John verdient een standbeeld voor wat hij vorig jaar heeft gedaan. Van degradatie redden vind ik wat overdreven, maar hij stapte in waar niemand anders dat durfde en dat op dat moment in zijn leven. John deed wat hij kon en ontliep gelukkig nog de play-offs maar wat hij kon is nu niet meer genoeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit is het bedankje van een echte fan aan een trainer die z’n cluppie van degradatie heeft gered.
Toen was de stemming ook positief, dat Schip geen goeie trainer is wisten we natuurlijk al jaren, of Farioli een goeie voor Ajax gaat zijn gaan we zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Aja, de legendarische 2-0 thuisoverwinning tegen Volendam en het knap uit het vuur van heksenketel het Yanmar Stadion gesleepte gelijkspel tegen het altijd lastige Almere City
Waarom leg je mij woorden in de mond?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit is het bedankje van een echte fan aan een trainer die z’n cluppie van degradatie heeft gered.
Amenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
John verdient een standbeeld voor wat hij vorig jaar heeft gedaan. Van degradatie redden vind ik wat overdreven, maar hij stapte in waar niemand anders dat durfde en dat op dat moment in zijn leven. John deed wat hij kon en ontliep gelukkig nog de play-offs maar wat hij kon is nu niet meer genoeg.
Maar van 't schip kan er geen reet van.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik had graag Van t Schip een heel seizoen zien doen ipv succesvol plaats 18 verlaten en redelijk eindigen.
Voorzichtig fan worden van iemand die er net is, is riskant. Laten we eerst maar zien hoe de eerste seizoenshelft gaat.
Waarom staat dat er nog niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
John verdient een standbeeld voor wat hij vorig jaar heeft gedaan. Van degradatie redden vind ik wat overdreven, maar hij stapte in waar niemand anders dat durfde en dat op dat moment in zijn leven. John deed wat hij kon en ontliep gelukkig nog de play-offs maar wat hij kon is nu niet meer genoeg.
John was er uitsluitend voor de sfeer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom staat dat er nog niet?
Al vind ik dat er toch wel 1 punt van kritiek gegeven mag worden. De conditie van de spelers was ondermaats, daar had echt meer aan gedaan moeten worden.
Als je aandacht wil kan je hem krijgen toch? Wie ben ik om jou dat te ontnemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Litmanen en bofjijff stellen eigenlijk zelden teleur in dat opzicht.
Afgaande op vorig seizoen lijkt die lijn vrij dun te zijn. Geen idee hoe zo'n Sutalo anders bij Ajax terecht is gekomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is Ajax, geen stichting Doe Een Wens.
als je geen geld heb om aan te kopen dan heb je geen andere keus dan de jeugd de kans te gaan geven....quote:
Of je huurt de C-keus van Brighton.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je geen geld heb om aan te kopen dan heb je geen andere keus dan de jeugd de kans te gaan geven....
Ik ben maar gestopt met tr zetten. Dat is echt een wassen neus.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:36 schreef Tarado het volgende:
@:Beathoven is een troll, ik dacht dat iedereen dat wel wist, naast de normale dorpsgekken die er regelmatiger zijn, komt hij ook af en toe z'n diarree hier storten.
Dat was vorig seizoen ook met minteh...... de d keusquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of je huurt de C-keus van Brighton.
Je moet eens zeggen dat ze waardeloos zijn in hun "werk" dan is het zo weg hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik ben maar gestopt met tr zetten. Dat is echt een wassen neus.
@onlogisch oftewel je kan er geen kut van.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet eens zeggen dat ze waardeloos zijn in hun "werk" dan is het zo weg hoor.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel Klaas. Alle mooie periodes van onze geliefde club zijn begonnen met (al dan niet noodgedwongen) inzetten op de eigen jeugd. Komt allemaal goed1quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je geen geld heb om aan te kopen dan heb je geen andere keus dan de jeugd de kans te gaan geven....
Dat was een beter plan dan een jeugdspeler van City voor 15 miljoen. Dat dan weer welquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of je huurt de C-keus van Brighton.
Carlos Roberto Forbs Borges gaat dit seizoen mondjes snoeren.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was een beter plan dan een jeugdspeler van City voor 15 miljoen. Dat dan weer wel
Doe dit nou niet @CR7 laat je niet meer los.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Carlos Roberto Forbs Borges gaat dit seizoen mondjes snoeren.
Paixao staat dichterbij Neymar dan Forbs bij Robben. Weet jij ook wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Doe dit nou niet @:CR7 laat je niet meer los.
Ja maar hopelijk niet bij Ajax of Bergwijn moet vertrekkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Carlos Roberto Forbs Borges gaat dit seizoen mondjes snoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |