteking heette het bij mij altijd. En het is zwaar vervelend
Sterkte
quote:Thx
Op donderdag 20 februari 2003 11:38 schreef yingyang het volgende:[..]
Beterschap ermee.
Hoop dat het snel weg trekt weer. Verstopte bijholtes heb ik vroeger vaak last van gehad. Een voorhoofd holte ontsteking heette het bij mij altijd. En het is zwaar vervelend
Sterkte
Ik kan volgende maand pas bij de KNO arts terecht, tot die tijd is het ws kwakkelen .
moet meer dan een maand wachten tot mijn inteken gesprek bij Parnassia (Psycho- medisch centrum)
ik hoopte dat er eindelijk wat vaart achter kwam... maar nee....
quote:Shit wat een tegenvaller
Op donderdag 20 februari 2003 11:59 schreef Faithy het volgende:
in 1 klap helemaal klote....moet meer dan een maand wachten tot mijn inteken gesprek bij Parnassia (Psycho- medisch centrum)
sterkte die komende maand.
quote:* Minkeltje geeft Faithy een *BIG HUGG* en hoopt voor haar dat t zo snel mogelijk plaatsvind
in 1 klap helemaal klote....moet meer dan een maand wachten tot mijn inteken gesprek bij Parnassia (Psycho- medisch centrum)
quote:Bij Parnassia moet je altijd lang wachten... en er is een grote kans dat je na dat intakegesprek nog weer een week of zes moet wachten.
Maar misschien kun je nog eens bellen, en vragen of het niet sneller kan?? Ik kon zelf destijds nl binnen twee weken terecht, dus misschien hebben ze nog een 'gaatje'.
Dat intakegesprek is trouwens alles behalve leuk
quote:Bah, dat lijkt me helemaal niks! Een intake-gesprek moet leuk zijn..in ieder geval niet vervelend...
Op donderdag 20 februari 2003 12:32 schreef Christine het volgende:Dat intakegesprek is trouwens alles behalve leuk
Kun je niet beter zelf een therapeut zoeken die onafhankelijk van dat soort instellingen opereert?
Dat slaat meestal veel beter aan...en je kunt veel sneller terecht!
quote:nou je maakt er nogal een drama van zeg
quote:Bah, dat vinnik dieptriest, routinematig en minachtend tegenover de mens die binnenkomt om geholpen te worden, om zoiets direct te gaan vragen.
Op donderdag 20 februari 2003 12:40 schreef Christine het volgende:[..]
Bij het intakegesprek gaan ze van die idiote directe vragen stellen.
"Heb je wel eens aan zelfmoord gedacht?"
"Op welke manier had je dat willen doen?"
etc.
Mijn therapeut stelt zulke vragen niet, alleen als ik er vanuit mijzelf mee op de proppen komt en dat heeft alles te maken met een "groeiende vertrouwensband".
Wat een vreselijke lui zijn dat toch, van die rijks-instanties, bah!
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:44 schreef Joene het volgende:[..]
nou je maakt er nogal een drama van zeg
Klinkt stom, maar ik ben werkelijk in een superbui! Alsof ik de hele wereld aankan.
Ik barst ineens van zelfvertrouwen, geen idee waarom. Ik zit vol met leuke binnenpretjes
Heb lekker uit kunnen slapen, de zon schijnt en vandaag mijn eigen dag indelen. Vanavond een gezellige avond hebben. Ik voel me
Volgens mij heb ik dat ook weleens zo nu en dan...
quote:[\\offtopic] als je niets te melden hebt, kan je ook je kop houden
Op donderdag 20 februari 2003 12:44 schreef Joene het volgende:[..]
nou je maakt er nogal een drama van zeg
[ontopic] kop op meis, wachten is nooit leuk, maar uiteindelijk zal die moeite en ellende zich lonen.
quote:Edit: dat is het dus niet.
Op donderdag 20 februari 2003 13:17 schreef Idols-fanaat het volgende:
Is dat niet gewoon "manisch"?Volgens mij heb ik dat ook weleens zo nu en dan...
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 20-02-2003 15:33]
Forever Manic!!
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 20-02-2003 13:42]
quote:Volgens mij heeft hij wel wat te melden.
Op donderdag 20 februari 2003 13:18 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
[\\offtopic] als je niets te melden hebt, kan je ook je kop houden
[\\offtopic]
[ontopic] kop op meis, wachten is nooit leuk, maar uiteindelijk zal die moeite en ellende zich lonen.
quote:Euuhhmmmm klopt jah, zorry
Op donderdag 20 februari 2003 13:41 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Volgens mij heeft hij wel wat te melden.
