SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Nou nou, ene Jesper en ene Martijn op de X die in maart van dit jaar iets geroepen hebben. Het is allemaal wat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ik slinger ook nog even mycroft aan makker!
[..]
[..]
Verstandige user die ver gaat komen:
[..]
Tot de volgende keer
het trainen kost idd 0 energie.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja die komt nog steeds bij van al die gespeelde wedstrijden op het EK.
Wees blij dat ik de posts van user @Wotte nog buiten beschouwing laat om overduidelijke redenen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nou, ene Jesper en ene Martijn op de X die in maart van dit jaar iets geroepen hebben. Het is allemaal wat.
En Medic? Staat die dan hoger in de pikorde dan Kaplan?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Bergwijn erbij morgen, Sutalo mag alleen nog weg bij een niet te weigeren bod en Kaplan daardoor als Rugani komt richting verhuur. Aldus de media vandaag.
Inderdaad, echt zo ontzettend vermoeiend die kleuters die alleen maar komen trollen hier.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht kan iemand de TT van deze kleuter even aanpassen?
Die is hopelijk op weg naar Bochumquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En Medic? Staat die dan hoger in de pikorde dan Kaplan?
Heb je het fragment ?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De persco is genieten. Farioli onderwerpt Verweij eerst aan een dodelijke, kille blik. En kaatst vervolgens de bal terug om Verweij te laten spartelen. Wat een genot.
Nee die moet dan weer eerst verhuurd worden voor Rugano kan komen en dus Kaplan weer verhuurd kan wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En Medic? Staat die dan hoger in de pikorde dan Kaplan?
berghuis wil goede vriendjes met de trainer worden blijkbaarquote:
Berghuis laat even duidelijk weten wat hij van de journalist Willem Vissers vindt.quote:
Dan krijg je één vraag, en stel je deze. Onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Berghuis laat even duidelijk weten wat hij van de journalist Willem Vissers vindt.
Begin ook wel voorzichtig fan te worden van Farioli.
Ok clowntje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
berghuis wil goede vriendjes met de trainer worden blijkbaar
wat een naar mannetje is het toch altijd
Willem is een zeer begenadigd schrijver. Een iets minder begenadigd journalist.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan krijg je één vraag, en stel je deze. Onwaarschijnlijk.
Het is dat er net wat ergere journalisten zijn dan Willem 'Voetballen Volgens De Juiste Weg' Vissers..
mooi dat die nog even uitleg geeftquote:
*jouwquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi dat die nog even uitleg geeft
die kut journalisten
wat persoon a een goede spelers vind hoeft persoon b niet de beste speler voor het team te vinden
maar die kut journalisten tegenwoordig denken dat zij de opstelling maken
@:wotte ben je hier mee akkoord?
@:Da_Sandman jou mening vind ik niet belangrijk in deze
Donder nou maar gewoon weer op.quote:
Pas op wat je zegt he volgens Caland zeg je nu dat Farioli de aller beste coach in de wereld is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Berghuis laat even duidelijk weten wat hij van de journalist Willem Vissers vindt.
Als een Fries zegt voorzichtig fan te zijn van iemand dan beschouw ik dat wel op die manier, ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt he volgens Caland zeg je nu dat Farioli de aller beste coach in de wereld is.
De pogingen van Caland in deze reeks zijn net zo succesvol als die van klaasweetalles en van een vergelijkbaar niveau. Maar toch reageren er altijd wel weer mensen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt he volgens Caland zeg je nu dat Farioli de aller beste coach in de wereld is.
Litmanen en bofjijff stellen eigenlijk zelden teleur in dat opzicht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De pogingen van Caland in deze reeks zijn net zo succesvol als die van klaasweetalles en van een vergelijkbaar niveau. Maar toch reageren er altijd wel weer mensen.
Je neemt alles serieus wat ik zeg dat is je probleem vriend. Overigens Kaplan naar mijn weten niet de beste van de Eredivisie genoemd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees blij dat ik de posts van user @:wotte nog buiten beschouwing laat om overduidelijke redenen.
Alleen de vraag gehoord. Akkoord.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi dat die nog even uitleg geeft
die kut journalisten
wat persoon a een goede spelers vind hoeft persoon b niet de beste speler voor het team te vinden
maar die kut journalisten tegenwoordig denken dat zij de opstelling maken
@:wotte ben je hier mee akkoord?
@:Da_Sandman jou mening vind ik niet belangrijk in deze
We nemen je hele bestaan in twijfelquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:49 schreef Wotte het volgende:
@:maxi-mus trekt mijn beleid omtrent het accepteren van vriend verzoeken op social media in twijfel.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Gimenez kan er namelijk geen kut van.
Ik had graag Van t Schip een heel seizoen zien doen ipv succesvol plaats 18 verlaten en redelijk eindigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bohh, de heerlijke minachting richting dikke Mike spat van het scherm. Ik kijk uit naar meer vuurwerk dit seizoen.quote:
Sorry dat ik iets positiefs over Kaplan heb gezegdquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ik slinger ook nog even mycroft aan makker!
[..]
[..]
Verstandige user die ver gaat komen:
[..]
Tot de volgende keer
Ik vind hem wel leuk schrijven, meer als een liefhebber dan een kenner, dat wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
farioliquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bohh, de heerlijke minachting richting dikke Mike spat van het scherm. Ik kijk uit naar meer vuurwerk dit seizoen.
Stervende zwaan en steeds dat bidden na een intikker in middelmatige competitie.quote:
Jij zou ook goed passen in mijn facebook vriendenlijst.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik had graag Van t Schip een heel seizoen zien doen ipv succesvol plaats 18 verlaten en redelijk eindigen.
Voorzichtig fan worden van iemand die er net is, is riskant. Laten we eerst maar zien hoe de eerste seizoenshelft gaat.
Godzijdank niet zegquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik had graag Van t Schip een heel seizoen zien doen
Ik heb de mening van je vrienden overgenomenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij zou ook goed passen in mijn facebook vriendenlijst.
Die begon ook aardig, Farioli is ook net begonnen, z'n aanpak bevalt me wel, maar stel je ligt er uit donderdag, dan wordt het voor hem ook een stuk moeilijker.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Godzijdank niet zegzelden zo'n inspiratieloze en ongeïntereseerde lul op de bank zien zitten. Het is dat hij het onmogelijk slechter dan z'n voorgangers kon doen.
Ook het plekje in het begeleid wonenproject verderop?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb de mening van je vrienden overgenomen
Sorry, maar de trainers die het in de ogen van opiniemakers goed tot uitstekend hebben gedaan erfden een goede of topselectie.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Godzijdank niet zegzelden zo'n inspiratieloze en ongeïntereseerde lul op de bank zien zitten. Het is dat hij het onmogelijk slechter dan z'n voorgangers kon doen.
Aja, de legendarische 2-0 thuisoverwinning tegen Volendam en het knap uit het vuur van heksenketel het Yanmar Stadion gesleepte gelijkspel tegen het altijd lastige Almere Cityquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die begon ook aardig, Farioli is ook net begonnen, z'n aanpak bevalt me wel, maar stel je ligt er uit donderdag, dan wordt het voor hem ook een stuk moeilijker.
Dit is het bedankje van een echte fan aan een trainer die z’n cluppie van degradatie heeft gered.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben God dankbaar dat Van 't Schip een nutteloze functie heeft gekregen en als decorversiering langs de trainingsvelden mag toekijken.
Als je echt denkt dat dat een serieuze optie was ben je nog te dom om te poepenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit is het bedankje van een echte fan aan een trainer die z’n cluppie van degradatie heeft gered.
John verdient een standbeeld voor wat hij vorig jaar heeft gedaan. Van degradatie redden vind ik wat overdreven, maar hij stapte in waar niemand anders dat durfde en dat op dat moment in zijn leven. John deed wat hij kon en ontliep gelukkig nog de play-offs maar wat hij kon is nu niet meer genoeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit is het bedankje van een echte fan aan een trainer die z’n cluppie van degradatie heeft gered.
Toen was de stemming ook positief, dat Schip geen goeie trainer is wisten we natuurlijk al jaren, of Farioli een goeie voor Ajax gaat zijn gaan we zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Aja, de legendarische 2-0 thuisoverwinning tegen Volendam en het knap uit het vuur van heksenketel het Yanmar Stadion gesleepte gelijkspel tegen het altijd lastige Almere City
Waarom leg je mij woorden in de mond?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Amenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
John verdient een standbeeld voor wat hij vorig jaar heeft gedaan. Van degradatie redden vind ik wat overdreven, maar hij stapte in waar niemand anders dat durfde en dat op dat moment in zijn leven. John deed wat hij kon en ontliep gelukkig nog de play-offs maar wat hij kon is nu niet meer genoeg.
Maar van 't schip kan er geen reet van.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik had graag Van t Schip een heel seizoen zien doen ipv succesvol plaats 18 verlaten en redelijk eindigen.
Voorzichtig fan worden van iemand die er net is, is riskant. Laten we eerst maar zien hoe de eerste seizoenshelft gaat.
Waarom staat dat er nog niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
John verdient een standbeeld voor wat hij vorig jaar heeft gedaan. Van degradatie redden vind ik wat overdreven, maar hij stapte in waar niemand anders dat durfde en dat op dat moment in zijn leven. John deed wat hij kon en ontliep gelukkig nog de play-offs maar wat hij kon is nu niet meer genoeg.
John was er uitsluitend voor de sfeer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom staat dat er nog niet?
Al vind ik dat er toch wel 1 punt van kritiek gegeven mag worden. De conditie van de spelers was ondermaats, daar had echt meer aan gedaan moeten worden.
Als je aandacht wil kan je hem krijgen toch? Wie ben ik om jou dat te ontnemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Litmanen en bofjijff stellen eigenlijk zelden teleur in dat opzicht.
Afgaande op vorig seizoen lijkt die lijn vrij dun te zijn. Geen idee hoe zo'n Sutalo anders bij Ajax terecht is gekomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is Ajax, geen stichting Doe Een Wens.
als je geen geld heb om aan te kopen dan heb je geen andere keus dan de jeugd de kans te gaan geven....quote:
Of je huurt de C-keus van Brighton.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je geen geld heb om aan te kopen dan heb je geen andere keus dan de jeugd de kans te gaan geven....
Ik ben maar gestopt met tr zetten. Dat is echt een wassen neus.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:36 schreef Tarado het volgende:
@:Beathoven is een troll, ik dacht dat iedereen dat wel wist, naast de normale dorpsgekken die er regelmatiger zijn, komt hij ook af en toe z'n diarree hier storten.
Dat was vorig seizoen ook met minteh...... de d keusquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of je huurt de C-keus van Brighton.
Je moet eens zeggen dat ze waardeloos zijn in hun "werk" dan is het zo weg hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik ben maar gestopt met tr zetten. Dat is echt een wassen neus.
@onlogisch oftewel je kan er geen kut van.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet eens zeggen dat ze waardeloos zijn in hun "werk" dan is het zo weg hoor.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel Klaas. Alle mooie periodes van onze geliefde club zijn begonnen met (al dan niet noodgedwongen) inzetten op de eigen jeugd. Komt allemaal goed1quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je geen geld heb om aan te kopen dan heb je geen andere keus dan de jeugd de kans te gaan geven....
Dat was een beter plan dan een jeugdspeler van City voor 15 miljoen. Dat dan weer welquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of je huurt de C-keus van Brighton.
Carlos Roberto Forbs Borges gaat dit seizoen mondjes snoeren.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was een beter plan dan een jeugdspeler van City voor 15 miljoen. Dat dan weer wel
Doe dit nou niet @CR7 laat je niet meer los.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Carlos Roberto Forbs Borges gaat dit seizoen mondjes snoeren.
Paixao staat dichterbij Neymar dan Forbs bij Robben. Weet jij ook wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Doe dit nou niet @:CR7 laat je niet meer los.
Ja maar hopelijk niet bij Ajax of Bergwijn moet vertrekkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Carlos Roberto Forbs Borges gaat dit seizoen mondjes snoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |