Prima. Nu Wijndal nog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Borna Sosa is op weg naar Torino. Ajax gaat de Kroaat verhuren met een optie tot koop.
https://www.vi.nl/nieuws/sosa-op-weg-naar-de-uitgang-bij-ajax
Weer een speler die toch niet zo makkelijk verkoopbaar blijkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Borna Sosa is op weg naar Torino. Ajax gaat de Kroaat verhuren met een optie tot koop.
https://www.vi.nl/nieuws/sosa-op-weg-naar-de-uitgang-bij-ajax
Heb je weer ergens op twitter iemand gevonden die zei dat sosa makkelijk verkocht gaat worden voor 20+ miljoen of zo?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer een speler die toch niet zo makkelijk verkoopbaar blijkt.
Oh, dat was wel de algehele consensus hier vorig jaar. Maakte toch niet uit al die dure spelers, je verkoopt die toch wel weer met winst doorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je weer ergens op twitter iemand gevonden die zei dat sosa makkelijk verkocht gaat worden voor 20+ miljoen of zo?
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor het feit dat het niveau hier wat lager ligt dan in het Feyenoord-topicquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat was wel de algehele consensus hier vorig jaar. Maakte toch niet uit al die dure spelers, je verkoopt die toch wel weer met winst door
Kom maar op met die algehele consensus waar heb je dat hier gelezen? En niet zoals gewoonlijk met wat twitter posts komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat was wel de algehele consensus hier vorig jaar. Maakte toch niet uit al die dure spelers, je verkoopt die toch wel weer met winst door
Die gaan ook wel weg hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Liever Van den boomen, Sosa, Wijndal en aanverwante overbodige spelers lozen dan Bergwijn moeten verkopen.
Denk dat je nu wellicht wel eens een trainer hebt die in staat is de kwaliteiten van Bergwijn tot uiting te laten komen.
Nog lager?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor het feit dat het niveau hier wat lager ligt dan in het Feyenoord-topic.
Van de rechtsen in NWS heb ik geleerd dat ongewenste instroom van laagopgeleiden uit kansarme regio's met een laag iq zorgt dat het gemiddelde niveau van een populatie daalt.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor het feit dat het niveau hier wat lager ligt dan in het Feyenoord-topic.
We kunnen nou eenmaal niet allemaal de tokkie uithangen hè.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn worden hier weinig interessante discussies gevoerd. Ik zie ze in het Feyenoord-topic met een bredere groep uitgebreid hun best doen om de boel beter te begrijpen. Maar goed, dat is mijn opvatting en observatie.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
We kunnen nou eenmaal niet allemaal de tokkie uithangen hè.
Het zou al de helft schelen als dezelfde users die hier het topic vernaggelen eens oprotten. Dit topic is al helemaal verneukt door een aantal users.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn worden hier weinig interessante discussies gevoerd. Ik zie ze in het Feyenoord-topic met een bredere groep uitgebreid hun best doen om de boel beter te begrijpen. Maar goed, dat is mijn opvatting en observatie.
Er valt ook weinig discussie te voeren. Je hebt geen geld voor versterkingen, je hebt geen spelers die zich in de kijker hebben gespeeld op het EK voor een mogelijke financiële klapper… Het voetbal is saai maar er word gewonnen. Tja, dan is een Amsterdamse kinderhand snel gevuld.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn worden hier weinig interessante discussies gevoerd. Ik zie ze in het Feyenoord-topic met een bredere groep uitgebreid hun best doen om de boel beter te begrijpen. Maar goed, dat is mijn opvatting en observatie.
Er valt altijd wat te bespreken. Bijvoorbeeld de wedstrijd van vanavond.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Er valt ook weinig discussie te voeren. Je hebt geen geld voor versterkingen, je hebt geen spelers die zich in de kijker hebben gespeeld op het EK voor een mogelijke financiële klapper… Het voetbal is saai maar er word gewonnen. Tja, dan is een Amsterdamse kinderhand snel gevuld.
Zoals Caland die weer eens iets claimed wat nergens op slaat? Of Klaas die weer een debiele post over Sutalo post?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Er valt altijd wat te bespreken. Bijvoorbeeld de wedstrijd van vanavond.
Tja. Zou kunnen. Maar als je dan weet dat er minimaal 4 mensen die niks met Ajax hebben weer komen trollen krijg je daar ook steeds minder zin in.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Er valt altijd wat te bespreken. Bijvoorbeeld de wedstrijd van vanavond.
Als je het er niet mee eens ben kan je die posts gewoon overslaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals Caland die weer eens iets claimed wat nergens op slaat? Of Klaas die weer een debiele post over Sutalo post?
Ja. Dat kan. En dan kan je ondertussen 90% van het topic overslaan. Dat is het hele punt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Als je het er niet mee eens ben kan je die posts gewoon overslaan.
Je snapt het echt niet he? Niemand post hier meer door die users die hier komen trollen en zuigen. Af en toe een geintje is helemaal prima dat is het probleem niet. Maar mensen blijven hier weg omdat 1/3de van de post nergens op slaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens ben kan je die posts gewoon overslaan.
Of zelfs users blokkeren. (met abo)
Ik vermoed dat dit fenomeen ligt in het onomstotelijke feit dat de club Ajax veelal rancuneuze gevoelens oproept.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
algehele consensus? Dat zou voor het eerst in de geschiedenis van Fok zijn dat er een topic is met een algehele consensusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Dat kan. En dan kan je ondertussen 90% van het topic overslaan. Dat is het hele punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |