quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
One shot, One opportunity. Eminem en een aantal hockeyers kunnen er over mee praten.
De speler of de hond?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beschouwen we Messi als buitenspeler?
forbes is eerder Ruben schaken, zit op atletiek en is daar verdomd goed in, maar over het voetbal ga ik het niet hebben. misschien is Mixed relay in de volgende Olympische spelen iets voor hemquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja vraag mij af als Forbs doet denken aan Robben. Is Godts dan Messi?
Maar ok hij heeft wel een mooie stijl.
behalve wotte misschien heeft niemand dat gezegd volgens mij. Kan je dat wel stoer blijven herhalen maar het slaat als een tang op een varken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja vraag mij af als Forbs doet denken aan Robben. Is Godts dan Messi?
Maar ok hij heeft wel een mooie stijl.
Komt toch terug van een blessure die hij op het EK opliep..?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:49 schreef Wotte het volgende:
Denk dat Bergwijn wel vertrekt of die moet echt niet fit zijn.
lekker toch? ik bedoel dat zelf genoegzame lachje sprak ook echt boekdelen na de laatste buzzerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]dat kon echt niet met die kakkerstem
en kreeg ook gelijk. Moest er wel om lachen, veel blanker / witter werd het niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
lekker toch? ik bedoel dat zelf genoegzame lachje sprak ook echt boekdelen na de laatste buzzer
Rijkhoff heeft ook helemaal niks laten zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Toch ook wel opvallend dat Traore telkens als centrumspits wordt gebracht. Geeft ook wel aan dat Rijkhof voorlopig nog niet aan speeltijd hoeft te denken
kennelijk ook niet op de training. Ga ik dan maar van uitquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijkhoff heeft ook helemaal niks laten zien.
Verhuur hem maar aan rechterrijtje Eredivisie.
Dit dusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kennelijk ook niet op de training. Ga ik dan maar van uit
Rijkhoff is volgens mij ook wel vies tegengevallenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Toch ook wel opvallend dat Traore telkens als centrumspits wordt gebracht. Geeft ook wel aan dat Rijkhof voorlopig nog niet aan speeltijd hoeft te denken
Ik zou persoonlijk geen spelers op de bank zetten als ze geen minuten kunnen maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Komt toch terug van een blessure die hij op het EK opliep..?
Wil blijkbaar ook niet meer bijtekenen dusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rensch is toch ook wel een keer klaar
Ik zou persoonlijk geen spelers op de bank zetten als ze geen minuten kunnen maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Komt toch terug van een blessure die hij op het EK opliep..?
Ik heb dit ook niet gezegd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
behalve wotte misschien heeft niemand dat gezegd volgens mij. Kan je dat wel stoer blijven herhalen maar het slaat als een tang op een varken.
Godts is veel beter dan forbs. Dat wordt er gezegd niets meer niets minder.
Zijn motoriek heeft wat gelijkenissen dat @CR7 dat inmiddels al een maand lang aan het herkauwen is wel wat triest.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:40 schreef Wotte het volgende:
Niet dat ik Forbs de kwaliteiten van Robben toedicht maar wel het loopje.
Dat handje bij de versnelling.
dan neem ik dat terug over jouquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk geen spelers op de bank zetten als ze geen minuten kunnen maken.
[..]
Ik heb dit ook niet gezegd.
[..]
Zijn motoriek heeft wat gelijkenissen dat @:CR7 dat inmiddels al een maand lang aan het herkauwen is wel wat triest.
Alleen jammer dat er geen alternatief is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wil blijkbaar ook niet meer bijtekenen dus
Uw grapjes zijn tijdloosquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk geen spelers op de bank zetten als ze geen minuten kunnen maken.
[..]
Ik heb dit ook niet gezegd.
[..]
Zijn motoriek heeft wat gelijkenissen dat @:CR7 dat inmiddels al een maand lang aan het herkauwen is wel wat triest.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:04 schreef Bofjijff het volgende:
Man man man wat een ellende. Maargoed je vraagt er gewoon om.
Yup, als je zoveel kansen laat liggen vliegt er altijd wel een keer aan de andere kant inquote:
Het staat je vrij om het erover te hebben hoor grote vriend.quote:
Van Praag ook met zijn eeltlul .quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:07 schreef Wertha het volgende:
Mike Verweij heeft een stijve nu hoor.
Mooi, kunnen we wat anders doen. Mooi boek lezen, lekker wandelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je er vanavond uitvliegt is het seizoen al wel klaar.
RC Lens ga je ook niet door namelijk
Dat is ook wel weer overdrevenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je er vanavond uitvliegt is het seizoen al wel klaar.
RC Lens ga je ook niet door namelijk
Klopt wel ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we wat anders doen. Mooi boek lezen, lekker wandelen.
Gelukkig biedt het leven genoeg andere deugden ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan Oeroeg van Hella Haasse aanbevelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |