Missen ze weinig aan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:48 schreef Scorpie het volgende:
Gooijer blessa en moet langdurig revalideren
Je kan gewoon een abo nemen en ze negerenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:54 schreef Black-Death het volgende:
Dit topic wordt verneukt door trolls en admins die niets doen. Zoveel is wel duidelijk
Ja, dat wel. Hopelijk haalt hij het wel, maar deze gozer gaat nooit basisspeler in Ajax 1 worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat wel, zie er ook niks in. Wel erg sneu voor die jongen
Ik ga niet betalen voor een openbaar forumquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan gewoon een abo nemen en ze negeren
Ik klik altijd random advertenties aan op FOK!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor een openbaar forum
Kan iemand mij een abo cadeau doen zodat ik op zijn minst wotte kan negeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan gewoon een abo nemen en ze negeren
kadootjes bestaan niet in het leven, neem maar een krantenwijk ofzoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Kan iemand mij een abo cadeau doen zodat ik op zijn minst wotte kan negeren.
Dan niet zeuren.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor een openbaar forum
hato en kaplan lijken mij beter. Hato moet ook gewoon terug naar het centrum (nadat we een nieuwe linksback hebben aangetrokken)quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:26 schreef Monolith het volgende:
Joeri is nog niet echt een Baas vanavond.
Het is een vrijbief om je niet zo aan te stellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
is dit een vrijbrief om lekker te kloten in topics?
Je komt vragen hoe de sfeer is, nou zo is de sfeer dus. Doe er eens een keer wat mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een vrijbief om je niet zo aan te stellen.
Begin bij jezelf.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je komt vragen hoe de sfeer is, nou zo is de sfeer dus. Doe er eens een keer wat mee.
duidelijk, de kritiek hier wordt dus echt niet serieus genomen. Weten we dat ook weerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een vrijbief om je niet zo aan te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |