Ben wel een paar jaar rustiger hoor.Geen gekke dingen meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Precies. Het is nooit te laat. Lekker laat puberen.
Ah ik bedoelde het niet negatief. Maar iets als het is nooit te laat om nog eens uit de band te springen, iets nieuws te gaan leren, nieuwe hobby erbij, gezellig stappen enz. Puberen klinkt wat negatief, maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben wel een paar jaar rustiger hoor.Geen gekke dingen meer.
Is ook niet negatief Shii.Ik kan nu gewoon wakker worden zonder dat ik iets kwijt ben en weet waar ik ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah ik bedoelde het niet negatief. Maar iets als het is nooit te laat om nog eens uit de band te springen, iets nieuws te gaan leren, nieuwe hobby erbij, gezellig stappen enz. Puberen klinkt wat negatief, maar zo bedoelde ik het niet.
Als dat puberen is dan ben ik een hele grote puberquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah ik bedoelde het niet negatief. Maar iets als het is nooit te laat om nog eens uit de band te springen, iets nieuws te gaan leren, nieuwe hobby erbij, gezellig stappen enz. Puberen klinkt wat negatief, maar zo bedoelde ik het niet.
Dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het leven ontdekken , je ding doen
Goedemorgenquote:
Hey Engine. Je bent er ook weer optijd bijquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullup. mooie vogeltjes weer thnx
quote:
quote:
Brabantse nachten zijn kort 🎵quote:Op woensdag 14 augustus 2024 05:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine. Je bent er ook weer optijd bij
Vandaar dat ik snel slaap, ben wel in Brabant geborenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Brabantse nachten zijn kort 🎵
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |