Doodvermoeiend die 2, had al 3-0 moeten staanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:01 schreef Scorpie het volgende:
Akpom en Forbs kunnen er geen ene kut van.
Het zit je blijkbaar wel hoog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Kan iemand mij een abo cadeau doen zodat ik op zijn minst wotte kan negeren.
Mijn FOK leesplezier wordt oprecht aangetast door deze gebruiker.
Zeker, het staat prima qua tactiek, maar met deze voorhoede kun je vrijwel nietsquote:
als je die kan slijten zou wel top zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doodvermoeiend die 2, had al 3-0 moeten staan
Forbs speelt nog best aardig.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker, het staat prima qua tactiek, maar met deze voorhoede kun je vrijwel niets
Kom eens met een plan zou ik zeggen. Je mag even in FB een mooi idee voorstellen en daar mag je dan mee aan de slag.quote:
Ik ben fan van Godts.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:20 schreef Black-Death het volgende:
Wat mij betreft Brobbey, Traore en Godts erin. Evt Hlynsson
hij blinkt ook in niks uit. Heeft een prima basistechniek, maar daar ga je niet heel ver mee komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Heeinz het volgende:
Als je over 10 jaar de huidige selectie van Ajax moet opnoemen is Taylor echt een typische speler die je vergeet
Wat een matige speler is dat toch
Slechte spelers onthoud je toch wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Heeinz het volgende:
Als je over 10 jaar de huidige selectie van Ajax moet opnoemen is Taylor echt een typische speler die je vergeet
Wat een matige speler is dat toch
Het is lastig je te ontlopen, omdat het lijkt alsof je in elk topic op elke pagina wel een debiele post plaatst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |