abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214720174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:13 schreef Nober het volgende:

[..]
Zullen we ook stoppen met het sponsoren van die oorlog?
Nee, want dan kunnen ze het niet meer terug betalen. :P
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214720175
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:02 schreef Mr.Baashaas het volgende:

[..]
Ik ben gestopt na slechts 4 delen van deze reeks.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor de goedpraters hoef je slechts wat te scrollen. Dat moet je zelf wel lukken. Succes!
dat zijn toch andere mensen? die zogenaamde "goedpraters"?

of mis ik nu je punt?
pi_214720180
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:14 schreef koemleit het volgende:

[..]
dat zijn toch andere mensen? die zogenaamde "goedpraters"?

of mis ik nu je punt?
Ja.
pi_214720190
quote:

[..]
Zeker niet.
Althans, wel stoppen met handelen met alles en iedereen dat Rus is.
pi_214720195
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:11 schreef capricia het volgende:

Ik vond het juist jarenlang erg stil. Alsof ze het niet wilde oplossen. Wat het verdacht maakte..alsof ze een bepaalde partij niet in diskrediet wilde brengen.
Wanneer al deze info voorhanden was had er niet bijna twee jaar stilte hoeven zijn noch de bizarre beschuldiging dat Rusland er zelf achter zat.
Diverse Amerikaanse hoogwaardigheidsbekleders gaven meermaals on the record aan de Nord Stream te zullen stoppen, ik kan de videos zo opdiepen.

Nu moeten we denken dat het 3 Oekraïners waren op een zeilschip.

Met dit verhaal zijn gewoon andere belangen gemoeid.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 14:18:52 #161
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214720204
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:16 schreef Za het volgende:

[..]
Wanneer al deze info voorhanden was had er niet bijna twee jaar stilte hoeven zijn noch de bizarre beschuldiging dat Rusland er zelf achter zat.
Diverse Amerikaanse hoogwaardigheidsbekleders gaven meermaals on the record aan de Nord Stream te zullen stoppen, ik kan de videos zo opdiepen.

Inclusief Biden zelf.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_214720222
En ook het verhaal dat de Nederlandse militaire inlichtingendienst MIVD het heel snel wist, omdat ze zo diep in Oekraïne zaten na MH17, vind ik opvallend.

En ik zou ook graag willen weten welke ministers er allemaal van op de hoogte waren.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214720229
MH17 waren drie Oekraïners en Biden vanuit het ISS
MH370 waren drie Oekraïners en Biden vanuit Diego Garcia
Emelia Earhart waren drie Oekraïners in de Bermuda Driehoek denk ik
pi_214720243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:22 schreef Frutsel het volgende:
Waarom verklap je nou de laatste bladzijde?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214720246
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:

Inclusief Biden zelf.
"There will be no Nord Stream 2, we will bring an end to it".

pi_214720253
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Waarom verklap je nou de laatste bladzijde?
Er komt nog een 2e seizoen
pi_214720255
quote:

[..]
Zullen we ook stoppen met het sponsoren van die oorlog? Zullen we ook Oekraine weggeven aan Rusland en daarmee Poetin belonen voor zijn sadistische en geweldadige expansiedrift?
Nou nee, laten we dat maar niet doen. Je nodigt Poetin daarmee alleen maar uit om nog een stapje verder te gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 15 augustus 2024 @ 14:36:32 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214720342
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:11 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat blijkt dus nergens uit. Eerder het tegendeel.
Ze zijn in ieder geval door een partij gesteund. Het zou ook Polen geweest kunnen zijn.
En ik denk dat de VS formeel enige gezegd hebben: doe maar niet. Maar informeel ook hebben laten weten dat er geen sancties zijn als ze het wel deden. Anders hadden ze het wel gelaten.
Een geheel zelfstandige actie genoeg in echt niet in:
The End Times are wild
  donderdag 15 augustus 2024 @ 14:37:31 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214720350
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:21 schreef capricia het volgende:
En ook het verhaal dat de Nederlandse militaire inlichtingendienst MIVD het heel snel wist, omdat ze zo diep in Oekraïne zaten na MH17, vind ik opvallend.

Dat vind ik dan juist weer logisch
The End Times are wild
  donderdag 15 augustus 2024 @ 14:42:36 #170
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_214720377
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:22 schreef Frutsel het volgende:
ik heb gehoord dat het opeten van de appel niet door Adam kwam , maar ook de schuld van een oekrainer was
dus anders waren wij nu in het paradijs geweest en hoefden niet te werken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 15 augustus 2024 @ 14:43:26 #171
323876 michaelmoore
pi_214720384
quote:

[..]
we zullen stoppen met jou te sponsoren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214720391
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:

Inclusief Biden zelf.
Zou het niet gewoon zo simpel zijn als dat er vrees is, omdat Biden toch af en toe ten tonele moet verschijnen, en deze uitspraken indertijd deed on camera, hij het misschien als een achievement gaat benoemen hier of daar.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 14:45:03 #173
323876 michaelmoore
pi_214720398
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:16 schreef Za het volgende:

[..]

wie het ook gedaan heeft , petje af
pi_214720451
Mensen die er voor pleiten om te stoppen met het 'sponsoren van de oorlog', maar het wel een probleem vinden dat de infrastructuur van de belangrijkste inkomstenbron voor de agressor (Rusland) is opgeblazen :')
pi_214720471
‘Nederlandse geheime dienst zat eerste rij bij aanvallen op Nord Stream, ook Zelensky wist er vanaf’
De pijpleidingen van Nord Stream zijn opgeblazen door een paar Oekraïners die als toerist de Oostzee opgingen. Het hele plan werd in een dronken bui bedacht, en is met goedkeuring van president Zelensky uitgewerkt.

Dronken militairen
Het hele plan om de directe pijpleiding tussen Rusland en Duitsland door de Oostzee op te blazen, ontstond tijdens een borrel van belangrijke Oekraïense militairen, ontdekte The Wall Street Journal na gesprekken met onder meer vier hoge Oekraïense functionarissen. De alcohol vloeide rijkelijk om het opmerkelijke succes te vieren van het tegenhouden van de Russische invasie.

https://www.ad.nl/buitenl(...)t-er-vanaf~a0f94429/

"De alcohol vloeide rijkelijk".
Wat een fantasie, wat een onzin. :')
pi_214720522
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:53 schreef Breekfast het volgende:
Mensen die er voor pleiten om te stoppen met het 'sponsoren van de oorlog', maar het wel een probleem vinden dat de infrastructuur van de belangrijkste inkomstenbron voor de agressor (Rusland) is opgeblazen :')
Ik pleit voor artikel 5, dit is namelijk een aanslag geweest op het westen en volgens onze eigen regels moet artikel 5 nu in werking gaan treden. Doen we dat niet, dan is artikel 5 niets waard. Daarmee zouden we een verkeerd signaal afgeven aan Rusland, want dan zou Rusland ook straffeloos onze infrastructuur kunnen gaan aanvallen.
pi_214720536
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:09 schreef Za het volgende:

[..]
Vraagt niemand zich af waarom deze klaarblijkelijk bekende "info" nu opeens naar buiten komt, nadat jarenlang Rusland is beschuldigd?
Deze info was al eerder bekend, maar is nu weer 'hot' door het arrestatiebevel van Duitsland. Dat geeft de eerdere 'info' nog wat meer credit.

Het valt verder wel samen met de recente aanvallende acties van Oekraïne in Rusland, maar of dat wat er mee te maken heeft?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_214720541
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:04 schreef Frutsel het volgende:
Oekraine moet straks gewoon op hun kosten de nieuwe pijplijn met Duitsland aanleggen en betalen en een goedkoop prijsje voor de Duitsers maken (en voor ons natuurlijk)

Opgelost
Klinkt leuk. Doet ze alleen helemaal niks. We geven ze miljarden op het moment (en terecht)
Dan heeft zeggen: FOEI! Betaal maar voor een nieuwe weinig zin. Als je zelf de genen bent die ze dat geld geeft :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214720544
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:21 schreef capricia het volgende:

En ik zou ook graag willen weten welke ministers er allemaal van op de hoogte waren.
Ollongren, Rutte en waarschijnlijk ook Hoekstra.

Verder is het gissen in hoeverre dit staatsgeheim was e/o gedeeld is met de 2e kamer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_214720589
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:02 schreef KlaasVermeer het volgende:

[..]
Ik pleit voor artikel 5, dit is namelijk een aanslag geweest op het westen en volgens onze eigen regels moet artikel 5 nu in werking gaan treden. Doen we dat niet, dan is artikel 5 niets waard. Daarmee zouden we een verkeerd signaal afgeven aan Rusland, want dan zou Rusland ook straffeloos onze infrastructuur kunnen gaan aanvallen.
Prima als je dat wilt. Dan kunnen we vervolgens vaststellen dat dit de eerste artikel 5 -procedure in de geschiedenis van de NAVO is waarbij de 'aanval' het belang van het westen enkel heeft gediend. We bedanken Oekraïne en we gaan vervolgens weer verder met de orde van de dag :)
pi_214720620
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Goed idee. Kunnen we daarna tenminste weer ouderwets over de flos gaan omdat er nog meer vluchtelingen naar het westen komen. ^O^
Die 100.000+ Oekraïners die hier al zijn geef maar vast een welverdiend generaal pardon.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 15:25:26 #182
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214720679
Het enige domme is dat ze dit geheim wilde houden.

Was gewoon gelijk eerlijk geweest. Maar wss wist men dit op hoger niveau al lang, maar waren persoonlijke sancties voor bijv die generaal even niet zo handig.

Anyway het is verder een compleet normale sabotage actie tegen Rusland. Rusland doet het zelf ook, sterker nog zelfs het Westen doet dit ook.

Case closed en verder.
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 15 augustus 2024 @ 15:33:23 #183
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_214720724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:25 schreef The-BFG het volgende:
Het enige domme is dat ze dit geheim wilde houden.

Was gewoon gelijk eerlijk geweest. Maar wss wist men dit op hoger niveau al lang, maar waren persoonlijke sancties voor bijv die generaal even niet zo handig.

Anyway het is verder een compleet normale sabotage actie tegen Rusland. Rusland doet het zelf ook, sterker nog zelfs het Westen doet dit ook.

Case closed en verder.
Case closed en verder na een terroristische aanval op Europees grondgebied en schenden artikel 5 :')
pi_214720741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:

[..]
Case closed en verder na een terroristische aanval op Europees grondgebied en schenden artikel 5 :')
  donderdag 15 augustus 2024 @ 15:36:53 #185
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214720747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:12 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Prima als je dat wilt. Dan kunnen we vervolgens vaststellen dat dit de eerste artikel 5 -procedure in de geschiedenis van de NAVO is waarbij de 'aanval' het belang van het westen enkel heeft gediend. We bedanken Oekraïne en we gaan vervolgens weer verder met de orde van de dag :)
Als die het belang van het westen alleen maar heeft gediend, hoezo dan al die D66 politici die door een aanval op onze infrastructuur noemden?
The End Times are wild
pi_214720752
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:

[..]
terroristische aanval? Wat :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')