Echter, dat wat hij zegt staat je niet aan.
De zon schijnt volop, dus wat wil ik nog meer
Now it's time for coffee and a smoke
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:34 schreef Idols-fanaat het volgende:
Manisch zijn is heerlijk, vooral als de depressies ook steeds langer wegblijven![]()
Forever Manic!!
Wat wil ik graag met die mensen ruilen Bij mij is het fifty fifty. En dan ook nog vaak de ene dag manisch en de andere dag depressief
Vandaag is het weer neutraal. Terwijl ik gisteren avond nog zo down was als maar kan.
Tijd voor zomer, dat is het. In de zomer ben ik zelden down.
En zo niet, dan tóch!
Vandaag is het in ieder geval heerlijk. En vraag me niet waarom.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 14:09 schreef Loesje29 het volgende:
Het leven is heerlijk.
Het leven is heerlijk.
Het leven is heerlijk.En zo niet, dan tóch!
Vandaag is het in ieder geval heerlijk. En vraag me niet waarom.
quote:Ik moest zowaar het woord ' manisch ' even checken daarnet, omdat ik het alleen link aan 'manisch depressief'. Lijkt me niet echt positief.
Op donderdag 20 februari 2003 13:57 schreef yingyang het volgende:Er zullen vast mensen zijn die 90 procent manisch zijn en maar 10 procent depressief
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 20-02-2003 15:35]
quote:De manische kant is ook niet bepaald heel positief hoor, alleen als je mag kiezen tussen manisch en depressief, is manisch misschien wat minder erg.
Op donderdag 20 februari 2003 14:25 schreef Essiepessie het volgende:
Ik hoop dat bij jullie de manische kant ook steeds meer de overhand zal gaan hebben!
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:35 schreef Idols-fanaat het volgende:
Bah, dat lijkt me helemaal niks! Een intake-gesprek moet leuk zijn..in ieder geval niet vervelend...
quote:
Kun je niet beter zelf een therapeut zoeken die onafhankelijk van dat soort instellingen opereert?
Dat slaat meestal veel beter aan...en je kunt veel sneller terecht!
quote:Idols-fanaat, je staat erg snel en erg ongenuanceerd met je oordeel klaar.
Op donderdag 20 februari 2003 12:49 schreef Idols-fanaat het volgende:
Wat een vreselijke lui zijn dat toch, van die rijks-instanties, bah!
quote:Hang on Noayla_
Op donderdag 20 februari 2003 09:19 schreef Noayla_ het volgende:
Ooit word ik weer gelukkig, daar reken ik op en dat is meteen mijn houvast voor deze ontzettende kuttijd.
Met mij gaat het as usual goed . Zonnetje schijnt lekker, jippie!
Ik heb net op de fontys gebiecht dat ik ook fraudeerde (niet zoveel gelukkig) en ik er is meteen een last van mijn schouders gevallen. Als Fontys er zelf achter was gekomen, had ik een groot probleem gehad, en een strafblad
Een van de eerste illegale dingen die ik doe, en ik hoop dat het de laatste is. Ik heb namelijk geen zin om met een strafblad rond te lopen
quote:fonty's?
Op donderdag 20 februari 2003 14:59 schreef bint het volgende:
Een stuk opgeluchter dan toestraks....Ik heb net op de fontys gebiecht dat ik ook fraudeerde (niet zoveel gelukkig) en ik er is meteen een last van mijn schouders gevallen. Als Fontys er zelf achter was gekomen, had ik een groot probleem gehad, en een strafblad
Een van de eerste illegale dingen die ik doe, en ik hoop dat het de laatste is. Ik heb namelijk geen zin om met een strafblad rond te lopen
Nutteloos, Ik heb vandaag 3 afwijzingen van werk gekregen 1 waarvan ik erg zeker was dat ik die eindelijk zeker zou moeten krijgen. Maar ja it happens verder heb ik een gekneuste post die niet echt mee werkt (nee het is links ) en ik heb gemerkt dat de laatste paar weken mijn gezichts vermogen met stukken achteruit is gegaan. (ik ben al blind aan 1 oog, dit is wel recht
) maar toch wat moet ik straks als ik niets meer zou kunnen zien.
Dit maakt mij behoorlijk onzeker, loop ik straks met mijn blinde stok en 10 kilo braile krant naar de kroeg tussen de andere werkeloze.
En ben ik echt totaal nutteloos.
Pffffffffffff
Dwannie
quote:Ah... dan twijfelde ik toch met recht of dat ' manisch' bij mij wel van toepassing is. Sorry, ik heb er helaas of misschien gelukkig niet zoveel verstand van... Sterkte in ieder geval!
Op donderdag 20 februari 2003 14:36 schreef MrTorture het volgende:
De manische kant is ook niet bepaald heel positief hoor, alleen als je mag kiezen tussen manisch en depressief, is manisch misschien wat minder erg.
quote:manisch is op het moment van manisch zijn minder erg voor de persoon die het beleeft, voor je dierbaren is het vaak een angstige tijd, onzeker en frustrerend terwijl je daar zelf geen last van hebt.
Op donderdag 20 februari 2003 14:36 schreef MrTorture het volgende:[..]
De manische kant is ook niet bepaald heel positief hoor, alleen als je mag kiezen tussen manisch en depressief, is manisch misschien wat minder erg.
na een manie heb je er wel last van, mag je leven met de dingen die je gedaan hebt: mensen pijn gedaan, schulden gemaakt, impulsieve destructieve acties ondernomen, uitputtings verschijnselen, vernielingen in je huis en zo gaat de lijst maar door en door.
denk ajb allemaal ff na voor je denkt dat je manisch bent?
quote:Daar doelde ik op
Op donderdag 20 februari 2003 15:15 schreef DarkElf het volgende:
manisch is op het moment van manisch zijn minder erg voor de persoon die het beleeft,
quote:We zijn inmiddels al heel erg offtopic, maar hoe kun je dan het verschil weten tussen manisch zijn en je gewoon errug vrolijk voelen?
Op donderdag 20 februari 2003 15:15 schreef DarkElf het volgende:[..]
manisch is op het moment van manisch zijn minder erg voor de persoon die het beleeft, voor je dierbaren is het vaak een angstige tijd, onzeker en frustrerend terwijl je daar zelf geen last van hebt.
na een manie heb je er wel last van, mag je leven met de dingen die je gedaan hebt: mensen pijn gedaan, schulden gemaakt, impulsieve destructieve acties ondernomen, uitputtings verschijnselen, vernielingen in je huis en zo gaat de lijst maar door en door.
denk ajb allemaal ff na voor je denkt dat je manisch bent?
quote:M a n i e :
Op donderdag 20 februari 2003 15:38 schreef Christine het volgende:[..]
We zijn inmiddels al heel erg offtopic, maar hoe kun je dan het verschil weten tussen manisch zijn en je gewoon errug vrolijk voelen?
De stemming is te goed, uitgelaten en opgewekt. Wanneer men het gevoel heeft te worden tegengewerkt raakt men snel geprikkeld.
Men is te druk, overactief, vol levenslust en kracht. Men kan de hele wereld aan, is vol energie en heeft een grote dadendrang. Dit kan leiden tot onverantwoord of gevaarlijk gedrag met nare gevolgen voor de patiënt en zijn omgeving. Bij voorbeeld onverantwoord geld uitgeven, grote risico's lopen. De over-activiteit kan omslaan in chaos.
Lichamelijk voelt men zich optimaal. Aan slaap is weinig of geen behoefte meer. De eetlust is prima, al heeft men vaak geen tijd om te eten. De sexuele behoefte is toegenomen en kan leiden tot sexueel ontremd gedrag.
Men voelt zich zekerder dan normaal. Daardoor kan iemand tot prestaties komen, of tot activiteiten die men normaal niet zou durven ondernemen. Men kan echter ook de realiteit uit het oog verliezen, zichzelf overschatten en zich door niemand meer laten corrigeren. Verder gedraagt men zich impulsief en is uitermate geïnteresseerd in nieuwe mensen en nieuwe ervaringen.
Naast het verlies aan realiteitszin kunnen psychotische verschijnselen optreden. Met name grootheids- en paranoïde wanen komen voor.
Lichamelijke uitputting dreigt in vele gevallen.
quote:Ik hoop niet dat jij, als je gewoon vrolijk bent, ook de dingen zo beleeft zoals DarkElf ze beschrijft.. De gevolgen die je daarvan ondervindt enz. Dat stukje spreekt toch voor zich zou ik zeggen?
Op donderdag 20 februari 2003 15:38 schreef Christine het volgende:
We zijn inmiddels al heel erg offtopic, maar hoe kun je dan het verschil weten tussen manisch zijn en je gewoon errug vrolijk voelen?
Ik zou er graag nog meer over willen weten, maar daarvoor ga ik wel naar het mds-forum.
Iemand die manisch is: "Ik voel me zo goed, dit is vast een geluksdag! Ik ga 100 staatsloten kopen want dan win ik vast! Daarom ga ik maar ff geld lenen van mijn vrienden want die krijgen het toch zeker weten met winst terug!"
Iemand die gewoon vrolijk is: "Wat een mooie dag "
quote:Hé Faithy beeb! Da's lang als je hulp nodig hebt
Wat een tegenvaller!
En dat is niet manisch zijn Voel me gewoon goed en heb net lekker met de hond gelopen. In de zon
Morgen met kameraden een avond flink zuupen bij iemand op een appartement en daar heb ik wel zin in.
Kan ik ze meteen mijn nieuwe website doorgeven. Weten ze wat ik in de tijd van afwezigheid gevoeld en gedaan heb.
Wel heeft mijn dokter me gewaarschuwd dat het in de lente ff oppassen is. Als het weer omslaat dan kan er van alles gebeuren. Dan is het zo gebeurt dat het allemaal te goed gaat enzo. Maar daar let ik dus extra veel op.
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 20-02-2003 16:48]
quote:Bedankt, ik kan me er nu wat beter bij voorstellen, ook nav een paar verhalen die ik op het mds-forum heb gelezen.
Op donderdag 20 februari 2003 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
Nog meer offtopic:Iemand die manisch is: "Ik voel me zo goed, dit is vast een geluksdag! Ik ga 100 staatsloten kopen want dan win ik vast! Daarom ga ik maar ff geld lenen van mijn vrienden want die krijgen het toch zeker weten met winst terug!"
Iemand die gewoon vrolijk is: "Wat een mooie dag"
Weer ontopic:
Gaat goed hier Ik ben wel erg zenuwachtig, want een oude jeugdvriendin van me komt strakjes op bezoek. *bibber*
quote:Gefeli meid
Op donderdag 20 februari 2003 17:39 schreef Wolkje het volgende:
Ik heb een 7 voor natuurkunde gehaald![]()
Joepie.. ben blij!!En ik ga nu leren voor morgen.
![]()
Hier nog steeds goed, ik sterf alleen van de honger .
[edit] En ik ben trouwens al 3 dagen verslaafd aan Spinvis
.
Bedankt AH! .
.
quote:Dank je
Op donderdag 20 februari 2003 17:40 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Gefeli meid
.
Ik ben er echt heel blij mee
voor jou..
Fuck my life!
k_i_m wil jullie even laten weten dat ze zich gebanned, maar wel HEEL gelukkig voelt! .
En natuurlijk een . voor jullie allemaal!!!
[Dit bericht is gewijzigd door plunk op 20-02-2003 18:25]
quote:Het is je gegunt meid !!!
Op donderdag 20 februari 2003 18:23 schreef SEMTEX het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik me geweldig voel en superlekker in mn vel zit? Bij deze
Hier is het een beetje wisselvallig vandaag...
vanochtend voelde ik mij super tot halverwege de middag...
ineens sloeg mijn emo toestand om en zt ik in een ontzettende dip... boos, verdrietig... alles tegelijk...
bovenal chaotisch.
Op het moment stabiliseerd alles zich weer redelijk.
pfff
het zullen de hormonen wel zijn
Na het eten duik ik dus het bed in. Langer opblijven lukt me echt niet.
Ik hoop maar dat het een "simpele" griep is en niets anders.
Ben dus helemaal kapot
quote:Hoe dat zo opeens?
Op donderdag 20 februari 2003 18:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Chagerijnig. (of hoe je dat ook schrijft)
Ikzelf: moe, maar goed..
Ik ga maar heel vroeg slapen denk ik.
Morgen naar de apotheek, m'n medicijnen zijn op..
quote:de kamelen?
Op donderdag 20 februari 2003 20:11 schreef LazySod het volgende:
Pissig.. 20:10 en ik zit nog op het werk. en het is allemaal de schuld van de kamelen.
quote:mijn anders zo waardige collega's ...
Op donderdag 20 februari 2003 20:13 schreef Wolkje het volgende:[..]
de kamelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |