dan neem ik dat terug over jouquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk geen spelers op de bank zetten als ze geen minuten kunnen maken.
[..]
Ik heb dit ook niet gezegd.
[..]
Zijn motoriek heeft wat gelijkenissen dat @:CR7 dat inmiddels al een maand lang aan het herkauwen is wel wat triest.
Alleen jammer dat er geen alternatief is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wil blijkbaar ook niet meer bijtekenen dus
Uw grapjes zijn tijdloosquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk geen spelers op de bank zetten als ze geen minuten kunnen maken.
[..]
Ik heb dit ook niet gezegd.
[..]
Zijn motoriek heeft wat gelijkenissen dat @:CR7 dat inmiddels al een maand lang aan het herkauwen is wel wat triest.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:04 schreef Bofjijff het volgende:
Man man man wat een ellende. Maargoed je vraagt er gewoon om.
Yup, als je zoveel kansen laat liggen vliegt er altijd wel een keer aan de andere kant inquote:
Het staat je vrij om het erover te hebben hoor grote vriend.quote:
Van Praag ook met zijn eeltlul .quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:07 schreef Wertha het volgende:
Mike Verweij heeft een stijve nu hoor.
Mooi, kunnen we wat anders doen. Mooi boek lezen, lekker wandelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je er vanavond uitvliegt is het seizoen al wel klaar.
RC Lens ga je ook niet door namelijk
Dat is ook wel weer overdrevenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je er vanavond uitvliegt is het seizoen al wel klaar.
RC Lens ga je ook niet door namelijk
Klopt wel ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we wat anders doen. Mooi boek lezen, lekker wandelen.
Gelukkig biedt het leven genoeg andere deugden ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan Oeroeg van Hella Haasse aanbevelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |